Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 22 Listopada 2019
 
 
 
Firma Rahima Blaka uruchomiła platformę Mosaico do tokenizacji, pozyskała 1 mln zł z ICO
 
Należąca do Rahima Blaka firma Sapiency udostępniła platformę Mosaico oferującą narzędzia do tokenizacji firm i projektów. Z emisji RahimCoin i ICO Sapiency pozyskano jak dotąd ok. miliona zł. więcej
 
 
Nagroda Radia ZET im. Woyciechowskiego: Mikołajewska, Pieczyński i Reszka dziennikarzami dekady, Sekielscy z nagrodą roku
 
Tytuł Dziennikarza Dekady według kapituły Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego otrzymali Bianka Mikołajewska, Adam Pieczyński i Paweł Reszka. Natomiast coroczną nagrodę przyznano Tomaszowi i Markowi Sekielskim za film „Tylko nie mów nikomu”. więcej
 
 
WP Pilot ma kilkadziesiąt tys. płacących użytkowników, większość wpływów z abonamentów
 
Serwis WP Pilot (należy do Wirtualnej Polski) streamingujący stacje telewizyjne odwiedza miesięcznie ok. 300 tys. internautów, z których kilkadziesiąt tys. korzysta z płatnych pakietów. Subskrybenci zapewniają większość przychodów witryny. więcej
 
 
Tesco Polska wystawione na sprzedaż. "Hipermarkety przegrywają z dyskontami" (opinie)
 
Centrala Tesco szuka kupców na sieć swoich sklepów w Polsce. Wśród chętnych mają być fundusze inwestycyjne i inwestorzy branżowi, a finalizacja transakcji możliwa by była już w lutym br. Zdaniem pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów od marketingu Tesco nie poradziło sobie na polskim rynku, bo właściciel skupił się bardziej na rynku brytyjskim i nie dostosował w odpowiednim czasie swojej oferty w Polsce do zmieniających się potrzeb tutejszych konsumentów. więcej
 
 
TVN24.pl zwiększa przewagę nad TVP.info, Polsatnews.pl wyprzedził TVN24BiS.pl
 
Portal TVN24.pl niezmiennie ma po kilka razy więcej użytkowników i odsłon oraz parokrotnie dłuższy średni czas korzystania niż witryny innych telewizyjnych stacji informacyjnych. Spory spadek odwiedzalności zanotował TVN24BiS.pl, przez co został wyprzedzony przez Polsatnews.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera więcej
 
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile'u, startuje superauto.pl z nowymi samochodami więcej
 
,,Gazeta Polska" z największym spadkiem w tym roku. ,,Gość Niedzielny" najchętniej kupowany więcej
 
30 lat ,,Wiadomości" TVP: zawsze daleko od BBC, dzisiaj blisko ,,Dziennika Telewizyjnego" (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
New Business Manager El Padre
Event Manager El Padre
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Digital Sales Specialist Termedia
KeyAccount Manager Termedia
Communications and Marketing Manager, for Poland & Central Europe Marine Stewardship Council
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Account Manager Viacom International Media Networks
Junior Technical SEO Ringier Axel Springer Media
Realizator Światła TVP
UX Designer w Sympatii Ringier Axel Springer Media
Promo Producer Viacom International Media Networks
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
812 tys. widzów ,,Zawsze warto", 22,76 mln zł z reklam. Powstanie drugi sezon

Nowy serial „Zawsze warto” śledziło średnio 812 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 22,76 mln zł. Drugi sezon obyczajowej produkcji będzie można oglądać wiosną 2020 roku w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP rezygnuje z przeniesienia ,,Sylwestra Marzeń" pod Wielką Krokiew

Tegoroczny koncert sylwestrowy organizowany przez Telewizję Polską wbrew wcześniejszym zapowiedziom nie odbędzie się pod Wielką Krokwią, a tak jak w poprzednich latach na Równi Krupowej. więcej

Kowalewski, Gawryluk i Gugała promują 16. Mikołajkowy Blok Reklamowy

W piątek, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz szesnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam. więcej

Adam Bodnar: dokument ,,Inwazja" w TVP1 powiela stereotypy i potęguje nienawiść wobec osób LGBT

Pokazany ponad miesiąc temu w TVP1 reportaż „Inwazja” powiela stereotypy i potęguje społeczną nienawiść wobec osób LGBT - ocenił Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. Poprosił też szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przeanalizowanie reportażu. więcej

