1,82 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020 gromadził średnio 1,82 mln widzów. TVN w paśmie nadawania produkcji był wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 245,86 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,82 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam
Łukasz Darłak i Michał Mikołajczak w serialu „Na Wspólnej”; fot. TVN

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 2 września 2019 roku do 28 maja 2020 roku wyniosła 1,82 mln osób. Przełożyło się na 12,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,37 proc. w grupie 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

Analizując dane oglądalności miesiąc po miesiącu wynika, że widownia serialu wahała się od 1,66 do 1,95 mln osób.

grafika

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 11 listopada ub.r. Przed telewizorami zgromadził 2,18 mln oglądających.

grafika

TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej” zajmował drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która miała wtedy 14,91 proc. udziału (gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”). Trzecie miejsce zajęła TVP1 (9,71 proc. udziału), a czwarty był Polsat (7,47 proc. udziału).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz 16-59 TVN był stacją pierwszego wyboru.

grafika

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Na Wspólnej” wyniosły 245,86 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Nowe odcinki od września

Nowe odcinki „Na Wspólnej” widzowie TVN mają zobaczyć we wrześniu br. Serial najprawdopodobniej będzie emitowany w dotychczasowym paśmie, czyli od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

Prace na planie nowych odcinków ruszyły w zeszłym tygodniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-stracilo-710-tys-widzow-ale-tvp2-nadal-bezkonkurencyjna-107-53-mln-zl-z-reklam,7170526820313217a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów