SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

2 mln widzów jesiennych odcinków „Na Wspólnej”

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2017/2018 gromadzi średnio 1,99 mln widzów, niemal tyle samo osób ile było przed rokiem. TVN w paśmie jego emisji zajmuje drugie miejsce w rynku. W grupie 16-49 stacja też jest druga, ale jej strata do będącej liderem TVP2 jest znikoma. Najchętniej oglądany odcinek w analizowanym okresie śledziło 2,21 mln osób.

Article

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 4 września do 5 października 2017 roku wyniosła 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 13,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualenemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. w okresie od 1 września do 6 października ub.r.) telenowelę TVN średnio oglądało 2,07 mln widzów, przy udziałach na poziomie odpowiednio 13,33 proc. i 14,99 proc. Oznacza to, że „Na Wspólnej” posiada stabilne wyniki oglądalności - jego widownia w 4+ minimalnie spadła, ale wzrósł udział produkcji w grupie komercyjnej (docelowej dla reklamodawców).

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 4 października br. Przed telewizorami zgromadził on 2,21 mln oglądających.

TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej”, czyli od poniedziałku do czwartku w godz. 20.16-20.49 ma 12,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Daje to tej stacji drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 19,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat (gł. filmy fabularne, „The Brain. Genialny umysł”, „Świat według Kiepskich” i „Nasz nowy dom”; 9,81 proc. udziału), a czwarty jest TVP1 (gł. początki różnych programów; 7,60 proc. udziału).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-49, ale przewaga Dwójki nad TVN w tym ujęciu jest znikoma.

Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 9,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów jesiennych odcinków „Na Wspólnej”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aga
'Trzecie miejsce zajmuje Polsat (gł. filmy fabularne, „The Brain. Genialny umysł”, „Świat według Kiepskich” i „Nasz nowy dom”; 9,81 proc. udziału), a czwarty jest Polsat (gł. początki różnych programów; 7,60 proc. udziału).'
Błagam, poprawcie to!!!
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing