Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 28 Września 2021
 
 
 
Grupa Polsat Plus i Zygmunt Solorz chcą skupić akcje za 2,9 mld zł
 
Grupa Polsat Plus podpisała ze swoim większościowym akcjonariuszem Zygmuntem Solorzem i jego spółką Reddev dotyczące wspólnego nabywania akcji w ramach wezwania. Chcą nabyć 82,9 mln walorów po 35 zł za akcję. - Zdaję sobie sprawę, że w obliczu wyzwań, których chcemy się podjąć, część spośród obecnych akcjonariuszy może nie mieć intencji dalszego pozostawania inwestorami Grupy - komentuje Solorz. więcej
 
 
Co dalej z ,,Lex TVN"? Poseł Marek Suski: Mam teraz trochę innych zadań na głowie
 
Podczas rozpoczynającego się w środę posiedzenia, Sejm prawdopodobnie nie zajmie się projektem posłów PiS nazywanym „Lex TVN”. - Na razie to poszło w tryby i w tych trybach gdzieś się mieli - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl poseł sprawozdawca projektu Marek Suski. więcej
 
 
Polska koncesja dla katolickiej telewizji z USA. KRRiT: To fundacja, a nie spółka
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji do ostatniej chwili zwlekała z przedłużeniem koncesji TVN24. Powodem był amerykański kapitał. Tylu wątpliwości ta sama rada nie miała z katolicką telewizją EWTN Polska, pośrednio także związaną z Amerykanami. więcej
 
 
50 dziennikarzy przez cztery miesiące pracowało przy cyklu publikacji o układach w państwowych spółkach
 
W poniedziałek w „Gazecie Wyborczej”, na portalach Wyborcza.pl i Onet.pl, a także w Radiu Zet - ruszył nowy reporterski cykl, pt. „Partia i Spółki”. Pracowało nad nim 50 reporterów z wszystkich trzech redakcji. - Do śledztwa wykorzystaliśmy narzędzia informatyczne i metody, które nasi dziennikarze poznali przy okazji współpracy w konsorcjach międzynarodowych, badających ucieczki do rajów podatkowych - opisuje Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „Gazety Wyborczej”. więcej
 
 
Zarząd Polska Press wpisany do KRS, ale rejestr wciąż nieaktualny
 
Cały obecny zarząd Polska Press trafił właśnie do Krajowego Rejestru Sądowego. Są w nim teraz prezes Tomasz Przybek, a ponadto Dorota Kania, Miłosz Szulc i Maciej Kossowski. - to kolejne etapy zmian, które przybliżają nas do osiągnięcia stabilności i przejrzystości w funkcjonowaniu spółki - komentuje prezes Przybek. Z rejestru nie zniknęli jednak dwaj członkowie poprzedniego zarządu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Robert Mazurek: Skazany na masakrowanie więcej
 
Instagram nie taki zły, jak go malują? więcej
 
KRRiT uchwałą chce zmusić Discovery do sprzedaży TVN. ,,Nieudolna próba osiągnięcia celów PiS" więcej
 
Budka i Siemoniak rezygnują ze stanowisk w PO. "Wiarygodność liderów opozycji pod znakiem zapytania" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Performance Marketing Specialist Ringier Axel Springer
Specjalista ds. analiz TVP
Wydawca Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor - news Polskie Radio 24
Specjalista ds. Komunikacji TVP
Specjalista ds. dystrybucji produktów radiowych Grupa ZPR Media
Head of product serwisu INNPoland.pl Grupa NaTemat
Reporter do Radia Supernova Grupa ZPR Media
Publisher Manager Multi Channel Network
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Grupa Polsat Plus i Zygmunt Solorz chcą skupić akcje za 2,9 mld zł

Grupa Polsat Plus podpisała ze swoim większościowym akcjonariuszem Zygmuntem Solorzem i jego spółką Reddev dotyczące wspólnego nabywania akcji w ramach wezwania. Chcą nabyć 82,9 mln walorów po 35 zł za akcję. - Zdaję sobie sprawę, że w obliczu wyzwań, których chcemy się podjąć, część spośród obecnych akcjonariuszy może nie mieć intencji dalszego pozostawania inwestorami Grupy - komentuje Solorz. więcej

