Archiwum z dnia 2011.03.30
- 01:04 Branża o nowym e-„Przekroju”: szansą unikalny kontent, ale...
- 01:24 Piotr Kabaj: Trwa nagonka na polską kulturę
- 02:00 X-Men jeszcze dwa razy
- 02:04 Osiemnaste urodziny TVP Polonia
- 02:06 Club TV promuje serial “Potyczki Amy” (foto)
- 02:14 Będą kolejne serie o Batmanie
- 02:18 Amanda Seyfried ma słabość do "niegrzecznych chłopców"
- 02:27 Evolution Events z Rally Events
- 02:29 Nowy tygodnik “Gazety Lubuskiej”
- 02:30 Katarzyna Jagiełło i Martin Soboń w Notorius Interactive
- 02:34 Komputronik otworzy 10 nowych salonów w 2011 r.
- 02:40 InnerValue dla Optimusa
- 02:51 Questia na 50-lecie firmy IKEA
- 03:17 Robert Pattinson monogamistą
- 03:19 Aspiro klientem Brandscope
- 03:21 S+J Consulting dla Bałtyckiego Terminalu Kontenerowego
- 03:26 Woody Allen: Midnight in Paris (wideo)
- 03:35 Clovin razem z Kolterman Media Communications
- 04:08 Odzieżowa symfonia w kampanii Answear.com (wideo)
- 04:16 Jamiroquai gwiazdą Orange Warsaw Festival
- 04:33 Stiebel Eltron nowym klientem GutPR
- 05:24 "Last Night" z Keirą Knightley i Samem Worthingtonem (wideo)
- 05:33 Multimedia Polska cały zysk przeznaczy na skup akcji
- 07:00 Jak zarabiać na domenach
- 07:58 Kolejne filmy Warner Bros. do wypożyczenia na Facebooku
- 08:12 Santander przejmuje BZ WBK, skupił 69,91 mln akcji
- 08:20 W codziennych płatnościach wciąż króluje gotówka
- 08:20 Skype: 30 mln jednocześnie podłączonych użytkowników
- 08:35 Lewiatan: nagrody dla Staraka, Zdrojewskiego, Smolara i Jandy
- 08:58 33 mln odtworzeń koncertu Orkiestry Symfonicznej YouTube (wideo)
- 09:00 Białystok: RMF FM liderem, rośnie Eska
- 09:03 Jacek Rostowski: rząd nie obniży akcyzy na paliwo
- 09:07 Zadłużenie sektora rządowego i samorządowego wzrosło do 748 mld zł
- 09:30 Jak kupujemy odzież w sieci?
- 09:44 Apple zapowiada konferencję WWDC. Bez nowego iPhone'a?
- 09:58 Rusza Instream Media – sieć e-reklamy wideo na zagranicznych stronach
- 10:00 eBay kupuje GSI Commerce za 2,4 mld USD
- 10:03 Budimex Nieruchomości przedłuża współpracę z San Markos
- 10:10 OnetGry w nowej odsłonie
- 10:20 Amazon Cloud Drive - muzyka w chmurze
- 10:30 Gdański Teatr Szekspirowski ogłasza konkursy na logo
- 10:31 Rynek dystrybucji IT - ci więksi mogą rosnąć szybciej
- 10:32 Upadłość konsumencka - coraz więcej osób z tego korzysta
- 10:40 “Rzeczpospolita” z serią albumów “Żołnierze wyklęci”
- 10:50 Kioski promują Reebok EasyTone
- 11:00 Pekao organizuje emisję obligacji dla lotniska w Poznaniu
- 11:06 „Studio słodkich wyznań” promuje Raffaello
- 11:10 Don’t Worry będzie promować warzywa Fit & Easy
- 11:20 Google współpracuje z MasterCard i Citigroup nad systemem mobilnych płatności
- 11:24 Okazje.info w zmienionej wersji
- 12:00 Aromatyczne i smaczne mięso? Naturalnie
- 12:00 MetLife Amplico: Dla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała (wideo)
- 12:09 TVN wypłaci 0,04 zł dywidendy na akcję z zysku za 2010 r.
- 12:10 TVN Style promuje “Trinny i Susannah...” oraz “Miasto kobiet” (foto)
- 12:45 Wirtualna Polska już z publikacjami Nexto.pl
- 12:50 „Kieruj się smakiem” w reklamie piwa Specjal (wideo)
- 12:51 Bezpłatne porady budowlane na targach w Bielsko-Białej 8-10 kwietnia
- 12:56 Relacja z dni otwartych w fabryce YTONG w Pile
- 13:00 Struktura Silny Rynek po raz drugi w mBanku
- 13:07 Światowej klasy specjaliści od marketingu w Google przyjeżdżają do Poznania
- 13:20 Jak Signal został łowcą uśmiechów (case study)
- 13:28 Śmietankowy, na ciepło, polany sokiem – polski król budyniu
- 13:40 Kredyt on-line dla firm w ING Banku Śląskim
- 13:50 Okocim Premium Pils z dłuższą nazwą i historyczną reklamą (wideo)
- 13:55 Roszady personalne w Polskapresse. Nowi szefowie marketingu i reklamy
- 14:00 Mikołaj Wójcik przechodzi z “Dziennika Gazety Prawnej” do “Faktu”
- 14:12 Jacek Karnowski przejął od brata funkcję naczelnego Wpolityce.pl
- 15:00 “Dragons Den” ogląda w Czwórce 300 tys. widzów
- 15:10 Kropka Bordo przygotuje promocję Zelmera
- 15:12 Polacy w internecie: 50 proc. czyta, 27 proc. słucha, 23 proc. ogląda
- 15:23 NK rozwija system widżetów
- 15:41 To jest HOT! Trendy kolorystyczne w sezonie Wiosna / Lato 2011
- 16:12 Szerlok odsłania tablicę – zmiana nazwy Szerlok.pl
- 16:12 Wedel sponsorem narodowym Euro 2012
- 23:12 Edyta Górniak reklamuje Anti Agening Make up Sceniczny (wideo making of)