Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 18 Września 2023
 
 
 
Liga Mistrzów po 30 latach znika z otwartej telewizji. TVP nie ma sublicencji, Polsat nie pokaże w głównej stacji
 
Wszystko wskazuje na to, że po trzech dekadach nieprzerwanej obecności mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów nie będą pokazywane w bezpłatnej telewizji. Telewizja Polska nie kupiła sublicencji od Polsatu, a ten nie zamierza transmitować rozgrywek w swoim głównym kanale. więcej
 
 
Klienci UPC Polska zachęcani do wymiany dekoderów na sprzęty Play
 
Play, który przejął sieć kablową UPC Polska proponuje dotychczasowym abonentom tego operatora nie tylko wymianę routerów, ale także dekoderów. Biuro prasowe firmy zapewnia Wirtualnemedia.pl, że to dobrowolna oferta, a urządzenia Play są nowocześniejsze. więcej
 
 
Trzecia Droga idzie razem do wyborów, ale ma inne plany na TVP i abonament [NASZ CYKL: Jak politycy chcą zmienić media]
 
W przedwyborczym cyklu poświęconym planom najbardziej liczących się partii wobec mediów publicznych, abonamentu radiowo-telewizyjnego czy niesławnego artykułu 212 kodeksu karnego, przedstawiliśmy już zamierzenia Konfederacji i Lewicy. Teraz prezentujemy poglądy Trzeciej Drogi. Ze względu na różnice programowe, przedstawiamy plany obu ugrupowań. Szymon Hołownia i Władysław Kosiniak-Kamysz zgadzają się, że Telewizja Polska i Polskie Radio powinno zostać zreformowane, a Rada Mediów Narodowych zlikwidowana. Liderzy Trzeciej Drogi mają jednak inne zdanie na temat penalizowania zniesławienia i finansowania mediów publicznych.  więcej
 
 
Koniec serialu ,,Szadź". Ostatni sezon wiosną 2024 roku
 
Platforma Player.pl w sierpniu rozpoczęła zdjęcia do czwartego sezonu serialu „Szadź”, który będzie finałem produkcji. Produkcja będzie miała premierę w serwisie wiosną 2024 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Ruszył wyborczy monitoring ,,Wiadomości" TVP. "Najważniejszym sposobem manipulacji jest selekcja informacji"
 
Przed zbliżającymi się wyborami Towarzystwo Dziennikarskie po raz kolejny monitoruje główne wydanie „Wiadomości” TVP. Monitoring obejmuje ilość materiałów dotyczących wyborów i referendum, ale także to, ile razy w wydaniach pojawiają się kandydaci poszczególnych partii. To już taki szósty przedwyborczy audyt. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wśród widowni ,,Faktów" TVN dominują osoby starsze i emeryci więcej
 
Wojciech Cejrowski dalej bez dywidendy ze swojej firmy. Wpływy 43 proc. w dół więcej
 
Polscy internauci są ponad 20 godzin na TikToku. W dół czas korzystania z Twittera i Snapchata więcej
 
Fryderyk Karzełek budzi codziennie o 5.55. I zarabia miliony więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor News/ Operator EVS- TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Account Manager Clear Channel Poland
Account Director/New Business Publicis Worldwide
ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Partnership Manager / Business Development Manager Woblink.com
Dziennikarz / dziennikarka - prawo INFOR
Redaktor działu ,,Sport" Polskie Radio
Specjalista ds. marketingu reklamy INFOR
Specjalista ds. SEO INFOR
Digital Manager, Poland and Central Europe Marine Stewardship Council
Montażysta w dziale Autopromocji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Liga Mistrzów po 30 latach znika z otwartej telewizji. TVP nie ma sublicencji, Polsat nie pokaże w głównej stacji

Wszystko wskazuje na to, że po trzech dekadach nieprzerwanej obecności mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów nie będą pokazywane w bezpłatnej telewizji. Telewizja Polska nie kupiła sublicencji od Polsatu, a ten nie zamierza transmitować rozgrywek w swoim głównym kanale. więcej

Klienci UPC Polska zachęcani do wymiany dekoderów na sprzęty Play

Play, który przejął sieć kablową UPC Polska proponuje dotychczasowym abonentom tego operatora nie tylko wymianę routerów, ale także dekoderów. Biuro prasowe firmy zapewnia Wirtualnemedia.pl, że to dobrowolna oferta, a urządzenia Play są nowocześniejsze. więcej

Koniec serialu ,,Szadź". Ostatni sezon wiosną 2024 roku

Platforma Player.pl w sierpniu rozpoczęła zdjęcia do czwartego sezonu serialu „Szadź”, który będzie finałem produkcji. Produkcja będzie miała premierę w serwisie wiosną 2024 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ruszył wyborczy monitoring ,,Wiadomości" TVP. "Najważniejszym sposobem manipulacji jest selekcja informacji"

Przed zbliżającymi się wyborami Towarzystwo Dziennikarskie po raz kolejny monitoruje główne wydanie „Wiadomości” TVP. Monitoring obejmuje ilość materiałów dotyczących wyborów i referendum, ale także to, ile razy w wydaniach pojawiają się kandydaci poszczególnych partii. To już taki szósty przedwyborczy audyt. więcej

Vectra proponuje abonentom zmianę pakietów. ,,Płynne oglądanie treści w jakości 4K"

Sieć kablowa Vectra rozsyła abonentom propozycję podwyższenia prędkości internetu za 5 - 15 zł miesięcznie. Może to oznaczać automatyczne przedłużenie umowy. Biuro prasowe firmy tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że osoby, które skorzystają z oferty mogą wygodniej korzystać z produkcji w jakości 4K/Ultra HD. więcej

Anna Bogusiewicz prowadzącą ,,Wiadomości"

W niedzielę dziennikarka TVP Info Anna Bogusiewicz zadebiutowała jako współprowadząca główne wydanie „Wiadomości”. W czerwcu w tej roli pojawiła się Magdalena Ogórek. więcej

Konkurenci jak Canal+? Muszą umożliwić klientom obniżenie jakości wideo z 4K i HD do SD

Arcom, francuski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wydał zalecania w związku z wejściem w życie ustawy o zmniejszeniu śladu środowiskowego technologii cyfrowej. Nadawcy i serwisy streamingowe mają informować o wpływie swoich usług na środowisko. Od dłuższego czasu robi to Canal+. Także na polskim rynku. więcej

Politycy PiS zdecydowanie dominują w TVP

W drugim kwartale tego roku politycy Prawa i Sprawiedliwości występowali na antenach Telewizji Polskiej łącznie przez 252 godziny, zdecydowanie więcej niż inne ugrupowania polityczne - wynika z danych Centrum Informacji TVP. więcej

Disney rozważa sprzedaż stacji telewizyjnych? Byron Allen proponuje 10 mld. dolarów

Według informacji Bloomberga The Walt Disney Company "prowadził wstępne rozmowy" na temat sprzedaży amerykańskiej stacji telewizyjnych ABC Network firmie Nexstar Media Group. Z koncernem na temat możliwej transakcji przejęcia aktywów telewizyjnych miał też rozmawiać potentat medialny Byron Allen.  więcej

Wśród widowni ,,Faktów" TVN dominują osoby starsze i emeryci

Program „Fakty” TVN w tym roku chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni. W widowni dominują osoby starsze i emeryci. Rośnie udział osób o wysokich dochodach i mieszkańców wsi - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl. więcej

228 tys. widzów Teatru Telewizji w TVP1. ,,Pierwsza lepsza, czyli nauka zbawienna" hitem

Spektakle Teatru Telewizji na początku sezonu 2023/2024 ogląda średnio 228 tys. widzów. Dotychczas największą widownię zgromadziła sztuka „Pierwsza lepsza, czyli nauka zbawienna”, która zgromadziła 267 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kto ogląda ,,Wiadomości" TVP? Dominują emeryci i osoby z wykształceniem podstawowym. PROFIL WIDZA

„Wiadomości” TVP1 w tym roku nieco chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni. Wśród widowni dominują osoby starsze, emeryci i mieszkańcy wsi. Zauważalny jest wzrost udziału osób o wysokich dochodach - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Na satelicie Hot Bird pojawi się platforma z 30 darmowymi kanałami