Co dalej z ,,Lex TVN"? Poseł Marek Suski: Mam teraz trochę innych zadań na głowie

Podczas rozpoczynającego się w środę posiedzenia, Sejm prawdopodobnie nie zajmie się projektem posłów PiS nazywanym „Lex TVN”. - Na razie to poszło w tryby i w tych trybach gdzieś się mieli - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl poseł sprawozdawca projektu Marek Suski. więcej

Polska koncesja dla katolickiej telewizji z USA. KRRiT: To fundacja, a nie spółka

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji do ostatniej chwili zwlekała z przedłużeniem koncesji TVN24. Powodem był amerykański kapitał. Tylu wątpliwości ta sama rada nie miała z katolicką telewizją EWTN Polska, pośrednio także związaną z Amerykanami. więcej

Co czwarty dekoder z systemem operacyjnym Android TV

W II kwartale 2021 roku 26 proc. oferowanych dekoderów działało w oparciu o system operacyjny Android TV. Z raportu firmy Dataxis wynika jednak, że udział Google w tym rynku spadł, ponieważ część operatorów stawia na własne systemy operacyjne. więcej

562 tys. widzów nowego serialu ,,Remiza. Zawsze w akcji!". TVP1 przegrywa z konkurencją

Nowy serial TVP1 „Remiza. Zawsze w akcji!” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 562 tys. widzów. Telenowela daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

856 tys. widzów ,,You can dance - nowa generacja" w TVP2

Nowy program „You can dance - nowa generacja” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 856 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami  - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo" w nowym paśmie zyskała 720 tys. widzów, Polsat liderem

Nadawaną w jesiennej ramówce w piątkowym prime-time piętnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,62 mln widzów, o 720 tys. osób więcej niż miał początek trzynastej edycji pokazany przed rokiem w soboty po 22.00. Program daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Elektrownia - wielkie wyburzanie" i ,,Sam tata i pełna chata" jesiennymi nowościami Polsat Play

W piątek, 1 października w Polsat Play wystartuje jesienna ramówka. Nowościami w stacji będą dwa cykle „Elektrownia - wielkie wyburzanie” i „Sam tata i pełna chata”. więcej

,,The Voice of Poland" straciło 230 tys. widzów. TVP2 wiceliderem

Dwunastą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,51 mln osób. W porównaniu do jedenastej serii widownia show wzrosła o 230 tys. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP chce promować się na Facebooku jako ,,stabilna i nowoczesna instytucja"

We wtorek na Facebooku ma wystartować profil Telewizji Polskiej „TVP – włącz się”. Spółka chce za jego pomocą pokazać się jako instytucja wyznaczająca trendy. więcej

,,Kabaret na żywo" hitem Polsatu, program zyskał 260 tys. widzów

Jesienne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,94 mln widzów, o 260 tys. osób więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Na sygnale" po przeniesieniu do TVP1 straciło widzów

Początek kolejnego sezonu „Na sygnale” w TVP1 ogląda średnio 1,03 mln osób. Jest to o 250 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu kiedy produkcja emitowana była w TVP2. Jedynka w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 i TVN liderami. ,,M jak miłość "i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły serial „M jak miłość ” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Wycofany program Ewy Stankiewicz bez nowego terminu emisji. Kolaudacji nie było, trwają negocjacje

Nie ma nowego terminu emisji programu Ewy Stankiewicz, w którym dziennikarka - rozmawiając z ministrem Piotrem Naimskim - krytykowała politykę energetyczną rządu. Z naszych informacji wynika, że wciąż nie było zapowiadanej, niezbędnej kolaudacji. - Nie chcę tego komentować - mówi nam autorka materiału.   więcej

W Polsat Box Go wybrane mecze Ligi Mistrzów w jakości 4K

W płatnym serwisie streamingowym Polsat Box Go można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA, na żywo i na wielu urządzeniach, a wybrane spotkania będą także oferowane w jakości 4K. więcej

Zmarł dziennikarz i PR-owiec Marcjusz Włodarczyk, ostatnio związany z TVP

W wieku 54 lat zmarł Marcjusz Włodarczyk, dziennikarz w ostatnich latach związany z Telewizją Polską. Wcześniej pracował w innych mediach i jako menedżer ds. PR. więcej

