Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 4 czerwca do 30 sierpnia 2018 roku wyniosła 1,84 mln osób. Przełożyło się na 14,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualenemedia.pl przez jeden z domów mediowych.
Analizując wyniki oglądalności miesiąc po miesiącu najlepszą oglądalność serial notował w sierpniu, kiedy oglądało go średnio 1,89 mln osób, co dało TVN odpowiednio 15,39 proc. i 17,28 proc. udziału.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ramowka-tvn-jesien-2018,7171259634940033a ##
Dla porównania, latem 2017 roku telenowelę TVN średnio oglądało 1,80 mln widzów, przy udziałach na poziomie odpowiednio 14,40 proc. i 15,57 proc. Oznacza to, że produkcja zyskała 40 tys. oglądających.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 19 lipca br. Przed telewizorami zgromadził on 2,11 mln oglądających.
TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej”, czyli od poniedziałku do czwartku w godz. 20.15-20.49 miał 13,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Dało to tej stacji pierwsze miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Wiceliderem w tym paśmie była TVP1, która miała wtedy 12,78 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat (7,83 proc. udziału), a czwarta była TVP2 (6,86 proc. udziału).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-wyda-wiecej-na-jesienna-ramowke-i-marketing-miszczak-to-odroczona-inwestycja,7171258979894913a ##
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz 16-49 kobiety TVN miał jeszcze większą przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.

Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15 (serial nie ma przerwy wakacyjnej).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2-1-mln-widzow-na-wspolnej-tvn-liderem-w-grupie-komercyjnej,7171433031169665a ##











