Wpływy z reklam Polsatu w sierpniu br. wyniosły151 mln zł i były o 11 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl daneTNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nieobejmują rabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaTVN, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 106 mln zł (o 8 proc. mniej niż w 2008 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 85 mln zł, czyli o 24 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - dopiero piąta w rankingu -odnotowała wzrost wpływów z reklam o 1 proc. do poziomu 40 mlnzł.
Czwartą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 41 mln zł i były o 178 proc. wyższe niż roktemu.
Unilever awansował na pozycję lideraNajwięcej na reklamę w telewizji wydały w lipcu 2009 r. firmyUnilever, L'oreal Polska, Procter and Gamble, Unilever, Danone iPolkomtel.