Nowy serial ,,Osaczony" w Polsat Box Go

Od 27 września w Polsat Box Go dostępny jest nowy serial „Osaczony”, który Telewizja Polsat realizowała w zeszłym roku. W roli głównej 6-odcinkowej produkcji występuje Leszek Lichota, w obsadzie znajduję się też m.in.: Eryk Lubos, Ilona Ostrowska i Maria Dębska. więcej

Kim Kardashian prowadzącą "Saturday Night Live"

Celebrytka Kim Kardashian pojawi się gościnnie jako prowadząca rozrywkowy show "SNL" w stacji NBC. więcej

Oprogramowanie ransomware staje się coraz większym zagrożeniem dla firm

Coraz więcej holenderskich firm pada ofiarami cyberprzestępców. Hakerzy szyfrują pliki w systemach komputerowych i żądają okupu. Ostatnio ofiarą ransomware padła telewizja RTL, która za odblokowanie swych plików zmuszona była zapłacić 8,5 tys. euro. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
50 dziennikarzy przez cztery miesiące pracowało przy cyklu publikacji o układach w państwowych spółkach

W poniedziałek w „Gazecie Wyborczej”, na portalach Wyborcza.pl i Onet.pl, a także w Radiu Zet - ruszył nowy reporterski cykl, pt. „Partia i Spółki”. Pracowało nad nim 50 reporterów z wszystkich trzech redakcji. - Do śledztwa wykorzystaliśmy narzędzia informatyczne i metody, które nasi dziennikarze poznali przy okazji współpracy w konsorcjach międzynarodowych, badających ucieczki do rajów podatkowych - opisuje Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „Gazety Wyborczej”. więcej

 
Jarosław Juszkiewicz z Polskiego Radia Katowice z główną nagrodą w Silesia Press

Jarosław Juszkiewicz z Polskiego Radia Katowice zwyciężył w 16. edycji regionalnego konkursu dziennikarskiego Silesia Press, rozstrzygniętego w poniedziałek w Katowicach. Jury nagrodziło go za popularnonaukową audycję „Boskie równanie”, dynamicznie i przystępnie przybliżającą tajniki fizyki. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Radio ZET awansowało na podium

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Robert Kudelski nowym szefem komunikacji korporacyjnej w PKO BP

Funkcję rzecznika prasowego i dyrektora komunikacji korporacyjnej w PKO Banku Polskim objął Robert Kudelski. Poprzednia rzeczniczka prasowa Aleksandra Gieros-Brzezińska przeszła do działu sponsoringu i reklamy w PKO BP. więcej

POT szuka agencji do zagranicznej kampanii "Poland. More than you expected"

Polska Organizacja Turystyczna wybiera w przetargu agencję, która zajmie się kompleksową obsługą wizerunkowej kampanii pod hasłem "Poland. More than you expected". Będzie realizowana na kilku wybranych rynkach zagranicznych. więcej

Nastolatka masakruje parę LGBT słowami ministra Czarnka w spocie inicjatywy Wolna Szkoła

Drugi spot kampanii Wolna Szkoła poświęcony jest słowom ministra edukacji Przemysława Czarnka na temat osób LGBT. więcej

Balenciaga tworzy wirtualne ubrania dla Fortnite

Luksusowa marka odzieżowa Balenciaga staje się wirtualna: popularna gra komputerowa Fortnite (Epic Games) będzie miała sklep Balenciaga, w którym gracze będą mogli kupować wirtualne stroje. Ubrania będą również dostępne w sklepach stacjonarnych. więcej

Unilever wprowadza w Polsce hybrydowy model pracy

Koncern Unilever, właściciel m.in. takich marek jak: Knorr, Dove, czy Domestos, pod koniec października br. wprowadza model pracy hybrydowej w warszawskim biurze. Pracownicy - raz w roku - będą mogli również pracować zdalnie przez miesiąc z dowolnego miejsca na świecie. więcej

Cleo ambasadorką kosmetyków OnlyBio

Wokalistka Cleo została ambasadorką nowej kampanii marki naturalnych kosmetyków OnlyBio. więcej

