- Zdajemy sobie sprawę, że dania przyrządzane w zaciszu domowej kuchni nie mogą być już wyłącznie smaczne - mają nie tylko zaspokajać głód, ale także potrzeby wyższego rzędu. Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania - humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia - tradycyjna czy nowoczesna? - opisuje nową akcję Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager w Lidl Polska.
W nowej kampanii kuchnię tradycyjną będzie reprezentował Karol Okrasa, a nowoczesną - Daria Ładocha. W zeszłym tygodniu ruszyła teaserowa odsłona tej akcji.
Okrasa w reklamach Lidla występuje od połowy 2012 roku, przez pierwsze trzy lata przede wszystkim razem z Pascalem Brodnickim, a od września 2015 roku - z dziennikarką TVN Dorotą Wellman. Daria Ładocha jest autorką bloga Mamałyga.org i dwóch książek kulinarnych, prowadzi programy kulinarne m.in. w Kuchnia+. W ub.r. wystąpiła w kampanii reklamowej serów Apetina, a także w emitowanej obecnie edycji programu „Agent” w TVN.
Start nowej kampanii oznacza zakończenie poprzedniej, z udziałem Karola Okrasy i Doroty Wellman, utrzymanej w konwencji talk-show o tematyce kulinarnej. Ostatnie reklamy z tej akcji pokazano pod koniec ub.r. Jesienią ub.r. Wellman osobno reklamowała też produkty marek własnych Lidla, natomiast od tygodnia trwa kampania z udziałem Okrasy wspierająca promocję Lidla z figurkami Stikeez dla dzieci.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ker-lidl-w-reklamie-z-dorota-wellman-zacheca-dzieci-do-zlych-zachowan ##
Za kreację reklam Lidla odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Havas Media.
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 689,4 mln zł, o 30,2 proc. więcej niż rok wcześniej.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-reklam-lidl-dorota-wellman-reklama-karol-okrasa-daria-ladocha