Archiwum z dnia 2009.01.28
- 00:53 Morning show Dwójki zyskało na zmianie pory emisji
- 00:54 TVP Info redukuje zatrudnienie
- 01:00 Nowy dział Grupy AIP
- 01:00 Nowa odsłona serwisu Zozole.pl
- 01:00 Nowy serwis Nestlé Polska
- 01:00 Artegence członkiem nadzwyczajnym IAB Polska
- 01:01 Smykowo.pl - nowy serwis ogłoszeniowo-społecznościowy dla rodziców
- 01:01 switch2one.tv ponownie z Gadu-Gadu
- 01:01 'Chiński rok' w sieci
- 01:01 Starcom uruchomił nowy serwis internetowy
- 01:02 Bracia Wiaderko promują Cif i Domestos w Kolporterze
- 01:02 ABI prognozuje wysoki wzrost sprzedaży netbooków
- 01:02 Marta Wałkuska nowym ekspertem w OS3
- 01:02 P&G promuje "Rodzinną Krainę" w Carrefourze
- 01:03 Magdalena Janowska dyrektorem zarządzającym !Buzz PR
- 01:03 Zwolnienia w McCann Erickson
- 01:03 Facebook ma prawie dwa razy więcej użytkowników od MySpace
- 01:03 'Doręczyciel', czyli polski 'Forrest Gump'
- 01:03 AMD na minusie dziewiąty kwartał z rzędu
- 01:04 Seksowny hotel Iron Maiden
- 01:08 Marta Kielczyk szefem redakcji kultury, nauki i rozrywki w Jedynce
- 01:10 Maxus zamiast Starcomu będzie obsługiwał Fiata w Polsce
- 01:11 Nowy country manager oraz dyrektor marketingu w Nokia Poland
- 01:12 Polskie Radio w tym roku z własnym portalem
- 01:21 Kto będzie produkował reklamy telewizyjne dla Grupy Żywiec?
- 01:28 'Dla wolnych zawodowców' - wizerunkowa kampania Volkswagen Bankdirect (wideo)
- 01:29 Tom Cruise odnalazł źródło młodości
- 01:45 Brad Pitt ma dość medialnej rzeczywistości
- 01:55 Joe Carnahan i Ridley Scott w Drużynie A
- 01:59 Will Smith dopiero pokaże, na co go stać
- 21:08 Wielka wyprzedaż w Media Markt
- 21:16 Które stacje są najpopularniejsze w Białymstoku, Bydgoszczy,Lublinie i Olsztynie?
- 23:10 Bloki informacyjne w TV Puls
- 23:11 Zmiana czołówki rankingu wydatków banków i firm finansowych nareklamę w TV