MetLife Amplico: Dla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa marki ubezpieczeniowej MetLife Amplico. Akcję przygotowały agencje z grupy Ogilvy, firma RedWorks i dom mediowy Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania marki MetLife Amplico, pod którą działają w Polsce Amplico Life, MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Amplico PTE i Amplico TFI, pokazuje autentyczne doświadczenia klientów tych firm. Przekaz podkreśla, że dzięki trosce pracowników problemy klientów są rozwiązywane, a także informuje o przypadającym w tym roku dwudziestoleciu obecności MetLife Amplico na polskim rynku. Kampania przebiega pod hasłem „Dla nas żadna ludzka sprawa nie jest mała. Może dlatego jesteśmy jednym z największych towarzystw ubezpieczeń na życie”.

Dwa spoty wykorzystywane w akcji wyreżyserował brytyjski reżyser Simon Cheek. Oba są utrzymane w stylistyce nawiązującej do filmów dokumentalnych, co ma wzmocnić wrażenie autentyczności przedstawianych historii.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat 2, Polsat News, Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Play, TV4, Discovery, At Media (Domo, Sportklub, Filmbox, Wedding TV, 13th Street, History, AXN Sci-FI, Canal+ Sport, TCM, Kuchnia TV, Canal+, AXN Crime, Zone Europa, Fox, National Geo, Kino Polska, Planete, AXN, National Geo Wild, Movies 24 , TVN24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, Puls, TVN7, Discovery World, Discoverty Science, Discovery pl, TLC, Animal Planet, TVP Info), outdoor (115 nośników 12mx3m i 12mx4m, w 23 miastach) oraz internet. Kampanię - której pierwszy etap zaplanowano do 17 kwietnia - przygotowały firmy Ogilvy Brand Consulting (strategia, badania), Gruppa66 Ogilvy (koordynacja, kreacja telewizyjna i outdoorowa), Ogilvy Interactive (działania w internecie, Neo@Ogilvy (planowanie mediów w internecie), RedWorks (produkcja) oraz Mindshare (planowanie mediów offline’owych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"