Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 29 sierpnia do 16 listopada 2016 roku wyniosła 2,13 mln osób. Przełożyło się na 13,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,60 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl.
Zdecydowanie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 1 listopada br. Przed telewizorami zgromadził on 2,57 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Na Wspólnej”
Widownia „Na Wspólnej” w porównaniu do niemal analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 440 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia do 1 października ub.r.) telenowelę TVN średnio oglądało 2,57 mln widzów przy udziale na poziomie 16,72 proc. w 4+ i 17,72 proc. w 16-49.
TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Zdecydowanym liderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 22,25 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 9,46 proc. udziału), a czwarty jest Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Nasz nowy dom”; 9,23 proc. udziału).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 trzeci jest już jednak Polsat, który ma lepsze wyniki niż Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1-74-mln-widzow-oglada-pierwsza-milosc-polsat-na-czele-rynku ##
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.











