Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 22 Sierpnia 2023
 
 
 
Tomasz Jażdzyński w Burda Media Polska
 
Z początkiem września Tomasz Jażdzyński, do niedawna prezes Gremi Media, obejmie nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. operacyjnych w Burda Media Polska. Ma zająć się wsparciem dalszej ekspansji cyfrowej firmy. - W 2023 roku ponad 65 proc. przychodów i zdecydowana większość zysków Burdy w Polsce będzie pochodziła z działalności digital i e-commerce - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska. więcej
 
 
Beata Lubecka i Bogdan Rymanowski powrócą jesienią z rozmowami politycznymi w Radiu ZET
 
Radio ZET od września aż do wyborów parlamentarnych będzie codziennie nadawać na antenie audycje publicystyczne. Najnowsza wystartowała w minioną niedzielę. Pierwszym gościem wspólnego programu Radia ZET i Wirtualnej Polski był Marek Suski. - W tej audycji nie ma tylko twardej polityki, stawiamy też na luźniejsze tematy - mówi nam Michał Aleksandrowicz z Grupy Eurozet. Od września powracają na antenę poranne i popołudniowe wydania "Gościa Radia ZET". więcej
 
 
Nowy kanał telewizyjny o podróżach zadebiutuje w Polsce
 
Spółka Astro, znana z produkcji „Familiady” i kanału informacyjnego News 24, złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o zmianę nazwy stacji 13 na Wakacje. W ofercie mają się znaleźć programy poświęcone podróżom i stylowi życia. - To zupełnie inna filozofia niż kanału Podróże TV - zapewnia Wirtualnemedia.pl Ryszard Krajewski, przewodniczący rady nadzorczej Astro. więcej
 
 
Operator Plusa zapłaci karę za brak współpracy z UOKiK. Ale mniejszą
 
W trwającej od ponad dekady batalii sądowej dotyczącej grzywny nałożonej na Polkomtel, operatora sieci Plus (grupa Cyfrowy Polsat), za brak współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Karę - pierwotnie wynoszącą 130,7 mln zł - obniżono z 4 do 1,2 mln zł. więcej
 
 
,,Zawodowa Anka" nowym programem Anny Nowak-Ibisz w TVN Style
 
Anna Nowak-Ibisz, która przez 24 sezony prowadziła cykl „Pani Gadżet”, wraca na antenę TVN Style. W nowym programie „Zawodowa Anka” ma udowodnić, że żadnej pracy się nie boi. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Magdalena Bigaj: biznesowi nie opłaca się dbać o dzieci w internecie więcej
 
Najlepsze dekodery w Polsce? ,,Będzie pasował do każdego salonu, sypialni" więcej
 
Regionalne kanały newsowe w Polsce. ,,Potrzebują wsparcia i badań Nielsena" więcej
 
Media publikują coraz więcej sondaży wyborczych. "Polaryzacja sprawia, że dobrze się klikają" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
WYDAWCA-REDAKTOR serwisu Domek i Ogródek IBERION
Wydawca NEWSROOM Goniec Wiadomości IBERION
Dziennikarz Śledczy GoWork.pl Serwis Pracy
REDAKTOR NACZELNY serwisu Smakosze IBERION
Główny specjalista w Dziale Obsługi Technicznej i Realizacyjnej TVP
REDAKTOR serwisu Turyści.pl IBERION
Specjalista ds. rekonstrukcji obrazu TVP
Ad Operations Team Leader Empik
SENIOR ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowy kanał telewizyjny o podróżach zadebiutuje w Polsce

Spółka Astro, znana z produkcji „Familiady” i kanału informacyjnego News 24, złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o zmianę nazwy stacji 13 na Wakacje. W ofercie mają się znaleźć programy poświęcone podróżom i stylowi życia. - To zupełnie inna filozofia niż kanału Podróże TV - zapewnia Wirtualnemedia.pl Ryszard Krajewski, przewodniczący rady nadzorczej Astro. więcej

Operator Plusa zapłaci karę za brak współpracy z UOKiK. Ale mniejszą

W trwającej od ponad dekady batalii sądowej dotyczącej grzywny nałożonej na Polkomtel, operatora sieci Plus (grupa Cyfrowy Polsat), za brak współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Karę - pierwotnie wynoszącą 130,7 mln zł - obniżono z 4 do 1,2 mln zł. więcej

,,Zawodowa Anka" nowym programem Anny Nowak-Ibisz w TVN Style

Anna Nowak-Ibisz, która przez 24 sezony prowadziła cykl „Pani Gadżet”, wraca na antenę TVN Style. W nowym programie „Zawodowa Anka” ma udowodnić, że żadnej pracy się nie boi. więcej

,,Korona królów. Jagiellonowie" od 28 sierpnia w TVP1, emisja trzy razy w tygodniu (wideo)

Od 28 sierpnia telewizyjna Jedynka pokazywać będzie nowe odcinki serialu „Korona królów. Jagiellonowie”. Produkcja będzie emitowana od poniedziałku do środy o godz. 20.30. więcej

Player z pakietami na trzy miesiące w cenie dwóch

Choć Player wycofał roczne i półroczne pakiety, to wprowadził możliwość wykupienia pakietu z reklamami i bez reklam na trzy miesiące. Osoby, które się na to zdecydują płacą tyle samo, co w przypadku 2-miesięcznej subskrypcji. więcej

Koniec boomu na rynku serwisów streamingowych. Wzrosty wyhamują

W ciągu 6 najbliższych lat wartość amerykańskiego rynku OTT wzrośnie z 74 mld dol. do 82 mld dol. Z prognozy Digital TV Research wynika, że płatne serwisy streamingowe, takie jak Netflix, Amazon Disney+ czy Max, mogą liczyć na nieznaczne wzrosty. W lepszej sytuacji są bezpłatne usługi AVoD i FAST. więcej

Kto pokaże walkę Rakowa o Ligę Mistrzów? ,,Ukłony dla naszych partnerów z Polsatu"

Już tylko dwa mecze dzielą piłkarskiego mistrza Polski od Ligi Mistrzów UEFA. We wtorek 22 sierpnia Raków Częstochowa zagra z FC Kopenhaga, a rewanż z mistrzem Danii odbędzie się 30 sierpnia. Pierwsze spotkanie będzie można oglądać na antenie Polsatu Sport, Polsatu Sport Premium 1 i TVP Sport. TVP kupiła sublicencję niemal w ostatniej chwili.  więcej

Stopklatka kręci drugi sezon "To nie ze mną". Tomasz Karolak w roli głównej

Kanał Stopklatka rozpoczął zdjęcia do drugiego sezonu serialu komediowego “To nie ze mną”. W nowych odcinkach do obsady dołączy Tomasz Karolak, który zagra w produkcji główną rolę. Drugi sezon widzowie naziemnego kanału z grupy Kino Polska zobaczą jeszcze w tym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Usługa 30-letniego pirata IPTV docierała do 1,3 mln klientów

Holenderska prokuratura oskarżyła Hichama O. z miasta Almere o obecność w organizacji przestępczej, pranie brudnych pieniędzy i naruszanie praw autorskich. Jego piracka usługa obejmowała m.in. treści wszystkich największych serwisów streamingowych i docierała do ponad 1,3 mln klientów. więcej

Sieć kablowa rezygnuje z własnej usługi na rzecz TV Smart Go Vectry

Tylko do końca sierpnia działać będzie usługa Elsat Go. Od 1 września abonenci sieci kablowej Elsat, dostępnej na Śląsku, będą mogli korzystać tylko z serwisu streamingowego i aplikacji TV Smart Go, stworzonej przez Vectrę. Wcześniej w podobny sposób zlikwidowano Multimedia Go. więcej

W TVN najwięcej kosztuje reklama przy "Faktach"

W opublikowanym właśnie przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na wrzesień br. najwyżej wyceniono reklamy emitowane przy serwisie informacyjnym "Fakty" - za 30 -sek. spot trzeba zapłacić 84,2 tys. zł netto. więcej

Viaplay jak Canal+ Sport: skróty meczów i magazyny na YouTubie

Polski oddział platformy streamingowej Viaplay uruchomił kanał youtube’owy, na którym zamieszcza m.in. skróty wybranych meczów oraz dwa magazyny piłkarskie. więcej

Spadła oglądalność dziennika ,,Express" w TTV

W tym roku wydania „Expressu” w TTV o godz. 9.45 śledzi 143 tys. widzów, o 15.45 - 202 tys., o 17.45 - 218 tys. o 19.45 - 194 tys., a o 21.45 - 295 tys. Wszystkie wydania serwisu informacyjnego mają niższą widownię niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,The Voice of Poland 14" od 2 września w TVP2, nowe zasady w programie

Od 2 września Dwójka emitować będzie 14. edycję „The Voice of Poland”, w której trenerami będą Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Program będzie miał nieco inne zasady niż w poprzednich edycjach. więcej

Ruszył darmowy kanał sportowy LaLiga+

Hiszpańska liga piłkarska LaLiga uruchomiła swój kanał FAST LaLiga+ na  platformach FAST we współpracy z The Channel Store, firmą zajmującą się tworzeniem, dystrybucją i monetyzacją darmowych kanałów w streamingu. więcej

Telewizja Puls jesienią stawia na kontynuacje seriali, w październiku nowy program ,,Hit Kabaret Show" w Puls 2 (wideo)

W jesiennej ramówce TV Puls i Puls 2 - która zadebiutuje 4 września -  znajdą się kolejne sezony seriali „Lombard. Życie pod zastaw” „Kurierzy” i „Dzielnica strachu”. W październiku odbędzie się premiera nowego programu „Hit Kabaret Show”. więcej

Uwaga od września ważne zmiany w przepisach dotyczących punktów karnych!

Zaledwie dwa niewłaściwe ruchy za kierownicą i już możesz stanąć w obliczu utraty prawa jazdy. Sprawdź 21 wykroczeń, za które przyznawane jest aż 15 punktów karnych. Do tego musisz pamiętać, że najcięższe przewinienia drogowe obciążone są surowymi mandatami, które w przypadku recydywy liczone są podwójnie. Choć kara może być surowa, istnieje sposób, aby nie tylko uniknąć mandatów, ale jeszcze dodatkowo zdobywać nagrody za przestrzeganie przepisów. Kasa Wraca z LINK4 to narzędzie, które wspiera nas w utrzymaniu bezpieczeństwa w trasie i daje szansę na oszczędności oraz dodatkowe korzyści. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Beata Lubecka i Bogdan Rymanowski powrócą jesienią z rozmowami politycznymi w Radiu ZET

Radio ZET od września aż do wyborów parlamentarnych będzie codziennie nadawać na antenie audycje publicystyczne. Najnowsza wystartowała w minioną niedzielę. Pierwszym gościem wspólnego programu Radia ZET i Wirtualnej Polski był Marek Suski. - W tej audycji nie ma tylko twardej polityki, stawiamy też na luźniejsze tematy - mówi nam Michał Aleksandrowicz z Grupy Eurozet. Od września powracają na antenę poranne i popołudniowe wydania "Gościa Radia ZET". więcej

 
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej. AntyRadio wideliderem

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w okresie od lutego do lipca br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i RMF MAXX - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W TVN najwięcej kosztuje reklama przy "Faktach"

W opublikowanym właśnie przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na wrzesień br. najwyżej wyceniono reklamy emitowane przy serwisie informacyjnym "Fakty" - za 30 -sek. spot trzeba zapłacić 84,2 tys. zł netto. więcej

MullenLowe Warsaw z mniejszą stratą, wpływy ponad 10 proc. w górę

W ub.r. przychody agencji reklamowej MullenLowe Warsaw wzrosły o 12,8 proc. do 19,61 mln zł, a jej strata netto zmalała z 328,2 do 192,8 tys. zł. Na koniec ub.r. agencja miała na rachunkach bankowych 4,29 mln zł, wobec 3,59 mln zł przed rokiem. więcej

Frisco zamyka program lojalnościowy

Tylko do 18 września br. potrwa aktualna edycja programu lojalnościowego Frisco Frends supermarketu internetowego Frisco. więcej

Daniel Białoszewski zajmie się pozyskiwaniem nowego biznesu w FCB&theMilkman

Daniel Białoszewski dołączył do agencji reklamowej FCB&theMilkman jako business and communication manager. więcej

9 ofert w przetargu na obsługę mediową i public relations PARP

W odpowiedzi na przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącym obsługi mediowej i public relations wpłynęło 9 ofert - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Komunikacja Plus Group, Media Group i Partner of Promotion. więcej

Fabryka Marketingu kupi reklamy w internecie do kampanii o podwyżce 500+

Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej na obsługę mediową w internecie działań promujących podwyżkę 500+ - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowak-Ibisz, Stolarz, Ekskluzywny Menel w kampanii "Uff! Dobry wybór na lata!" Porta

Producent drzwi Porta prowadzi kampanię reklamową pod hasłem  „Uff! Dobry wybór na lata”. Do akcji zaproszono influencerów: Darka Stolarza, Marikę Jóźwiak, Annę Nowak Ibisz, Ann Living, Ekskluzywnego Menela oraz Michalinę Grzesiak.  więcej

Kaufland z ofertami skrojonymi pod znaki zodiaku klientów

Oryginalny system rekomendacji zakupowych przyjął rumuński oddział sieci supermarketów Kaufland. Przedstawia swoim klientom oferty wedle ich znaków zodiaku.  więcej

CCC i HalfPrice ze wspólną kartą podarunkową

CCC i HalfPrice (obie marki z Grupy CCC) wprowadzają multibrandową kartę podarunkową.  więcej

Bank Pekao na powrót do szkoły proponuje Konto Przekorzystne dla dziecka

Ruszyła promocja Banku Pekao, w ramach której rodzice mogą na promocyjnych warunkach założyć dziecku Konto Przekorzystne. Dodatkowo zarówno dzieci, jak i dorośli mogą zyskać nawet 300 zł i skorzystać z wysokiego oprocentowania 7 proc. na kontach oszczędnościowych. więcej

Osoby w wieku powyżej 60 lat stanowią zaledwie 4 proc. bohaterów globalnych reklam

Według badania przeprowadzonego przez kreatywną platformę danych CreativeX, tylko 4 proc. osób pojawiających się w globalnych reklamach ma ponad 60 lat. Według firmy marki ignorują "lukratywną" publiczność. więcej

Digitree Group ze stratą, wpływy 19 proc. w górę

Według wstępnych, szacunkowych danych Digitree Group w pierwszym półroczu osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 19,1 proc. do 44,68 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół ze 111 tys. zł zysku do 838 tys. zł straty. więcej

Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media

W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Tomasz Jażdzyński w Burda Media Polska

Z początkiem września Tomasz Jażdzyński, do niedawna prezes Gremi Media, obejmie nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. operacyjnych w Burda Media Polska. Ma zająć się wsparciem dalszej ekspansji cyfrowej firmy. - W 2023 roku ponad 65 proc. przychodów i zdecydowana większość zysków Burdy w Polsce będzie pochodziła z działalności digital i e-commerce - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska. więcej

Agora może wydzielić ,,Wyborczą" i Gazeta.pl do spółek. Zmiany zarejestrował sąd

Krajowy Rejestr Sądowy zatwierdził zmiany w statucie Agory przegłosowane przez jej akcjonariuszy pod koniec czerwca. Stanowią one, że firma może przenieść do osobnych spółek kilka obszarów działalności, m.in. „Gazetę Wyborczą”, Gazeta.pl i wydawnictwo książkowo-płytowe. więcej

Sławomir Kowalski szefem rozrywki w Polska Press

Sławomir Kowalski objął stanowisko szefa rozrywki w Polska Press Grupie. Odpowiada za serwisy Shownews.pl i Telemagazyn.pl. więcej

Kolejna rezygnacja z Campus Polska Przyszłości. ,,Triumfuje mentalny dziadocen"

Karolina Korwin-Piotrowska to kolejna osoba, która zrezygnowała z uczestnictwa w wydarzeniu Campus Polska Przyszłości po tym, jak organizatorzy poprosili Marcina Mellera o prowadzenie panelu bez Grzegorza Sroczyńskiego. „Wygląda na to, że grupka kolegów i koleżanek spod jednego podobno słusznego hashtagu z TT rządzi częścią debaty publicznej w PL” - skomentowała dziennikarka. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Koniec boomu na rynku serwisów streamingowych. Wzrosty wyhamują

W ciągu 6 najbliższych lat wartość amerykańskiego rynku OTT wzrośnie z 74 mld dol. do 82 mld dol. Z prognozy Digital TV Research wynika, że płatne serwisy streamingowe, takie jak Netflix, Amazon Disney+ czy Max, mogą liczyć na nieznaczne wzrosty. W lepszej sytuacji są bezpłatne usługi AVoD i FAST. więcej

Viaplay jak Canal+ Sport: skróty meczów i magazyny na YouTubie

Polski oddział platformy streamingowej Viaplay uruchomił kanał youtube’owy, na którym zamieszcza m.in. skróty wybranych meczów oraz dwa magazyny piłkarskie. więcej

Roblox oskarżony o zezwalanie stronom hazardowym na kontakt z nieletnimi

Platforma gier online Roblox została pozwana zbiorowo. Firma została oskarżona o to, że umożliwia dotarcie nielegalnej sieci hazardowej dotarcie do nieletnich użytkowników. Platforma jest używana głównie przez osoby poniżej 18 roku życia, co czyni ją głównym celem szkodliwych treści tam, gdzie nie jest regulowana. więcej

Zawalcz o statuetkę YouTube Works. Sprawdź jak zgłosić swoją kampanię do trzeciej edycji konkursu

Do 15 września trwają zgłoszenia do YouTube Works Awards 2023. Konkurs wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube w Polsce. Sprawdźcie, jak zgłosić swoją kampanię i zawalczyć o statuetkę. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
9 ofert w przetargu na obsługę mediową i public relations PARP

W odpowiedzi na przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącym obsługi mediowej i public relations wpłynęło 9 ofert - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Komunikacja Plus Group, Media Group i Partner of Promotion. więcej

FleishmanHillard: 20 proc. więcej wpływów, zmalał zysk

Agencja public relations FleishmanHillard w ub.r. zwiększyła przychody o 19,8 proc. do 18,13 mln zł, a jej zysk netto spadł z 1,07 mln do 858,7 tys. zł. więcej

Umiarkowany optymizm i obawy o rosnące koszty w branży PR

Z pierwszej edycji badania „Barometr nastrojów w branży usług PR” autorstwa Stowarzyszenia Agencji Public Relations wynika, że w branży public relations w Polsce można mówić o umiarkowanym optymizmie w ocenie przyszłości. Wskazanie Barometru na poziomie 59,6 pkt. oznacza, że zarządzający polskimi firmami PR spodziewają się poprawy wyników w 2023, mimo obaw dotyczących rosnących kosztów działalności.  więcej

Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland). Po raz kolejny w jury zasiądzie Justyna Dąbrowska-Cydzik z Wirtualnemedia.pl.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Operator Plusa zapłaci karę za brak współpracy z UOKiK. Ale mniejszą
Usługa 30-letniego pirata IPTV docierała do 1,3 mln klientów
Roblox oskarżony o zezwalanie stronom hazardowym na kontakt z nieletnimi
Gra ,,The Invincible" ukaże się 6 listopada
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj