Odzieżowa symfonia w kampanii Answear.com (wideo)

W kinach, radiu, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa uruchomionego niedawno sklepu internetowego Answear.com. Akcja przebiega pod hasłem „Unlimited Fashion Store” stanowiącym claim serwisu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Anwear.com ma na celu poinformowanie o uruchomieniu tego sklepu jak największą grupę użytkowników internetu. Spot wykorzystywany w akcji opiera się na utworze muzycznym złożonym z dźwięków wydawanych przez ubrania: tkaniny, suwaki, guziki, podeszwy, biżuterię, a także wieszaki czy opakowania. Te dźwięki są również podstawą konkursu prowadzonego w Radiu Planeta.

 

Oprócz radia kampania obejmuje kina z sieci Multikino (spoty i targetowany sampling kuponów rabatowych), prasę (m.in. „Kreator” / „Playboy”, „Cosmopolitan”, „Avanti”) oraz internet (serwisy wideo).

Akcję – na zlecenie firmy Invest PBB, do której należy Answear.com – przygotowali Łukasz Sakiewicz (koncepcja kreatywna, reżyseria), Dominik Danilczyk (reżyseria, zdjęcia), Grzegorz Tomaszewski i Michał Maciejowski (muzyka), Jacek Rozenek (głos) oraz Studio Centrum (udźwiękowienie) i Media Ambasador (prezentacja do Multikina). Kampania potrwa przez 5 tygodni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"