Allegro w nowej kampanii promuje Allegro Smart (wideo)

Platforma zakupowa Allegro rozpoczęła nową kampanię na platformie „Nasz największy sklep”, w której pokazuje, że Allegro Smart! to nie tylko dostęp do okazji, lecz także dużo interesujących funkcji. Kampanię przygotowała agencja Ogilvy. więcej

Rossmann zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej

Sieć drogerii Rossmann w nowej kampanii reklamowej zachęca w niej do skompletowania wzorowej wyprawki szkolnej, w której oprócz nowego plecaka i piórnika znajdzie się również wiedza, o tym jak kształtować dobre nawyki. Akcję przygotowuje agencja NAV agency. więcej

Rozpoczęła się kampania promująca XVIII Konkurs Chopinowski (wideo)

Rozpoczyna się kampania XVIII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina, który odbędzie się 2-23 października w Filharmonii Narodowej w Warszawie. Tegoroczna odsłona będzie promowana na całym świecie spotem reklamowym. więcej

Bebiko 2 reklamuje się hasłem ,,Instynkt mamy"

Nutricia wraz z marką Bebiko 2 ruszają z kampanią reklamową „Instynkt mamy". Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja Havas Warsaw. więcej

Żywiec Zdrój po raz 12. zachęca najmłodszych do picia wody

Startuje 12. edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój (Danone) „Mamo, tato wolę wodę!”. więcej

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko senior account managerem w Kamikaze

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko dołączyła do agencji Kamikaze, obejmując stanowisko senior account manager. więcej

Piwo Łomża w wagonach Warsa

Firma Van Pur została oficjalnym partnerem Wars, spółki odpowiedzialnej za wszystkie wagony restauracyjne Polskich Kolei Państwowych. więcej

Jolanta Leniec dołącza do Timecode Film Production

Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Jolanta Leniec. Będzie odpowiadać za organizację i rozwój konkursu Timecode Akcja Animacja. więcej

Marta Górska zmienia stanowisko w Independent Digital

Marta Górska objęła stanowisko project managera w Independent Digital, firmie zajmującej się cyfrową dystrybucją muzyki. więcej

Ruszyła kampania Podejmij Wyzwanie ,,21 dni z Acuvue"

Wystartowała kampania marki soczewek Acuvue (Johnson & Johnson). Jej celem jest jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z Acuvue” w aplikacji Twoje Acuvue. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska (dentsu). więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
50 dziennikarzy przez cztery miesiące pracowało przy cyklu publikacji o układach w państwowych spółkach

W poniedziałek w „Gazecie Wyborczej”, na portalach Wyborcza.pl i Onet.pl, a także w Radiu Zet - ruszył nowy reporterski cykl, pt. „Partia i Spółki”. Pracowało nad nim 50 reporterów z wszystkich trzech redakcji. - Do śledztwa wykorzystaliśmy narzędzia informatyczne i metody, które nasi dziennikarze poznali przy okazji współpracy w konsorcjach międzynarodowych, badających ucieczki do rajów podatkowych - opisuje Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „Gazety Wyborczej”. więcej

Zarząd Polska Press wpisany do KRS, ale rejestr wciąż nieaktualny

Cały obecny zarząd Polska Press trafił właśnie do Krajowego Rejestru Sądowego. Są w nim teraz prezes Tomasz Przybek, a ponadto Dorota Kania, Miłosz Szulc i Maciej Kossowski. - to kolejne etapy zmian, które przybliżają nas do osiągnięcia stabilności i przejrzystości w funkcjonowaniu spółki - komentuje prezes Przybek. Z rejestru nie zniknęli jednak dwaj członkowie poprzedniego zarządu. więcej

Szef MSWiA chce wydłużenia stanu wyjątkowego o 60 dni, apeluje do dziennikarzy o odpowiedzialność za słowa

Bardzo was proszę o rozwagę i odpowiedzialność za słowa; nie możemy się zgodzić na to, aby waszymi rękami Łukaszenka osiągał swoje polityczne i propagandowe cele - apelował w poniedziałek do dziennikarzy szef MSWiA Mariusz Kamiński. Poinformował, że zarekomenduje rządowi przedłużenie stanu wyjątkowego przy granicy z Białorusią o kolejne 60 dni. więcej

