PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Producent „Rolnik szuka żony” i „Mam talent” poprawił rentowność. W br. plusem powrót „BrzydUli”, minusem epidemia
Producent „Rolnik szuka żony” i „Mam talent” poprawił rentowność. W br. plusem powrót „BrzydUli”, minusem epidemia
1,82 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam
1,82 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam
„Na Wspólnej” z przerwą wakacyjną. Powrót na plan najprawdopodobniej w czerwcu
„Na Wspólnej” z przerwą wakacyjną. Powrót na plan najprawdopodobniej w czerwcu
1,9 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020
1,9 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020
Edward Miszczak: Ramówka idzie jak rakieta, sądzę że jesień będzie nasza
Edward Miszczak: Ramówka idzie jak rakieta, sądzę że jesień będzie nasza
Wakacyjne odcinki „Na Wspólnej” oglądało 1,84 mln widzów. TVN liderem
Wakacyjne odcinki „Na Wspólnej” oglądało 1,84 mln widzów. TVN liderem
2,1 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN liderem w grupie komercyjnej
2 mln widzów jesiennych odcinków „Na Wspólnej”
2 mln widzów jesiennych odcinków „Na Wspólnej”
„Projekt Lady 2”, „Dom marzeń 2” i nowe odcinki „Na Wspólnej” w letniej ramówce TVN
„Projekt Lady 2”, „Dom marzeń 2” i nowe odcinki „Na Wspólnej” w letniej ramówce TVN
Piotr Cyrwus: w Polsce ludzie wierzą w seriale, Jak można przeprowadzać demokratyczne wybory?
„Na Wspólnej” straciło 440 tys. widzów. TVN przegrywa tylko z TVP2
„Na Wspólnej” straciło 440 tys. widzów. TVN przegrywa tylko z TVP2
„Na Wspólnej” w wakacje ma mniej widzów, ale wyższe udziały. TVN wygrywa z konkurencją
„Na Wspólnej” w wakacje ma mniej widzów, ale wyższe udziały. TVN wygrywa z konkurencją
„Projekt Lady”, „Dom marzeń”, „Polowanie na mieszkanie” i nowe odcinki „Na Wspólnej” latem w TVN
„Projekt Lady”, „Dom marzeń”, „Polowanie na mieszkanie” i nowe odcinki „Na Wspólnej” latem w TVN
„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
W styczniu w TVN reklamy najdroższe przy „Faktach” i „Na Wspólnej”
„Na Wspólnej” od pierwszego odcinka w TVN Fabuła
„Na Wspólnej” od pierwszego odcinka w TVN Fabuła
2,6 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej
2,6 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej
Joanna Jabłczyńska woli pracę jako radca prawny niż grę w filmach
Widzowie seriali chętnie tweetują na ich temat, „M jak miłość” wygrywa z „Na Wspólnej”
„Na Wspólnej” w wakacje ma więcej widzów niż wiosną
„Na Wspólnej” w wakacje ma więcej widzów niż wiosną
TVN latem powalczy o widzów, „Na Wspólnej” z premierami. „Lepsza sytuacja na rynku reklamowym"
TVN latem powalczy o widzów, „Na Wspólnej” z premierami. „Lepsza sytuacja na rynku reklamowym"
„Na Wspólnej” z mniejszą widownią. TVN przegrywa tylko z TVP2
„Na Wspólnej” z mniejszą widownią. TVN przegrywa tylko z TVP2
„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)
„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)
„Barwy szczęścia” ogląda więcej widzów niż „Na Wspólnej”
„Barwy szczęścia” ogląda więcej widzów niż „Na Wspólnej”
Kolorowe motyle w nowej czołówce “Na Wspólnej” (wideo)
Kolorowe motyle w nowej czołówce “Na Wspólnej” (wideo)
„M jak miłość” i „Barwy szczęścia” na czele telenowel (raport)
„M jak miłość” i „Barwy szczęścia” na czele telenowel (raport)
2,7 mln widzów oglądało „Na Wspólnej”. 155 mln zł z reklam
2,7 mln widzów oglądało „Na Wspólnej”. 155 mln zł z reklam
„Na Wspólnej” promowane spotem a la „Breaking Bad” (wideo)
„Na Wspólnej” promowane spotem a la „Breaking Bad” (wideo)
„Na Wspólnej” z mniejszą widownią. Śledzi go 2,8 mln widzów
„Na Wspólnej” z mniejszą widownią. Śledzi go 2,8 mln widzów
„Barwy szczęścia” najpopularniejszym serialem codziennym
„Barwy szczęścia” najpopularniejszym serialem codziennym
TVN7 powtarza odcinki „Na Wspólnej” z poprzedniego dnia
TVN7 powtarza odcinki „Na Wspólnej” z poprzedniego dnia
„Na Wspólnej” ogląda 2,6 mln widzów. TVN przegrywa z TVP2
„Na Wspólnej” ogląda 2,6 mln widzów. TVN przegrywa z TVP2