- Pomysł na "Piękną TV" był nasz. Zaproponowaliśmy firmieRossmann współpracę przy projekcie i po akceptacji partnerabędziemy tworzyć to pismo na zlecenie sieci Rossmann - mówi namElżbieta Janicka, kierownik ds. reklamy i promocji wElipsie.
W liczącym 100 stron magazynie prezentowany będzie program około60 stacji telewizyjnych. Na stronach redakcyjnych znajdą sięomówienia i artykuły dotyczące programów, seriali i filmów adresowanych do kobiet. W każdym wydaniu "Pięknej TV" będzie teżrubryka "Rozmowa numeru", w której Marzena Rogalska i AnnaMaruszeczko będą omawiać ciekawe kobiece programy opierając się najakiś motywie. Redaktor prowadzącą dwutygodnika będzie MałgorzataHolender.
Pierwszy numer pisma ukaże się 9 października br. Tytuł,dystrybuowany wyłącznie w sieci supermarketów Rossmann, kosztowaćbędzie 1,99 zł. Jego nakład ma wynosić 100 tys. egz.

Magazyn będzie promowany na portalu Rossnet.pl, planowane są teżinne działania promocyjne, których wydawca nie ujawnia.
"Piękna TV" to pierwszy tytuł custom publishing w portfolioElipsy, która jest też wydawcą miesięcznika dla kobiet"Bluszcz".