Wpływy Kino Polska TV wzrosły o 30 proc. Zmalały straty Zoom TV i Stopklatki

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 29,9 proc. do 132,9 mln zł oraz spadek zysku netto z 38,6 do 12 mln zł. Spore wzrosty wpływów i spadki straty osiągnęły Zoom TV i Stopklatka. więcej

Nowy program ,,ZOOoo-praktykanci!" od 2 grudnia w ATM Rozrywka

W niedzielę, 2 grudnia ATM Rozrywka rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „ZOOoo-praktykanci!”. więcej

Telewizja internetowa OTT prezentem dla kuzyna w reklamach Cyfrowego Polsatu (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa usługi telewizyjnej OTT oferowanej przez Cyfrowy Polsat. W akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP, Xantus, Ztudio&Burza i Vizeum, występuje aktor Jacek Braciak. więcej

Karolina Pajączkowska dołączyła do "Wstaje Dzień" i "Poranka Info" TVP Info

Dziennikarka Karolina Pajączkowska, która niedawno dołączyła do TVP Info, gdzie przeszła z TVN24 BiS będzie pojawiać się również w porannym paśmie "Wstaje Dzień" oraz "Poranku Info" – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP2 zaczyna cykl ,,Filmowe czwartki", wprowadzenia od Wiesława Kota

21 listopada TVP2 zaczyna nowy cykl „Filmowe czwartki”, w którym pokazywane będą najciekawsze filmy zagraniczne z ostatnich dekad. Przed każdym krótkie wprowadzenie wygłosi kryty filmowy Wiesław Kot. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nagroda Radia ZET im. Woyciechowskiego: Mikołajewska, Pieczyński i Reszka dziennikarzami dekady, Sekielscy z nagrodą roku

Tytuł Dziennikarza Dekady według kapituły Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego otrzymali Bianka Mikołajewska, Adam Pieczyński i Paweł Reszka. Natomiast coroczną nagrodę przyznano Tomaszowi i Markowi Sekielskim za film „Tylko nie mów nikomu”. więcej

 
Tomasz Kowalczewski na stałe dyrektorem radiowej Trójki

Zarząd Polskiego Radia powołał Tomasza Kowalczewskiego na stanowisko dyrektora Trójki. Kowalczewski pełnił te obowiązki od początku listopada, po rezygnacji Wiktora Świetlika. więcej

 
Polskie Radio przyznało nagrody ,,Lubię, bo polskie". Orlen Polska Marką Roku 2019

W czwartek wieczorek Polskie Radio po raz trzeci już wręczyło swoje nagrody „Lubię, bo polskie” dla najlepszych rodzimych usług i produktów. Laureatami zostały firmy PKN Orlen, Polskie Koleje Państwowe, Biotrem, Fabryka Cukierków „Pszczółka” i Sat Revolution. więcej

 
Program I Polskiego Radia zaczyna tegoroczną edycję charytatywnej akcji ,,Choinki Jedynki"

W czwartek na antenie radiowej Jedynki zaczęło się omawianie dziecięcych prac w ramach XVIII edycji charytatywnej akcji pn. „Choinki Jedynki” organizowanej na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i Fundacji „Wspólnota nadziei”. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła żona prezydenta RP Agata Kornhauser-Duda. więcej

 
RMF FM liderem w Krakowie. RMF MAXXX awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od maja do października 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Tesco Polska wystawione na sprzedaż. "Hipermarkety przegrywają z dyskontami" (opinie)

Centrala Tesco szuka kupców na sieć swoich sklepów w Polsce. Wśród chętnych mają być fundusze inwestycyjne i inwestorzy branżowi, a finalizacja transakcji możliwa by była już w lutym br. Zdaniem pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów od marketingu Tesco nie poradziło sobie na polskim rynku, bo właściciel skupił się bardziej na rynku brytyjskim i nie dostosował w odpowiednim czasie swojej oferty w Polsce do zmieniających się potrzeb tutejszych konsumentów. więcej

Krzysztof Wadas dyrektorem marketingu Agata

Nowym dyrektorem marketingu salonów meblowych Agata został Krzysztof Wadas, dotychczas pełniący funkcję zastępcy dyrektora w dziale marketingu. Wcześniej funkcję tę pełnił Marek Gonsior. więcej

