Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 4 września do 5 października 2017 roku wyniosła 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 13,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualenemedia.pl przez jeden z domów mediowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/diagnoza-ma-o-610-tys-widzow-wiecej-niz-top-model-tvn-liderem-w-grupie-16-49 ##
W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. w okresie od 1 września do 6 października ub.r.) telenowelę TVN średnio oglądało 2,07 mln widzów, przy udziałach na poziomie odpowiednio 13,33 proc. i 14,99 proc. Oznacza to, że „Na Wspólnej” posiada stabilne wyniki oglądalności - jego widownia w 4+ minimalnie spadła, ale wzrósł udział produkcji w grupie komercyjnej (docelowej dla reklamodawców).
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 4 października br. Przed telewizorami zgromadził on 2,21 mln oglądających.
TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej”, czyli od poniedziałku do czwartku w godz. 20.16-20.49 ma 12,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Daje to tej stacji drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 19,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat (gł. filmy fabularne, „The Brain. Genialny umysł”, „Świat według Kiepskich” i „Nasz nowy dom”; 9,81 proc. udziału), a czwarty jest TVP1 (gł. początki różnych programów; 7,60 proc. udziału).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-druga-szansa-4-widownia-rosnie-z-odcinka-na-odcinek ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-49, ale przewaga Dwójki nad TVN w tym ujęciu jest znikoma.
Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 9,79 proc.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-mln-widzow-jesiennych-odcinkow-na-wspolnej