Dorota Wellman i setki wracających klientów w kampanii T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową z udziałem dziennikarki TVN Doroty Wellman. Telekom podkreśla w reklamach, że wielu jego klientów po zakończeniu umowy decyduje się wrócić do tej sieci.

Spot z kampanii pokazuje różne osoby witające się z bliskimi po powrocie z podróży. Natomiast Dorota Wellman, idąca wśród osób witających się na lotnisku, podkreśla, że codziennie setki osób wracają do T-Mobile. Skąd ta statystyka? Telekom podaje, że taki rząd wielkości ma liczba klientów różnych ofert, którzy po minimum trzech miesiącach od wygaśnięcia umowy z siecią decydują się podpisać nową.

Kampania informuje również, że T-Mobile zajął pierwsze miejsce w zrealizowanym jesienią ub.r. badaniu jakości sieci telekomunikacyjnych pod względem jakości połączeń, transmisji danych i streamingu wideo.

Jednocześnie T‑Mobile zaczyna promocję, w ramach której klienci przenoszący swój numer do T-Mobile będą mogli testować usługi sieci przez okres do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji, będą mogli także otrzymać zwrot kosztów do wysokości opłat stałych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-6-miesiecy-testow-zwrot-oplat-za-abonament ##

Jest to kolejna z serii reklam T-Mobile w konwencji muzycznej - w tle słychać piosenkę „We Are Your Friends” zespołu Justice. W poprzedniej kampanii telekom reklamował Nielimitowany Internet Domowy.

Jednocześnie po prawie roku przerwy w reklamie T-Mobile znów występuje znana osoba. Poprzednią serię kampanii z udziałem celebrytów firma zakończyła wiosną ub.r., zaczynając cykl reklam w dynamicznej, muzycznej stylistyce.

Nowa akcja reklamowa T-Mobile obejmuje telewizję, radio, kina, internet oraz punkty sprzedaży tej sieci.

Za obsługę marketingową operatora odpowiadają - we współpracy z jego działem komunikacji rynkowej - firmy FCB Bridge2Fun (kreacja reklam), Liquid Thread (reklamy internetowe), Agencja Warszawa (aktywności w social media), ARC Worldwide (materiały BTL) oraz Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-polska-wyniki-w-2017-roku-ilu-ma-klientow-jakie-wplywy-i-zysk-ile-stacji-bazowych ##

Dorota Wellman od jesieni 2015 do końca 2016 roku wspólnie z Karolem Okrasą występowała w reklamach Lidl Polska (na początku ub.r. zastąpiła ją tam Daria Ładocha). Od połowy ub.r. dziennikarka jest ambasadorką marketingową i redaktor kreatywną magazynu „Well” (wydawanego przez Wydawnictwo Bauer), który od lutego br. ukazuje się jako miesięcznik.

tw