Wedotv, dostawca treści wideo na żądanie w modelu AVoD i bezpłatnych kanałów FAST rozszerzy dystrybucję o pozycję orbitalną Hot Bird 13° wschód. Chce w ten sposób dotrzeć do milionów gospodarstw domowych we Włoszech. Dotychczas stacje FAST były oferowane wyłącznie w streamingu. więcej

Radomir Wit: politycy marzą, byśmy im dali spokój

- PiS ciągle ma na swojej politycznej agendzie kwestię podporządkowania sobie niezależnych mediów. Politycy obecnego władzy przyznają to wprost w nieoficjalnych rozmowach. Ten plan jest aktualny - mówi Wirtualnemedia.pl Radomir Wit, dziennikarz polityczny TVN24. W rozmowie opowiada o pracy w Sejmie, swoim programie telewizyjnym, książce, którą napisał oraz aktywności na TikToku.  więcej

Player zlikwidował pakiety 90-dniowe

Osoby zainteresowane subskrypcją Playera nie mogą już wykupić pakietu 90-dniowego z reklamami, ani podobnej opcji bez reklam. W ofercie serwisu streamingowego TVN Warner Bros. Discovery pozostają pakiety miesięczne i półroczne. więcej

Puls 2 startuje z teledyskiem promującym animację ,,Jeżyk i Sprężynka", 24 września premiera drugiego odcinka produkcji

Od niedzieli, 17 września na antenie kanału Puls 2 można oglądać teledysk promujący własny serial animowany Telewizji Puls - „Jeżyk i Sprężynka”. 24 września w stacji odbędzie się premiera drugiego odcinka produkcji. więcej

Czas spędzony przy darmowych kanałach wzrósł o 70 proc.

Rewolucja streamingowa w Stanach Zjednoczonych przyspiesza. Badająca preferencje odbiorców firma Inscape przedstawiła dane pochodzące z milionów inteligentnych telewizorów firmy Vizio. Wynika z nich, że w II kwartale br. czas spędzony przy kanałach nadawanych w modelu FAST wzrósł o 70 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2022 roku. więcej

Dlaczego ,,The Morning Show" Apple TV+ przestało mieć znaczenie? Recenzja premiery trzeciego sezonu

Pierwszy sezon „The Morning Show” był niczym katharsis. Serial odważnie i kompleksowo skomentował ruch #MeToo, skupiając się na problemie przemocy seksualnej w mediach. Chciałoby się powiedzieć, że to co oglądaliśmy jako fikcję w 2019, w serialu Apple TV+ dzisiaj pojawia się w rodzimych nagłówkach, w kontekście sytuacji dziennikarza TVP. I na tym polegała siła serialu. Starał się być blisko ważnych tematów społecznych. A jak było później? więcej

Technologia cyfrowych znaków wodnych pomoże szybko namierzyć piratów IPTV

Należąca do dostawcy płatnej telewizji Sky i funduszu inwestycyjnego Permira firma Synamedia będzie kłaść nacisk na promocję swojego rozwiązania ContentArmor. Narzędzie dzięki cyfrowym znakom wodnym pomaga szybko namierzyć konta, z których są rozpowszechniane pirackie treści wideo na żądanie, kanały i transmisje IPTV. więcej

TVP1 liderem w DVB-T w sierpniu, TVP Info na podium

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w sierpniu br. w grupie 4+ była TVP1. W grupie 16-49 na pierwsze miejsce zajął Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowa seria true-crime ,,Koronny dowód" od 2 października na CBS Reality (wideo)

W poniedziałek 2 października na antenie CBS Reality zadebiutuje nowa seria true-crime „Koronny dowód”. więcej

Nowy serial ,,Dewajtis" od niedzieli w TVP1. "Jest coś takiego jak dziedzictwo, któremu winni jesteśmy wierność"

W niedzielę, 17 września telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego kostiumowego serialu „Dewajtis”. W produkcji wystąpią m.in. Karol Dziuba, Michalina Olszańska, Małgorzata Pieczyńska, Mirosław Baka, Stefan Pawłowski i Ada Szczepaniak. - Jest to opowieść o tym, że jest coś takiego jak dziedzictwo, któremu winni jesteśmy wierność - komentuje Mateusz Matyszkowicz, prezes TVP. więcej

Serial ,,Z archiwum X" skończył 30 lat. Przegląd najlepszych odcinków

Serial „Z archiwum X” zadebiutował w stacji FOX 10 września 1993 roku. Pilot zaczyna się od planszy informującej, że „przedstawiona historia jest oparta na udokumentowanych wydarzeniach”. Podobny zabieg zastosowali później braci Coen w filmie „Fargo”. Odcinek, w którym poznajemy Muldera (David Duchovny) i Scully (Gillian Anderson) wprowadza nas w losy Archiwum X. więcej

111 tys. widzów nowego serialu ,,Pomóż mi" w Czwórce

Nadawany w Czwórce nowy serial paradokumentalny „Pomóż mi” ogląda średnio 111 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Koncert ,,Razem dla bezpiecznych granic" w TVP1. Wieczorem ,,Poloneza czas zacząć"

W niedzielę, 17 września, w rocznicę agresji sowieckiej na Polskę, o godz. 17.30 TVP1 pokaże koncert „Razem dla bezpiecznych granic”. Tego samego dnia o 20.05 Jedynka zrelacjonuje widowisko artystyczne „Poloneza czas zacząć - Wilno 2023”. więcej

Kurioza w ,,Wiadomościach": PiS z nr. 4 na górze, 74 proc. wygląda na więcej niż trzy czwarte

W piątkowym wydaniu „Wiadomości” TVP w infografice o numerach list wyborczych Prawo i Sprawiedliwość pojawiło się na samej górze, chociaż wylosowało numer czwarty, a na wykresie o krytycznych opiniach Francuzów na temat polityki migracyjnej władz 74 proc. zajmuje obszar dużo większy niż trzy czwarte. więcej

Górniak, Blanka, Sławomir i MIG gwiazdami ,,Roztańczonej Polski" w Solecznikach na Litwie. Relacja w niedzielę w TVP3 (wideo)

W niedzielę, 17 września w Solecznikach na Litwie odbędzie się kolejny koncert z serii „Roztańczona Polska - letnia trasa TVP”. Widowisko będzie transmitowane na żywo w TVP3. więcej

TVP bez Ligi Mistrzów

W tym sezonie Liga Mistrzów najprawdopodobniej nie będzie transmitowana w Telewizji Polskiej. Sebastian Staszewski, redaktor naczelny i wicedyrektor TVP Sport poinformował, że nadawca nie ma już sublicencji do rozgrywek.  więcej

,,Leśniczówka" w nowym paśmie gromadzi 383 tys. widzów

Na początku jesiennego sezonu „Leśniczówkę” w TVP1 ogląda średnio 383 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Adamczyk oskarża dziennikarza Onetu o zniesławienie. Pozwy przeciw RASP i Pajączkowskiej

Po tekście na Onecie opisujący sprawę sądową, w której był oskarżony o pobicie kochanki, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Michał Adamczyk oskarża autora artykułu Mateusza Baczyńskiego o zniesławienie, a wobec Ringier Axel Springer Polska i żegnającej się z TVP Info Karolinie Pajączkowskiej kieruje pozwy cywilne. więcej

Mateusz Lachowski żegna się z Polsat News

Dziennikarz Mateusz Lachowski nie będzie już korespondentem Polsat News w Ukrainie, zamierza skupić się na pisaniu książki. Nadal jednak będzie można oglądać jego reportaże z wojennej Ukrainy na YouTube i czytać je w “Newsweeku”. - Umówiliśmy się, że wrócimy do rozmów, kiedy skończę pracę nad książką - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.  więcej

Nowy standard telewizyjny DVB-NIP, czyli kanały satelitarne i naziemne przez 5G

Enensys Technologies i Eutelsat podczas wystawy IBC 2023 w Amsterdamie zaprezentowały możliwości nowego standardu telewizyjnego DVB-NIP. Dzięki sieci 5G możliwe jest zaoferowanie odbiorcom kanałów satelitarnych czy naziemnych. Nie muszą oni kupować usługi internetu u operatora telefonii komórkowej. więcej

Szymon Szynkiewicz jedną z gwiazd sobotniej gali BKB 34 w Londynie, relacja w Fightklubie

W sobotę, 16 września w Londynie odbędzie się gala BKB 34, którą będzie można oglądać w Fightklubie. Jednym z uczestników będzie Szymon Szynkiewicz, który zmierzy się z Martynem Graingerem w wadze ciężkiej. więcej

Rzecznik Praw Dziecka z nagrodą od Telewizji Republika

Wśród laureatów tegorocznej edycji nagród Wartości i Wrażliwości Telewizji Republika jest Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. Podczas gali minister kultury i dziedzictwa narodowego prof. Piotr Gliński uhonorował piosenkarkę Halinę Frąckowiak złotym medalem "Zasłużony Kulturze Gloria Artis". więcej

Płacisz za to, co oglądasz. Cukierkowa oferta telewizyjna Play

Marka Play wprowadziła na rynek nowe oferty usług dla domu z Telewizją Nowej Generacji i superszybkim światłowodem oraz abonamenty 5G z dużymi paczkami danych i promocją dla przenoszących numer. - Inwestujemy w nowe technologie, aby na jak najwyższym poziomie dostarczać usługi naszym klientom - komentuje Michał Ziółkowski, dyrektor ds. techniczny i członek zarządu firmy P4 - właściciela marki Play. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Trzecia Droga idzie razem do wyborów, ale ma inne plany na TVP i abonament [NASZ CYKL: Jak politycy chcą zmienić media]

W przedwyborczym cyklu poświęconym planom najbardziej liczących się partii wobec mediów publicznych, abonamentu radiowo-telewizyjnego czy niesławnego artykułu 212 kodeksu karnego, przedstawiliśmy już zamierzenia Konfederacji i Lewicy. Teraz prezentujemy poglądy Trzeciej Drogi. Ze względu na różnice programowe, przedstawiamy plany obu ugrupowań. Szymon Hołownia i Władysław Kosiniak-Kamysz zgadzają się, że Telewizja Polska i Polskie Radio powinno zostać zreformowane, a Rada Mediów Narodowych zlikwidowana. Liderzy Trzeciej Drogi mają jednak inne zdanie na temat penalizowania zniesławienia i finansowania mediów publicznych.  więcej

 
Wystartowało śląskie Radio Best. Nadaje kilkadziesiąt godzin na dobę

W sobotę nadawanie zaczęło internetowe Radio Best, stworzone przez były zespół Radia Fest. Na początek nadaje siedem dni w tygodniu, 15-17 godzin na dobę (zależy od dnia). Radiowcy uruchomili także dodatkowe źródło dla utrzymania radia: zbiórkę na Patronite, jednak cieszy się ona na razie bardzo umiarkowaną popularnością.  więcej

 
Słuchacze Złotych Przebojów wybiorą najlepszych artystów

Radio Złote Przeboje startuje z akcją „Gwiazdy rządzą w Radiu Złote Przeboje”, w ramach której słuchacze stacji wybiorą najlepszych artystów. więcej

 
Zmarł wieloletni prezes Polskiego Radia Łódź Dariusz Szewczyk

Nie żyje wieloletni prezes Polskiego Radia Łódź Dariusz Szewczyk- informację o jego śmierci podała w sobotę rozgłośnia, z którą zmarły był związany od ponad 30 lat. więcej

 
Odwołany wiceminister w szpitalu. Członkini KRRiT: media straciły hamulce

Zdymisjonowany niedawno wiceminister Piotr Wawrzyk, łączony przez media z tzw. aferą wizową, według nieoficjalnych doniesień miał podjąć nieudaną próbę samobójczą, po której trafił do szpitala. - Szczucie bez opamiętania na człowieka, któremu nie postawiono zarzutów jest szaleństwem. Media straciły hamulce - skomentowała członkini Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Marzena Paczuska, w przeszłości szefowa ,,Wiadomości" TVP. Niektórzy dziennikarze ocenili, że media nie powinny ujawniać szczegółów dotyczących przyczyn hospitalizacji Wawrzyka. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Frisco klientem agencji Mediahub

