PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W Afryce ponad 30 mln klientów płatnej telewizji, najpopularniejsze Multichoice, Vivendi i StarTimes
Chiny zmniejszają wymianę handlową z Afryką. To szansa dla polskich producentów
Chiny zmniejszają wymianę handlową z Afryką. To szansa dla polskich producentów
Kraje Bliskiego Wschodu szansą dla polskich produktów ekologicznych. Warunkiem większa aktywność producentów
Kraje Bliskiego Wschodu szansą dla polskich produktów ekologicznych. Warunkiem większa aktywność producentów
Dominika Kulczyk: żeby poznać Afrykę, trzeba się jej uczyć, trzeba dowiedzieć się wielu rzeczy, których nie wiemy
Dominika Kulczyk: żeby poznać Afrykę, trzeba się jej uczyć, trzeba dowiedzieć się wielu rzeczy, których nie wiemy
Szymon Hołownia wydał książkę „Jak robić dobrze” o swojej działalności w Afryce
Polskie firmy muszą stawiać na wiedzę i nowe rynki. Niskie ceny produktów nie wystarczą
Polskie firmy muszą stawiać na wiedzę i nowe rynki. Niskie ceny produktów nie wystarczą
Jan Kulczyk: Afryka jest kontynentem przyszłości. Dzisiaj mieszka tam już miliard ludzi
Serial „Afryka” w TVP1 pokonał konkurencję
Serial „Afryka” w TVP1 pokonał konkurencję
Asseco podbija rynek afrykański. Chce być partnerem rządów afrykańskich przy budowie systemów ubezpieczeń społecznych
Ursus chce podbić Afrykę. Planuje zwiększyć eksport maszyn i technologii
Ursus chce podbić Afrykę. Planuje zwiększyć eksport maszyn i technologii
Jan Kulczyk: W globalnym świecie to nie odległość decyduje o bliskości. Afryka dzisiaj to Polska lat 90., może 80
Wyborowa chce wejść do RPA i Nigerii
Celem KGHM są obecnie Polska i Ameryka, ale firma nie wyklucza inwestycji w Afryce
Janusz Steinhoff: Afryka jest potężnym rynkiem zbytu i źródłem surowców
Jan Kulczyk inwestuje w Kongo. “Chcą współpracować z polskimi firmami”
Donald Tusk leci do RPA i Zambii. Będzie walczył o kontrakty