Volkswagen Samochody Dostawcze z pierwszą lokalną kampanią w Polsce, promuje elektromobilność (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca elektromobilność i model samochodu Volkswagen e-Crafter. Jest to pierwsza kampania spółki Volkswagen Samochody Dostawcze przygotowana lokalnie, w Polsce. Odpowiada za nią agencja Walk Creative. więcej

Fabryka Komunikacji Społecznej pracuje dla Ministerstwa Środowiska

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na realizację kampanii „Czyste powietrze – Zdrowy wybór. Twój wybór”. Pokonała w nim 15 konkurentów. więcej

,,Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem" w kampanii Milki na Boże Narodzenie (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka produkowanych przez Mondelez Polska. Jest realizowana pod hasłem „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”. więcej

Telewizja internetowa OTT prezentem dla kuzyna w reklamach Cyfrowego Polsatu (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa usługi telewizyjnej OTT oferowanej przez Cyfrowy Polsat. W akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP, Xantus, Ztudio&Burza i Vizeum, występuje aktor Jacek Braciak. więcej

Zgrzewki puszek Coca-Coli bez folii

Coca-Cola zapowiedziała, że od początku przyszłego roku rezygnuje ze stosowania folii w zbiorczych opakowaniach puszek napoju. Zastąpi to nową technologią KeeP Clip, którą wprowadzi w Polsce, Holandii i Irlandii. więcej

Brown-Forman wybrał agencję Energy BBDO do globalnej obsługi reklamowej

Koncern Brown-Forman rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową. Wybrał w nim agencję Energy BBDO, której powierzy obsługę m.in. takich marek, jak Jack Daniel’s, Woodford Reserve i Old Forester. więcej

Burger King pozwany za roślinnego Impossible Whoppera

Mieszkaniec Florydy Philip Williams, który jest weganinem pozwał Burger Kinga do sądu stwierdzając, że firma oszukuje klientów serwując im Impossible Whoppera reklamowanego jako roślinną kanapkę odpowiednią dla wegetarian i wegan. więcej

Piotr Bronarski i Emilia Grabuś przeszli do Selectivv

Do zespołu firmy Selectivv, zajmującej się analizami big data i kampaniami marketingowymi na urządzeniach mobilnych, dołączyli Piotr Bronarski (poprzednio w Cityboard Media) i Emilia Grabuś (wcześniej m.in. w GroupM i „Briefie”). więcej

Majonez Kielecki z nową kampanią telewizyjną (wideo)

Wystartowała kampania telewizyjna loterii Majonezu Kieleckiego. Za planowanie i jej zakup odpowiedzialna jest agencja ONE House. więcej

CBA zatrzymało byłą prezes Chemika Police i doradcę ds. marketingu politycznego. Zarzut przywłaszczenia 180 tys. zł

Funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego zatrzymali byłą prezes klubu siatkarskiego Chemik Police i warszawskiego doradcę ds. marketingu politycznego (w przeszłości dziennikarza telewizyjnego). To część śledztwa dotyczącego nieprawidłowości w fundacji związanej z państwową firmą Grupa Azoty. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Awaria prądu w redakcji ,,Dziennika Gazety Prawnej". Padły serwisy, problem z wysyłką wydania do druku

W czwartek po południu poważna awaria prądu uniemożliwiła funkcjonowanie redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) i jej serwisów internetowych. Padły serwery, nie działała też redakcyjna poczta. Piątkowe wydanie gazety trafiło do druku z dużym opóźnieniem, więc może być dostępne tylko w kioskach województwa mazowieckiego. więcej

PMPG Polskie Media: kwartalne wpływy wzrosły o 19,2 mln zł, a zysk netto o 1,6 mln zł

W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, osiągnęła wzrost przychodów o 19,2 proc. do 13,27 mln zł oraz zysku netto ze 129 tys. zł do 1,77 mln zł. więcej

,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży w tym roku. ,,Poradnik 50+" wiceliderem

W pierwszych trzech kwartałach br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Czworo dziennikarzy pożegnało się z ,,Dziennikiem Polskim". ,,Zwyczajne ruchy kadrowe"

„Dziennik Polski” (Polska Press Grupa) zmniejszył zatrudnienie o cztery osoby. Z redakcją pożegnali się zastępca redaktora naczelnego Małgorzata Nitek, wydawczyni Majka Lisińska, a także Grzegorz Skowron i Łukasz Gazur. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Firma Rahima Blaka uruchomiła platformę Mosaico do tokenizacji, pozyskała 1 mln zł z ICO

