Wizerunkowe reklamy PGE symbolicznie pokazują proces wytwarzania energii oraz jej praktyczne zastosowanie. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności firmy, wzbudzenie zainteresowania jej ofertą oraz budowanie jej wizerunku jako dużego, stabilnego i niezależnego podmiotu.
To pierwsza od kilku lat kampania wizerunkowa PGE. W ub.r. firma cennikowo wydała na reklamę (bez internetu) 9,1 mln zł, dwa razy więcej niż rok wcześniej (zobacz szczegółowe dane).
Akcja, zaplanowana do końca maja, obejmuje telewizję, prasę, internet, kina oraz outdoor (siatki wielkoformatowe, reklamy w środkach transportu miejskiego).
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, reklamy internetowe - agencja 180heartbeats + Jung von Matt, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania ambientowe - CAM Media.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pge-robimy-prad-od-poczatku-do-konca-wideo