Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 27 Października 2023
 
 
 
TVP będzie rządził były szef KRRiT? Chce bliższej współpracy z Polskim Radiem
 
Janusz Daszczyński nie jest jedyną osobą proponowaną przez szykujące się do przejęcia władzy partie na prezesa Telewizji Polskiej. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, przymierzany do tego jest także Jan Dworak - w przeszłości m.in. prezes TVP i przewodniczący KRRiT. - Ma duże doświadczenie, a co ważne znalazłby większe poparcie wśród koalicjantów niż Daszczyński - słyszymy od polityków PO. Niedawno Dworak przedstawił plan rozwoju regionalnych oddziałów TVP w ścisłej współpracy z Polskim Radiem.  więcej
 
 
Bauer zmniejsza zarząd. ,,Tną koszty"
 
Wydawnictwo Bauer poinformowało, że z powodu reorganizacji firmy rozstaje się z Moniką Krokiewicz, członkinią zarządu i wydawczynią pism luksusowych, kobiecych i poradnikowych, która przepracowała w wydawnictwie 20 lat. Nasi rozmówcy nie mają wątpliwości: chodzi o oszczędności. - Jeśli nie ogłosili, że kogoś chcą na to stanowisko, jest to typowa optymalizacja kosztów. Wpisuje się to w trendy, jakim podlega rynek, zwłaszcza prasowy – mówi medioznawca prof. Adam Szynol. więcej
 
 
Zakupy w Żabce bez wychodzenia z auta. Start w sobotę
 
W sobotę 28 października ruszy pierwszy sklep Żabka Drive - informuje Wirtualnemedia.pl firma Żabka Polska. Nowy format pozwoli na zakupy spożywcze w formie podobnej jak w lokalach McDrive, czyli bez wysiadania z samochodu. Pierwszy punkt sprzedaży Drive będzie działać w Piasecznie.  więcej
 
 
Grupa MWE analizuje opłacalność MUX-ów. Junior Channel od stycznia, Pogoda24 na wiosnę
 
Tylko do 4 listopada obowiązuje pozwolenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej na działalność multipleksu eksperymentalnego w Szczecinie. Karol Warda, TV channels & production director Grupy MWE informuje Wirtualnemedia.pl, że analizuje ona opłacalność tej emisji i planowanych w trzech innych miastach. Firma podtrzymuje plany uruchomienia nowych kanałów. więcej
 
 
,,Faceci w czerni" zastąpią ,,Kabaret na żywo" w Polsacie
 
Polsat w tym sezonie nie przywróci do ramówki programu „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”. W czwartek zapadła decyzja, że przy trzy kolejne niedzielne w jego dotychczasowym paśmie pojawią się amerykańskie filmy z serii „Faceci w czerni”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Podwyżki dla części klientów Canal+ Polska więcej
 
Znany kabaret został nagle zdjęty z anteny Polsatu. Robert Górski: Jesteśmy zgniecioną krewetką w biznesie dla wielorybów więcej
 
PiS będzie mieć problem z naziemną telewizją. ,,Brak zabezpieczenia jest zawsze błędem" więcej
 
W RMF FM trwa dochodzenie mobbingowe po sygnałach od pracowników więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Subscription Marketing Manager Ringier Axel Springer
Redaktor Programujący w Redakcji Filmowej TVP
Redaktor nocny Ringier Axel Springer
Redaktor w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Dziennikarz/Dziennikarka Newsroom INFOR
Dziennikarz biznesowy (rynek nieruchomości) Morizon-Gratka
Młodszy Specjalista ds. Prawa Autorskiego TVN Warner Bros. Discovery
KONTROLER CIĄGŁOŚCI NADAWANYCH PROGRAMÓW ( TECHNIK EMISJI ) Telewizja Polsat
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP będzie rządził były szef KRRiT? Chce bliższej współpracy z Polskim Radiem

Janusz Daszczyński nie jest jedyną osobą proponowaną przez szykujące się do przejęcia władzy partie na prezesa Telewizji Polskiej. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl, przymierzany do tego jest także Jan Dworak - w przeszłości m.in. prezes TVP i przewodniczący KRRiT. - Ma duże doświadczenie, a co ważne znalazłby większe poparcie wśród koalicjantów niż Daszczyński - słyszymy od polityków PO. Niedawno Dworak przedstawił plan rozwoju regionalnych oddziałów TVP w ścisłej współpracy z Polskim Radiem.  więcej

Grupa MWE analizuje opłacalność MUX-ów. Junior Channel od stycznia, Pogoda24 na wiosnę

Tylko do 4 listopada obowiązuje pozwolenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej na działalność multipleksu eksperymentalnego w Szczecinie. Karol Warda, TV channels & production director Grupy MWE informuje Wirtualnemedia.pl, że analizuje ona opłacalność tej emisji i planowanych w trzech innych miastach. Firma podtrzymuje plany uruchomienia nowych kanałów. więcej

,,Faceci w czerni" zastąpią ,,Kabaret na żywo" w Polsacie

Polsat w tym sezonie nie przywróci do ramówki programu „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”. W czwartek zapadła decyzja, że przy trzy kolejne niedzielne w jego dotychczasowym paśmie pojawią się amerykańskie filmy z serii „Faceci w czerni”. więcej

Pakiet sportowy Canal+ taniej i bez Viaplay

Platforma cyfrowa Canal+ obniżyła z 75 do 60 zł cenę pakietu Entry+Sport z Canal+ Sport, Eleven Sports i Polsat Sport Premium. W paczce nie ma jednak wycofującego się z Polski serwisu Viaplay. Rzecznik prasowy Canal+ Polska wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że to promocja, która potrwa kilka dni. więcej

Rekordowy tydzień TVN24, stacja liderem rynku. Hitami ,,M jak miłość", ,,Dewajtis" i ,,Fakty"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Dewajtis” oraz „Fakty”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansował informacyjny kanał TVN24, który odnotował rekordowe wyniki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Maja Popielarska nową twarzą TVN Style

Kanał TVN Style w listopadzie br. wprowadzi do ramówki dwa nowe programy: „Mają ludzie podwórka” i „100 kobiet kiedyś i dziś”. Pierwszy z nich poprowadzi Maja Popielarska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polski rynek rozrywki i mediów warty 48 mld zł. Telewizja ma wyższe przychody niż internet

Wartość polskiego rynku rozrywki i mediów (E&M) wyniesie w tym roku 48,1 mld zł. Najwyższe przychody generuje rynek tradycyjnej telewizji (12 mld zł), który wyprzedza dochody z dostępu do Internetu (11,2 mld zł) i reklamy internetowej (7,8 mld zł).  Średnia stopa wzrostu przychodów polskiej branży rozrywki i mediów wyniesie 4,6 proc. w skali roku a kin - 10,8 proc. (największa średnia stopa wzrostu na całym rynku E&M) - wynika z badania PwC Polska.   więcej

Skandynawski thriller w polskich dekoracjach. Recenzja serialu ,,Krew" dostępnego na Polsat Box Go

„Krew” to trzeci polski serial, który debiutuje w tym tygodniu i to trzecia dobra wiadomość dla widzów. Czasy kiedy mówiło się o produkcjach „dobrych, jak na polskie warunki” minęły, a wysyp nowych tytułów nieodbiegających scenariuszem i realizacją od zachodnich wzorców staje się powoli normą. Nowość Polsat Box Go sprawdza, czy możemy stworzyć „skandynawską jakość” nad Wisłą. więcej

Grupa Cyfrowy Polsat przeniesie się do chmury Google'a. Będzie sprzedawać mu prąd

Grupa Cyfrowy Polsat i Google zaczynają strategiczne partnerstwo. Cyfrowy gigant na potrzeby swojego biznesu chmurowego będzie kupował zieloną energię od holdingu Zygmunta Solorza, a ten przeniesie część infrastruktury IT do Google Cloud. więcej