Należąca do Rahima Blaka firma Sapiency udostępniła platformę Mosaico oferującą narzędzia do tokenizacji firm i projektów. Z emisji RahimCoin i ICO Sapiency pozyskano jak dotąd ok. miliona zł. więcej

WP Pilot ma kilkadziesiąt tys. płacących użytkowników, większość wpływów z abonamentów

Serwis WP Pilot (należy do Wirtualnej Polski) streamingujący stacje telewizyjne odwiedza miesięcznie ok. 300 tys. internautów, z których kilkadziesiąt tys. korzysta z płatnych pakietów. Subskrybenci zapewniają większość przychodów witryny. więcej

TVN24.pl zwiększa przewagę nad TVP.info, Polsatnews.pl wyprzedził TVN24BiS.pl

Portal TVN24.pl niezmiennie ma po kilka razy więcej użytkowników i odsłon oraz parokrotnie dłuższy średni czas korzystania niż witryny innych telewizyjnych stacji informacyjnych. Spory spadek odwiedzalności zanotował TVN24BiS.pl, przez co został wyprzedzony przez Polsatnews.pl. więcej

Zakupy z AliExpress można odbierać w Paczkomatach, InPost ma umowę z Alibabą

W ramach umowy zawartej z Grupą Alibaba przez InPost polscy internauci będą mogli zakupy z serwisu AliExpress odbierać w Paczkomatach w całym kraju. W przypadku zamówień za ponad 5 dolarów przesyłka jest bezpłatna. więcej

Za 4 mld dolarów PayPal przejmuje platformę Honey

PayPal, firma zajmująca się obsługą płatności internetowych przejmie serwis Honey ułatwiający oszczędzanie na zakupach w sieci. Wartość transakcji wynosi 4 mld dol., to największa akwizycja w historii PayPala. więcej

Spotify z Mariah Carey na 25-lecie "All I Want for Christmas Is You" (wideo)

W tym roku przypada 25. rocznica wydania przeboju "All I Want for Christmas Is You" amerykańskiej wokalistki Mariah Carey. Z tej okazji serwis Spotify udostępnił swoim użytkownikom nową wersję albumu o tytule "Mariah Carey's All I Want For Christmas Is You Enhanced Album". więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
8 na 10 Polaków raz na kwartał kupuje nowe ubranie lub obuwie

Ponad połowa Polaków jest w stanie zapłacić wyższą cenę za elementy garderoby wyprodukowane w Polsce, a blisko co trzeci za produkt wyprodukowany w ekologiczny sposób - wynika z raportu KPMG oraz Akademii Biznesu i Prawa Mody Uczelni Łazarskiego. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Sante klientem Quality PR

Do grona klientów agencji Quality PR dołączyła firma Sante, producent takich jak m.in. Granola, Fit, Musli, Go On, Lovege. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Zakupy z AliExpress można odbierać w Paczkomatach, InPost ma umowę z Alibabą
Blik zyskuje na popularności. Ponad 56 mln transakcji w trzecim kwartale 2019 roku
ePłatności mogą przejąć BillBird. Jest zgoda UOKiK
L14 Ultra - nowy laptop Hyperbook od 3999 zł
Toyota: nowy RAV4 Plug-in Hybrid
 
 
 
GOSPODARKA
 
Tesco Polska wystawione na sprzedaż. "Hipermarkety przegrywają z dyskontami" (opinie)
Blik zyskuje na popularności. Ponad 56 mln transakcji w trzecim kwartale 2019 roku
ePłatności mogą przejąć BillBird. Jest zgoda UOKiK
Zgrzewki puszek Coca-Coli bez folii
8 na 10 Polaków raz na kwartał kupuje nowe ubranie lub obuwie
Toyota: nowy RAV4 Plug-in Hybrid
Konflikt handlowy między USA a Chinami potrwa jednak jeszcze kilka lat
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Spotify z Mariah Carey na 25-lecie "All I Want for Christmas Is You" (wideo)
Powstanie sequel filmu "Joker"
Daniel Radcliffe w drugim sezonie serialu "Miracle Workers"
Netflix pokaże sequel "Wikingów". Przejmuje serial od History Channel
Premiera filmu "Kraina lodu 2" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj