Maxus zamiast Starcomu będzie obsługiwał Fiata w Polsce

Fiat Auto Poland kończy wieloletnią współpracę z domem mediowymStarcom i przenosi budżet do Maxusa. Ta zmiana wynika z globalnejdecyzji koncernu o powierzeniu obsługi w tym zakresie firmom zholdingu WPP.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Fiat Auto Poland nie przedłużył wygasającej z końcem styczniaumowy z domem mediowym Starcom na obsługę swojego budżetumediowego. Od najbliższych kampanii planowaniem i zakupem mediówdla koncernu zajmie się dom mediowy Maxus, który będzie pracowałdla marek takich jak Alfa Romeo, Lancia i Abarth.

Decyzja polskiego oddziału Fiata wynika z globalnegoprzeniesienia budżetu mediowego koncernu z grupy Publicis doholdingu WPP. Starcom, funkcjonujący do 2001 roku jako dział mediówagencji reklamowej Leo Burnett, obsługiwał Fiat Auto Poland od 1992roku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"