Spada popularność telewizji satelitarnej i kablowej. Naziemna i OTT zyskują

W Niemczech z telewizji satelitarnej i kablowej nadal korzysta najwięcej gospodarstw domowych. Odsetek ten nieznacznie spadł w porównaniu z 2022 rokiem. Z danych Video Trends 2023 zaprezentowanych podczas konferencji Medientage München 2023 wynika, że nastąpił wzrost popularności usług OTT i telewizji naziemnej jako uzupełnienia oferty. więcej

Eutelsat ze spadkiem przychodów wideo. Rekordowo niska cena akcji

Operator satelitarny Eutelsat, który obsługuje m.in. platformy cyfrowe Polsat Box i Canal+ odnotował w zakończonym kwartale spadek przychodów wideo o 3,4 proc. w porównaniu do poprzedniego kwartału i o 9,5 proc. w odniesieniu do analogicznego okresu zeszłego roku.  więcej

Koniec ,,Polskich biesiad" w TVP2

W piątek, 27 października telewizyjna Dwójka wyemituje koncert „Biesiada rodzinna”, będąc finałem „Polskich biesiad”. więcej

Ludzie prawicowych mediów boją się "czystek" i "prawdziwego reżimu". List podpisali Adamczyk, Kania i Surmacz

Na portalu braci Karnowskich wPolityce ukazał się list otwarty kilkudziesięciu pracowników prawicowych i prorządowych mediów, zaanonsowany jako "głos środowiska dziennikarskiego w obliczu zapowiadanych czystek". Podpisali go m.in. Michał Adamczyk (urlopowany szef TAI), członkini zarządu Polska Press Dorota Kania, prezes PAP Wojciech Surmacz czy szef TVP Info Samuel Pereira. więcej

Impact'24. Polski kongres o światowym rozmachu

Co łączy doskonałego stratega geopolitycznego, eksperta od produktywności, wieloletnią doradczynię prezydenta Baracka Obamy wybitnego dziennikarza i specjalistę w obszarze AI, w tym zastępcę redaktora naczelnego The Economist oraz światowej klasy psychoterapeutkę, specjalistkę w dziedzinie relacji międzyludzkich i autorkę bestsellerów w tym temacie? Wszystkie na osoby będzie można spotkać na żywo, podczas kongresu Impact'24, 15-16 maja w Poznaniu. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nowe szefowe w Radiu Kolor

Karolina Wasielewska od listopada zostanie szefową newsroomu nadającego w Warszawie Radia Kolor - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno do stołecznej rozgłośni dołączyły też nowe szefowe działu handlowego oraz promocji. więcej

 
Opozycja odzyskuje regionalne rozgłośnie Polskiego Radia: wyraźnie mniej czasu dla rządu

W trzecim kwartale br. na 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia aż osiem poświęciło więcej czasu na prezentację stanowisk polityków opozycji, jednak dziewięć pozostałych przyznało więcej czasu politykom rządzącej koalicji i partii ją popierających. Takie wnioski wynikają z zestawienia, przygotowanego przez członka KRRiT, prof. Tadeusza Kowalskiego. Co ciekawe: w drugim kwartale aż 13 rozgłośni przyznało więcej czasu politykom opcji rządzącej.  więcej

 
RMF FM nowym liderem we Wrocławiu w II i III kwartale, wyprzedziło TOK FM

Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim i trzecim kwartale br. zostało RMF FM, które wyprzedziło TOK FM. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Ludzie prawicowych mediów boją się "czystek" i "prawdziwego reżimu". List podpisali Adamczyk, Kania i Surmacz

