Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku wyniosła 1,41 mln osób. Przełożyło się na 9,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,78 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 10 grudnia ub.r. Przed telewizorami zgromadził 1,74 mln oglądających.

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Na Wspólnej” straciło 410 tys. widzów. W okresie od 2 września 2019 roku do 28 maja 2020 roku serial śledziło 1,82 mln osób. Przełożyło się na odpowiednio 12,04 proc. udziału w grupie 4+, 14,12 proc. w 16-49 oraz 13,37 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/receptura-serial-tvn-fabula-obsada-kiedy-emisja,7170160721451137a ##
TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej” zajął drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która miała wtedy 12,25 proc. udziału (gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”). Trzecie miejsce zajęła TVP1 (9,08 proc. udziału), a czwarty był Polsat (7,43 proc. udziału).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz 16-59 TVN był stacją pierwszego wyboru.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Na Wspólnej” w okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku wyniosły 266,09 mln zł. Dla porównania w poprzednim sezonie (tj. od 2 września 2019 roku do 28 maja 2020 roku) wpływy wyniosły 245,86 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W tym roku „Na Wspólnej” TVN emituje bez przerwy wakacyjnej, tak jak w poprzednich kilku latach. Serial nie był pokazywany w okresie letnim tylko w zeszłym roku - ze względu na przerwanie zdjęć do produkcji z powodu pandemii COVOD-19.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/skazana-nowy-serial-premiera-obsada-opinie,7170173662931073a ##












