Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 1 września 2021 roku do 21 czerwca 2022 roku wyniosła 1,22 mln osób. Przełożyło się na 9,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,30 proc. w grupie kobiet w wieku od 25 do 49 lat i mieszkających w miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 8 grudnia ub.r. Przed telewizorami zgromadził 1,50 mln oglądających.

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Na Wspólnej” straciło 190 tys. widzów. W okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku serial śledziło 1,41 mln osób. Przełożyło się na 9,90 proc. udziału w grupie 4+, 12,01 proc. w 16-49 oraz 10,78 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-skazana-tvn-gdzie-ogladac-ogladalnosc-nowy-sezon,7169841838261889a ##
TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej”, czyli w paśmie od poniedziałku do czwartku między godz. 20.17 a 20.53 zajął trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która miała wtedy 10,62 proc. udziału (gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”). drugie miejsce zajęła TVP1 (8,64 proc. udziału), a czwarty był Polsat (6,87 proc. udziału).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz kobiet w wieku od 25 do 49 lat i mieszkających w miastach TVN był stacją pierwszego wyboru.

W tym roku „Na Wspólnej” TVN emituje bez przerwy wakacyjnej, tak jak w poprzednich kilku latach. Serial nie był pokazywany w okresie letnim tylko w dwa lata temu - ze względu na przerwanie zdjęć do produkcji z powodu pandemii COVOD-19.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-pierwsza-milosc-polsat-ogladalo-1-12-mln-widzow-obsada-gdzie-ogladac,7169847489029761a ##