Na portalu braci Karnowskich wPolityce ukazał się list otwarty kilkudziesięciu pracowników prawicowych i prorządowych mediów, zaanonsowany jako "głos środowiska dziennikarskiego w obliczu zapowiadanych czystek". Podpisali go m.in. Michał Adamczyk (urlopowany szef TAI), członkini zarządu Polska Press Dorota Kania, prezes PAP Wojciech Surmacz czy szef TVP Info Samuel Pereira. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Zakupy w Żabce bez wychodzenia z auta. Start w sobotę

W sobotę 28 października ruszy pierwszy sklep Żabka Drive - informuje Wirtualnemedia.pl firma Żabka Polska. Nowy format pozwoli na zakupy spożywcze w formie podobnej jak w lokalach McDrive, czyli bez wysiadania z samochodu. Pierwszy punkt sprzedaży Drive będzie działać w Piasecznie.  więcej

Polska agencja GPD z kampanią dla niemieckiego Lidla

W piątek startuje nowa kampania Lidl Dienstleistung GmbH & Co. KG, którą dla niemieckiego klienta przygotowało GPD Agency & Film Studio. więcej

Justtag Group przejmuje Relevant Audience z Finlandii

Platforma Justtag Group przejęła fińską spółkę Relevant Audience z grupy Relevant Digital, dostarczającą dane do targetowania kampanii reklamowych w Finlandii, Szwecji, Danii, Norwegii i na Łotwie. Do tej pory spółka działała w Polsce, Serbii i na Węgrzech. więcej

Paulina Matuszkiewicz na czele sprzedaży w agencji LifeTube

Paulina Matuszkiewicz dołączyła do zespołu agencji Lifetube. Jako head of sales będzie zarządzać zespołem sprzedaży. Zastąpiła Przemysława Młodzianowskiego. więcej

Bedoes w kampanii społecznej fundacji Martyny Wojciechowskiej

Fundacja Martyny Wojciechowskiej Unaweza rozpoczęła kampanię społeczną poświęconą zdrowiu psychicznemu młodych osób. W spocie występuje znany raper Bedoes.  więcej

Łukasz Janowski i Piotr Nogal założyli agencję reklamową Esperienza Creative Technology

Esperienza Creative Technology to nowa agencja reklamowa na rynku, która została założona przez Łukasza Janowskiego i Piotra Nogala.  więcej

Biedronka za rok pojawi się na Słowacji. W Polsce wyzwaniem ,,agresywne działania Lidla"

Do końca przyszłego roku na Słowacji mają pojawić się pierwsze sklepy Biedronka. W Polsce sieć ma prawie 3,5 ty. placówek, w zeszłym kwartale jej przychody sprzedażowe wzrosły o 17,4 proc. do 5,5 mld euro. więcej

"Pstrąg Pyszna Sztuka" - przekonuje Pascal Brodnicki

Agencja reklamowa Brand New Heaven, w ramach kontynuacji współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Ryb Łososiowatych, realizuje kampanię "Pstrąg Pyszna Sztuka".  więcej

Fonia kupuje marketingową część Selectivv

Fonia, operator aplikacji rabatowej i dostawca usług telekomunikacyjnych, kupuje część firmy Selectivv, agencji marketingu cyfrowego specjalizującej się w analizie danych i realizacji kampanii reklamowych online. Szczegóły transakcji nie są znane.  więcej

GroupM zajmie się globalną obsługą mediową PayPal

Firma PayPal zakończyła przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy wybrała GroupM (należą do niej Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare). Dotychczas za planowanie i zakup mediów firmy odpowiadała na wielu rynkach europejskich agencja Havas Media.  więcej

Reckitt w kampanii uczy, jak leczyć się odpowiedzialnie

Firma Reckitt startuje z kampanią społeczno-edukacyjną, której celem jest zwiększenie świadomości w zakresie skutecznego oraz bezpiecznego leczenia infekcji górnych dróg oddechowych. Jest ona elementem uruchomionej w ubiegłym roku platformy edukacyjno-komunikacyjnej „Lecz się odpowiedzialnie”. więcej

Streetcom dla nowej linii produktowej Tołpa

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka kosmetyków Tołpa. Streetcom realizuje kampanie influencer marketingową  dla nowej linii produktów Body & Soul Tołpa. więcej

Olga Sudoł social media specialist w oLIVE media

Olga Sudoł objęła stanowisko social media specialist w oLIVE media. Będzie odpowiedzialna za koordynację szerokich działań w mediach społecznościowych oraz kompleksowych kampanii wizerunkowych.   więcej

Reklamowa wpadka Kuby Wojewódzkiego. Ujawnił dane swojej karty

Kuba Wojewódzki na instagramowym zdjęciu promującym mBank pokazał swoją kartę tak, że było widać prawie cały jej numer. Fotografia zniknęła już z jego profilu. więcej

Karolina Kumor digital marketing managerką w Beeffective

Karolina Kumor, dotychczas social media team leader w agencji Beeffective, awansowała na stanowisko digital marketing manager. więcej

Wystartował nowy luksusowy e-commerce THEGLOOW.COM. Twarzą kampanii Agnieszka Woźniak-Starak

W październiku THEGLOOW.COM, nowy sklep online z wyselekcjonowanymi suplementami diety, kosmetykami oraz akcesoriami wellness & spa dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci rozpoczął ogólnopolską kampanię launchującą premierę. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Bauer zmniejsza zarząd. ,,Tną koszty"

Wydawnictwo Bauer poinformowało, że z powodu reorganizacji firmy rozstaje się z Moniką Krokiewicz, członkinią zarządu i wydawczynią pism luksusowych, kobiecych i poradnikowych, która przepracowała w wydawnictwie 20 lat. Nasi rozmówcy nie mają wątpliwości: chodzi o oszczędności. - Jeśli nie ogłosili, że kogoś chcą na to stanowisko, jest to typowa optymalizacja kosztów. Wpisuje się to w trendy, jakim podlega rynek, zwłaszcza prasowy – mówi medioznawca prof. Adam Szynol. więcej

Apel redaktorów 200 czasopism medycznych: aktualna sytuacja to globalny stan zagrożenia zdrowia

Redaktorzy ponad 200 czasopism medycznych jednocześnie opublikowali wspólny artykuł wzywający Światową Organizację Zdrowia do uznania kryzysu klimatycznego i kryzysu bioróżnorodności za globalny stan zagrożenia zdrowia ludzkiego. więcej

Dominika Czerwińska-Lemieszek dyrektorką sprzedaży reklam ,,Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl w regionie wrocławskim

Od stycznia przyszłego roku Dominika Czerwińska-Lemieszek obejmie stanowisko dyrektorki sprzedaży reklam „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl (Agora) we Wrocławiu. Będzie zarządzać zespołem sprzedawców, który obsługuje region wrocławski: Wrocław oraz Opole. więcej

Wydawnictwo Bauer z mniejszym zarządem. Odchodzi Monika Krokiewicz

Monika Krokiewicz, członek zarządu Wydawnictwa Bauer i wydawca pism luksusowych, kobiecych i poradnikowych, odchodzi z firmy za porozumieniem stron. Wydawca podaje, że powodem takiej decyzji jest "trwająca od 2 lat reorganizacja firmy".  więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kim jest Karolina i kobiety w jej otoczeniu? Rozmawiamy z Mają Pankiewicz, gwiazdą serialu ,,Morderczynie"

„Morderczynie” to pierwszy polski serial fabularny Viaplay. Inspirowany książką non-fiction „Polskie morderczynie” autorstwa Katarzyny Bondy opowiada o tym, jak względne może być spojrzenie na zło i jego konsekwencje. Z Mają Pankiewicz, odtwórczynią głównej roli, dzielnicowej Karoliny Keller po godzinach prowadzącej śledztwo w sprawie zaginięcia ojca, rozmawiamy o serialu, w którym kobiety padają ofiarami przemocy, ale i są jej sprawczyniami. więcej

Polski rynek rozrywki i mediów warty 48 mld zł. Telewizja ma wyższe przychody niż internet

Wartość polskiego rynku rozrywki i mediów (E&M) wyniesie w tym roku 48,1 mld zł. Najwyższe przychody generuje rynek tradycyjnej telewizji (12 mld zł), który wyprzedza dochody z dostępu do Internetu (11,2 mld zł) i reklamy internetowej (7,8 mld zł).  Średnia stopa wzrostu przychodów polskiej branży rozrywki i mediów wyniesie 4,6 proc. w skali roku a kin - 10,8 proc. (największa średnia stopa wzrostu na całym rynku E&M) - wynika z badania PwC Polska.   więcej

Nowości w Mapach Google: trasy w Immersive View, nowe funkcje sztucznej inteligencji

Google ogłosił wprowadzenie kolejnych funkcji, które działają w oparciu o AI i ułatwią użytkownikom i użytkowniczkom planowanie podróży, docieranie do celu, dokonywanie bardziej zrównoważonych wyborów i znajdowanie inspiracji.  więcej

Holding Palikota chce usunięcia grupy facebookowej z jego wierzycielami

Kontrolowana przez Janusza Palikota Manufaktura Piwa Wódki i Wina domaga się, żeby z Facebooka zniknęła zamknięta grupa „Bunt inwestorów Palikota” zrzeszająca jej wierzycieli. Według spółki internauci naruszają dobra osobiste spółki i bezprawnie przetwarzają dane osobowe. więcej

Grupa Cyfrowy Polsat przeniesie się do chmury Google'a. Będzie sprzedawać mu prąd

Grupa Cyfrowy Polsat i Google zaczynają strategiczne partnerstwo. Cyfrowy gigant na potrzeby swojego biznesu chmurowego będzie kupował zieloną energię od holdingu Zygmunta Solorza, a ten przeniesie część infrastruktury IT do Google Cloud. więcej

Przemysław Rudzki odchodzi z Kanału Sportowego

Dziennikarz piłkarski Przemysław Rudzki po ponad roku współpracy żegna się z Kanałem Sportowym. Ostatnio z Kanału odeszli Krzysztof Stanowski, Robert Mazurek i Kamil Gapiński. więcej

Brainly - Sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Marketerzy na polskim rynku mogą wykorzystywać do komunikacji  wiele platform  społecznościowych, oferujących duże zasięgi, w tym m.in.: Facebook (17 mln), Tik Tok (10,5 mln), Spotify (8,8 mln), Brainly (8 mln), Snapchat (6,1 mln), X (4,6 mln), i Reddit (4,53 mln).  Brainly znajduje się w czołówce w kategorii EDUKACJA, jest również wśród liderów rynku pod względem liczby użytkowników na platformie. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad połowa Polaków w związkach prowadzi wspólny budżet z partnerem lub partnerką

57 proc. Polaków w związkach prowadzi wspólny budżet z partnerem lub partnerką - pokazuje badanie "Związek a finanse". 59 proc. respondentów nie liczy tego, ile wydaje każde z partnerów, a 23 proc. dzieli się wydatkami po połowie – dodano. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Aleksandra Zielińska w more communications agency

Do more communications agency dołączyła Aleksandra Zielińska. Jako account executive wesprze zespół brand PR. więcej

Triple PR wspiera inwestycję Conrada 27

Agencja Triple PR poszerza portfolio klientów i rozpoczyna działania komunikacyjne dla inwestycji Conrada 27 w Krakowie. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Zakupy w Żabce bez wychodzenia z auta. Start w sobotę
Nowości w Mapach Google: trasy w Immersive View, nowe funkcje sztucznej inteligencji
Podwyżka cen za Apple TV+ i News+
Ponad 320 tys. osób posiada zaległości wobec sieci komórkowych
Kosmiczne elektrownie są możliwe - wskazuje nowe badanie
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj