Archiwum z dnia 2009.09.11
- 00:00 Polsat zarobił 151 mln zł, Unilever wydał najwięcej na reklamę
- 01:55 Wakacje 2009: rekord RMF Maxxx -w dół Eska, Złote Przeboje iPlaneta FM
- 02:00 Większy zasięg Radia Niepokalanów
- 02:00 Aviva uruchamia przetarg na globalny budżet medialny
- 02:00 Santander sponsorem Ferrari
- 02:00 RPP powinna przejść na neutralne nastawienie w polityce pieniężnejw IX
- 02:00 Highlite PR dla Medicus
- 02:00 Ada Taraszewska w Headz Marketing Partner
- 02:00 smARTcat dla Fundacji Rozwoju Dzieci
- 02:00 Euro RSCG dla Credit Suisse
- 02:00 'LA Ink' debiutuje w Discovery Channel
- 02:01 KGHM zainwestuje 50 mln zł w zwiększenie produkcji ołowiu
- 02:01 Saab uruchamia pierwszą kampanię od rozwodu z GM (wideo)
- 02:02 Nie będzie problemu z finansowaniem potrzeb pożyczkowych w 2010 r.
- 02:03 GUS: Eksport spadł o 23,9%, import - o 29,3% w I-VII 2009 r.
- 02:03 Wzrost PKB wyniesie ok. 1,0% w 2009 r., 2,0% w 2010 r.
- 02:04 dobocom na dłużej z Benedyktynką
- 02:04 Tomasz Walczak w agencji Polymus
- 02:04 W najbliższych dniach ceny paliw na stacjach benzynowych mogąspadać
- 02:07 ipla z reklamami w trakcie odtwarzania filmów
- 02:09 Nowy dyrektor finansowy Canal+ Cyfrowego
- 02:20 Zmiany w dwumiesięczniku 'Życie i nadzieja'
- 02:22 'The Economist' będzie pobierał opłaty za treści online
- 02:26 Większe pole wyszukiwania w Google
- 02:32 Startuje kampania 'Warto być z Erą'
- 02:38 Nowy dekoder N pojawi się na początku października
- 04:32 Rochstar uruchamia spółkę do obsługi gwiazd
- 04:32 Nowy prowadzący 'Narożnik Newsweeka' w Polsat News
- 11:25 Produkty markowe kojarzą się Polakom z wysoką jakością
- 14:20 Powstaje magazyn telewizyjny dla kobiet
- 14:24 Multimedia z własnym magazynem i kanałem interaktywnym