Internetowy sklep spożywczy Frisco zakończył przetarg na obsługę mediową swoich działań reklamowych. Do współpracy wybrał agencję mediową Mediahub. więcej

Bartłomiej Trośniak business director Performics

Bartłomiej Trośniak, dotychczasowy senior business integration manager w agencji marketingu efektywnościowego Performics, awansował na stanowisko business directora. więcej

Aplan Media z nowym zleceniem od władz województwa małopolskiego

Spółka Aplan Media wygrała przetarg władz Województwa Małopolskiego na prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na Facebooku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.  więcej

Lidl urósł w Polsce o jedną czwartą. Ma 1,8 tys. pracowników więcej

W zeszłym roku finansowym przychody Lidla w Polsce zwiększyły się o 24,1 proc. do 33,37 mld zł, a zysk netto nieznacznie zmalał, do 1,28 mld zł. Firma ma już ponad 850 sklepów i zatrudnia ok. 24 tys. osób. więcej

"Dom to nie tylko cztery ściany" - przekonuje PZU

Firma ubezpieczeniowa PZU ruszyła z kampanią promującą polisę PZU Dom, w której podkreśla, jak ważne jest odpowiednie określenie wartości ruchomości domowych, tak by na wypadek zniszczenia lub kradzieży mienia po włamaniu, można było odkupić nowe rzeczy w miejsce utraconych.   więcej

Lisa Materazzo globalną szefową marketingu w Ford Motor Company

Lisa Materazzo dołącza do Ford Motor Company jako dyrektor ds. globalnego marketingu. Wcześniej była dyrektorem ds. marketingu Toyoty w Ameryce Północnej, a także pełniła kierownicze funkcje w firmach Lexus i Scion. więcej

Małgorzata Rozenek- Majdan ambasadorką Clarins w Polsce

Małgorzata Rozenek - Majdan została pierwszą polską ambasadorką francuskiej marki kosmetyków selektywnych Clarins. więcej

Politycy eksperymentują ze sztuczną inteligencją w spotach wyborczych. Czy wyborcy są na to gotowi?

Trwa pierwsza kampania wyborcza, w której politycy i partie mają do dyspozycji narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji, pozwalającej na imitowanie głosów, zdjęć i materiałów wideo. Są jednak poważne wątpliwości - czy jako społeczeństwo jesteśmy gotowi na odbiór tak generowanych przekazów? Co z wiarygodnością i potężnym ryzykiem manipulacji ocierających się o jawne kłamstwa?  więcej

Zakaz sprzedaży energetyków nieletnim niestraszny liderowi kategorii. "Grupa docelowa to osoby dorosłe"

Od 1 stycznia przyszłego roku ma obowiązywać zakaz sprzedaży napojów energetycznych osobom poniżej 18. roku życia. - Myślę, że na markę Black będzie miał niewielki wpływ, ponieważ jej grupa docelowa to osoby dorosłe - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Patrycja Giurko, dyrektorka kategorii napoje w FoodCare. więcej

Reserved otwiera salon w Mediolanie

Od 15 września sklep Reserved można znaleźć również w Mediolanie, na najważniejszej ulicy handlowej w mieście, czyli Corso Vittorio Emanuele II. Z tej okazji swoją premierę ma kolekcja specjalna "Ciao Milano!".  więcej

Strach przed krytyką blokuje ekspertki przed dzieleniem się swoją wiedzą

Aż 63 proc. ekspertek boi się krytyki swoich kompetencji, a 60. proc. tego, że ich wiedza jest niewystarczająca - wynika z niezależnego raportu badającego przyczyny oporów kobiet przed dzieleniem się swoją wiedzą i monetyzowaniu jej. Prawie co trzecia specjalistka obawia się oceny swojego wyglądu.  więcej

Nowa odsłona programu lojalnościowego Frisco Friends

Od 20 września klienci supermarketu internetowego Frisco będą mogli skorzystać z nowych benefitów w ramach nowej wersji programu lojalnościowego. W ramach nowej odsłony Frisco Friends zostanie wprowadzony m.in. system punktowy. więcej

Johnson & Johnson ma nowe logo. Pierwsza zmiana od 1887 roku

Firma Johnson & Johnson zaprezentowała nową identyfikację wizualną. To pierwsza zmiana logo od 1887 roku.  więcej

Szymon Marciniak ambasadorem Mennicy Skarbowej

15 września rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa promująca Mennicę Skarbową ,,Twoja decyzja na wagę złota". Ambasadorem marki został sędzia piłkarski Szymon Marciniak.  więcej

Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Wojciech Cejrowski dalej bez dywidendy ze swojej firmy. Wpływy 43 proc. w dół

Polska firma Wojciecha Cejrowskiego zanotowała w ub.r. spadek przychodów o 42,7 proc. do 1,72 mln zł, chociaż jej wpływy z praw i licencji podskoczyły o ok. 1 mln zł. Mniejszy niż przed rokiem zysk netto spółka zachowała jako kapitał zapasowy. więcej

Yieldbird z mniejszym zyskiem, dywidenda dla Agory 96 proc. w dół

Agora w br. dostała od spółki marketingu internetowego Yieldbird jedynie 343 tys. zł dywidendy, wobec 8,03 mln zł przed rokiem. Yieldbird zanotował duży spadek przychodów i zyskowności w związku ze zmianą swojego modelu biznesowego. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Vinted przyciąga na dłużej niż Allegro. Shein przed Amazonem, mocno w górę Temu (top platform e-commerce)

Allegro odwiedza prawie dwie trzecie polskich internautów, natomiast na nieco dłużej użytkowników przyciąga Vinted. Shein kolejny raz przekroczył pułap 7 mln odwiedzających, wyprzedzając m.in. Amazona. W czołowej dziesiątce pierwszy raz pojawiła się platforma temu. więcej

"Rodzinka.pl" i "Star Wars: Ahsoka" hitami streamingu w Polsce

Na początku września polscy widzowie Netflixa najchętniej oglądali seriale "Rodzinka.pl" i "One Piece", a klienci Disney+ wybierali "Star Wars: Ahsoka" i "Małą syrenkę" - wynika z danych PlumResearch.  więcej

Gigantyczna kara 345 mln euro dla TikToka

Irlandzka Komisja Ochrony Danych (DPC) ukarała TikToka grzywną w 345 milionów euro, czyli blisko 1,6 miliarda złotych. Serwis miał naruszyć przepisy o ochronie danych osobowych dzieci w Unii Europejskiej. TikTok już zareagował oświadczeniem. więcej

W drugą rocznicę ,,Układu Otwartego" Janke startuje z codziennym serwisem informacyjnym

Od wtorku, 19 września Igor Janke rozpoczyna nadawanie codziennych serwisów informacyjnych w ramach „Układu Otwartego” – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polscy internauci są ponad 20 godzin na TikToku. W dół czas korzystania z Twittera i Snapchata

TikTok w sierpniu przyciągał polskich użytkowników średnio na 20,5 godziny, a Facebook na nieco ponad 16. Spore spadki pod tym względem zanotowały Twitter (od niedawana działający pod marką X), Snapchat i Reddit, wydłużył się natomiast czas korzystania z Instagrama. więcej

Fryderyk Karzełek budzi codziennie o 5.55. I zarabia miliony

Jest mentorem biznesu, trenerem sprzedaży i ekspertem od rozwoju osobistego. Codziennie tysiące ludzi wstaje o godz. 5.55, żeby posłuchać, jak mogą zmienić swoje życie. Zaczynał od kopania rowów w Niemczech, stworzył własny biznes, potem zbankrutował, teraz ma firmę szkoleniową, która przynosi milionowe obroty. - Poranne transmisje na żywo są dla mnie o wiele więcej niż tylko sposobem na dzielenie się wiedzą, są misją. Co mi to daje? Satysfakcję z faktu, że docieram do dużej liczby ludzi i wywieram pozytywny wpływ na ich życie. Moim celem jest pomóc każdemu i uczynić z jego życia arcydzieło - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Fryderyk Karzełek. więcej

Listy przebojów Billboard na TikToku

Muzyczny tygodnik "Billboard" będzie we współpracy z TikTokiem publikować 50 najpopularniejszych utworów na platformie. więcej

Yieldbird z mniejszym zyskiem, dywidenda dla Agory 96 proc. w dół

Agora w br. dostała od spółki marketingu internetowego Yieldbird jedynie 343 tys. zł dywidendy, wobec 8,03 mln zł przed rokiem. Yieldbird zanotował duży spadek przychodów i zyskowności w związku ze zmianą swojego modelu biznesowego. więcej

Politycy eksperymentują ze sztuczną inteligencją w spotach wyborczych. Czy wyborcy są na to gotowi?

Trwa pierwsza kampania wyborcza, w której politycy i partie mają do dyspozycji narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji, pozwalającej na imitowanie głosów, zdjęć i materiałów wideo. Są jednak poważne wątpliwości - czy jako społeczeństwo jesteśmy gotowi na odbiór tak generowanych przekazów? Co z wiarygodnością i potężnym ryzykiem manipulacji ocierających się o jawne kłamstwa?  więcej

Sławomir Mentzen tymczasowo stracił dostęp do konta na Instagramie

Lider Konfederacji Sławomir Mentzen poinformował, że utracił dostęp do swojego konta na Instagramie. Przy czym opublikowane treści z jego profilu są dalej widoczne w serwisie. "Bardzo ciężko uznać, że usunięcie mi konta nie miało przyczyn politycznych" - uważa polityk.  więcej

Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Strach przed krytyką blokuje ekspertki przed dzieleniem się swoją wiedzą

Aż 63 proc. ekspertek boi się krytyki swoich kompetencji, a 60. proc. tego, że ich wiedza jest niewystarczająca - wynika z niezależnego raportu badającego przyczyny oporów kobiet przed dzieleniem się swoją wiedzą i monetyzowaniu jej. Prawie co trzecia specjalistka obawia się oceny swojego wyglądu.  więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Iwona Kania nowym rzecznikiem prasowym Ministerstwa Zdrowia, zastąpiła Wojciecha Andrusiewicza

Iwona Kania została powołana na stanowisko rzecznika prasowego Ministerstwa Zdrowia i Dyrektora Biura Komunikacji MZ. Na tej funkcji zastąpiła Wojciecha Andrusiewicza. więcej

Anna Rzeźnik na czele strategii w CPC Brand Consultants

Anna Rzeźnik awansowała na stanowisko strategic director w CPC Brand Consultants, firmie doradczej w obszarze budowania strategii marek. więcej

GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US

Amerykańska sieć odzieżowa GAP przedłuża kontrakt z Blame US Agency. Marka została klientem agencji we wrześniu 2022 roku.  więcej

Politycy eksperymentują ze sztuczną inteligencją w spotach wyborczych. Czy wyborcy są na to gotowi?

Trwa pierwsza kampania wyborcza, w której politycy i partie mają do dyspozycji narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji, pozwalającej na imitowanie głosów, zdjęć i materiałów wideo. Są jednak poważne wątpliwości - czy jako społeczeństwo jesteśmy gotowi na odbiór tak generowanych przekazów? Co z wiarygodnością i potężnym ryzykiem manipulacji ocierających się o jawne kłamstwa?  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Gigantyczna kara 345 mln euro dla TikToka
Polscy internauci są ponad 20 godzin na TikToku. W dół czas korzystania z Twittera i Snapchata
Ubisoft pokazał zwiastun fabularny gry opartej na filmie ,,Avatar"
Technologia cyfrowych znaków wodnych pomoże szybko namierzyć piratów IPTV
Politycy eksperymentują ze sztuczną inteligencją w spotach wyborczych. Czy wyborcy są na to gotowi?
Ludzki mózg używa skomplikowanej statystyki
Nowy standard telewizyjny DVB-NIP, czyli kanały satelitarne i naziemne przez 5G
Ultradźwiękami można wpływać na działanie mózgu
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj