Wraz z objęciem nowego stanowiska Ziurkowski nadzoruje zarówno dział sprzedaży agencyjnej, jak i krajowej. Dyrektorem sprzedaży bezpośredniej (zespoły handlowe w 39 miastach) jest nadal Jarosław Krysiak. Ziurkowski na stanowisku dyrektora handlowego zastąpił Konrada Łaskiego, który po ośmiu latach pracy rozstał się ze spółką.
Przemysław Ziurkowski związany jest z Grupą ZPR Media od stycznia 2010 roku. Objął wówczas stanowisko dyrektora sprzedaży korporacyjnej, które sprawuje do tej pory. Od 2012 roku pełni również funkcję dyrektora działu sprzedaży agencyjnej w TIME SA, odpowiadając za współpracę z domami mediowymi i największymi reklamodawcami. Wcześniej (od 2002 roku) pracował w Agorze, jako dyrektor ds. klientów strategicznych.
W ostatnich miesiącach z Grupą ZPR Media rozstali się także Maja Biniewicz (była dyrektorem strategicznym ds. sprzedaży w IDMnecie) oraz Grzegorz Wiejak (był dyrektorem ds. marketingu i promocji Polo TV).
jk
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przemyslaw-ziurkowski-dyrektor-handlowy-time-sprzedaz-reklam