Polskie Wydawnictwo Rolnicze z mniejszymi przychodami i zyskiem, liczy na powrót eventów

W ub.r. przychody Polskiego Wydawnictwa Rolniczego zmalały o 3,7 proc. do 41,92 mln zł, a zysk netto - z 532,1 do 360,2 tys. zł. W związku z epidemią firma realizowała eventy hybrydowo, spodziewa się ich powrotu w stacjonarnej formule. więcej

30 lat temu zmarł Stefan Kisielewski - kompozytor, "oficjalny przeciwnik socjalizmu" w PRL

30 lat temu, 27 września 1991 r., zmarł Stefan Kisielewski, kompozytor, pisarz i publicysta, "nadwiślański Bernard Shaw", "oficjalny przeciwnik socjalizmu" w PRL. Trzy dni wcześniej na Warszawskiej Jesieni odbyło się prawykonanie jego koncertu fortepianowego. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Orlen uruchomił 200 automatów paczkowych, do końca 2022 r. chce ich mieć 2 tys.

PKN Orlen ogłosił, że do 2030 roku przeznaczy blisko 11 mld zł w rozwój działalności detalicznej, inwestując m.in. w urządzenia do przyjmowania i wydawania paczek pod nazwą Orlen Paczka. Zainstalował już 200 takich automatów, za rok chce ich mieć 2 tys. więcej

Friz szuka nowych influencerów w programie "Twoje 5 minut"

Na YouTube zadebiutował program internetowy "Twoje 5 minut", w którym Karol "Friz" Wiśniewski wyłoni nowe osoby z potencjałem na influencerów. więcej

Niezadowolenie z życia główną przyczyną hejtu w internecie

15 proc. dorosłych Polaków w ciągu ostatniego roku osobiście doświadczyło hejtu w internecie - wynika z badania  opinii społecznej przeprowadzonego dla Ciekawe Liczby na panelu Ariadna. Hejtu doświadczyła aż co czwarta osoba (24 proc.) w wieku 18-24 lata. Zdaniem ankietowanych główne przyczyny hejtu to brak satysfakcji z życia (37 proc.), chęć zwrócenia na siebie uwagi i zyskania rozgłosu (33 proc.), frustracja (32 proc.) lub zazdrość (31 proc.). więcej

AliExpress zaoferuje polskim użytkownikom bezpłatną wysyłkę 80 proc. produktów

Chińska platforma e-commerce zapowiada aktualizację swojej polskiej wersji, w ramach pojawi się specjalne oferty produktów za 1 zł, a dla ponad 80 proc. produktów dostępna będzie darmowa wysyłka, bez minimalnej wartości zamówienia. więcej

W informacjach i publicystyce na czele Onet przed o2.pl i WP, TVN24.pl i RMF24.pl ze spadkami (TOP10)

Wśród witryn z informacjami i publicystyką ogólnopolską liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, kolejne pozycje zajmują o2.pl i WP.pl. Duży wzrost osiągnęła Gazeta.pl, a znacząco zmalały wyniki TVN24.pl i RMF24.pl. więcej

TVP chce promować się na Facebooku jako ,,stabilna i nowoczesna instytucja"

We wtorek na Facebooku ma wystartować profil Telewizji Polskiej „TVP – włącz się”. Spółka chce za jego pomocą pokazać się jako instytucja wyznaczająca trendy. więcej

Facebook zawiesza prace nad Instagramem dla dzieci

Facebook, który spotkał się z ostrą krytyką ze strony prawodawców i użytkowników za plany dotyczące uruchomienia Instagrama dla dzieci poinformował, że wstrzymuje prace nad projektem Instagram Kids. „Instagram będzie nadal koncentrować się na bezpieczeństwie nastolatków i rozszerzaniu funkcji nadzoru rodzicielskiego” - podała firma. więcej

Szefowa YouTube'a odpiera zarzuty o cenzurę i uległość wobec Rosji. ,,Musimy brać pod uwagę lokalne prawo"

Szefowa YouTube Susan Wojcicki stwierdziła, że choć wolność słowa jest fundamentalną wartością firmy, to w kontaktach z władzami innych państw musi brać pod uwagę inne czynniki, jak np. lokalne prawo. Wojcicki odpowiedziała w ten sposób na pytanie o usunięcie filmów Aleksieja Nawalnego przed rosyjskimi wyborami. więcej

Władze Chin chcą ograniczyć czas spędzany przez nieletnich w internecie

Chiny wprowadzają nowe regulacje dla operatorów świadczących usługi online, by ograniczyć czas spędzany przez najmłodszych użytkowników w internecie - poinformowały w poniedziałek chińskie media. więcej

mBank: Allegro będzie tracić udział w polskim e-commerce, dalej rekomendacja ,,sprzedaj"

Analitycy BM mBanku, w raporcie z 20 września, obniżyli cenę docelową akcji Allegro do 52,4 zł z 54 zł wcześniej i podtrzymali dla spółki rekomendację "sprzedaj". więcej

Balenciaga tworzy wirtualne ubrania dla Fortnite

Luksusowa marka odzieżowa Balenciaga staje się wirtualna: popularna gra komputerowa Fortnite (Epic Games) będzie miała sklep Balenciaga, w którym gracze będą mogli kupować wirtualne stroje. Ubrania będą również dostępne w sklepach stacjonarnych. więcej

TikTok ma już miliard użytkowników na całym świecie

Liczba użytkowników platformy TikTok przekroczyła miliard na całym świecie. więcej

Sklep internetowy ccc.eu debiutuje w Grecji i w Chorwacji

Grecja i Chorwacja to dwa kolejne kraje, w których debiutuje sklep internetowy ccc.eu polskiej spółki obuwniczej CCC. Obecnie platforma dostępna jest na 12 rynkach europejskich. więcej

Contentive - nowy projekt Digitree Group

Digitree Group rusza z nowym projektem opartym na content marketingu i reklamie natywnej. Ogromne potrzeby rynku w zakresie treści udostępnianych w Internecie zaspokajać będzie spółka zależna INIS, łącząc tym samym produkcję contentu najwyższej jakości z najskuteczniejszymi metodami jego dystrybucji, w tym rozwiązaniami programatycznymi. Grupa widzi w projekcie potencjał do zbudowania kluczowej przewagi rynkowej. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Niezadowolenie z życia główną przyczyną hejtu w internecie

15 proc. dorosłych Polaków w ciągu ostatniego roku osobiście doświadczyło hejtu w internecie - wynika z badania  opinii społecznej przeprowadzonego dla Ciekawe Liczby na panelu Ariadna. Hejtu doświadczyła aż co czwarta osoba (24 proc.) w wieku 18-24 lata. Zdaniem ankietowanych główne przyczyny hejtu to brak satysfakcji z życia (37 proc.), chęć zwrócenia na siebie uwagi i zyskania rozgłosu (33 proc.), frustracja (32 proc.) lub zazdrość (31 proc.). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Robert Kudelski nowym szefem komunikacji korporacyjnej w PKO BP

Funkcję rzecznika prasowego i dyrektora komunikacji korporacyjnej w PKO Banku Polskim objął Robert Kudelski. Poprzednia rzeczniczka prasowa Aleksandra Gieros-Brzezińska przeszła do działu sponsoringu i reklamy w PKO BP. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Co czwarty dekoder z systemem operacyjnym Android TV
Orlen uruchomił 200 automatów paczkowych, do końca 2022 r. chce ich mieć 2 tys.
Wymiana wyświetlacza w iPhonie 13 może uniemożliwić korzystanie z Face ID (wideo)
Apple twierdzi, że ma mniej niż 20 mln abonentów usługi streamingowej
Balenciaga tworzy wirtualne ubrania dla Fortnite
Xiaomi oskarżony o cenzurowanie w smartfonach treści o Tybecie i Tajwanie. Firma zatrudnia niezależnego eksperta
PCF Group chce tworzyć gry z kategorii AA, planuje przejęcia
Rząd wyda ok. 1 mld zł na program "Cyfrowa gmina"
Oprogramowanie ransomware staje się coraz większym zagrożeniem dla firm
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj