Archiwum z dnia 2013.01.18
- 00:46 "Do Rzeczy" tytułem tygodnika Pawła Lisickiego
- 00:48 Karnawałowy koktajl REF – straight a head
- 01:00 FZ-G1 i JT-B1 - nowe tablety Toughpad od Panasonica (wideo)
- 01:13 W 2014 r. połowę sprzedanych komórek będą stanowiły smartfony
- 01:22 „Pokusa elegancji” w wyprzedażowej kampanii Silesia City Center
- 01:33 Pośrednicy i zarządcy nieruchomości nie chcą deregulacji dostępu do ich zawodów
- 05:00 GfK: nowy standard w badaniach mediów społecznościowych
- 06:00 Najpopularniejsze stacje radiowe w Krakowie
- 07:00 Sharp: 32-calowy monitor Igzo za 29000 zł
- 07:32 Co jest najtrudniejsze w spłacie kredytu mieszkaniowego
- 07:55 Nowa oferta Plus Mix - darmowe MMS-y, pakiety minut do wszystkich
- 08:00 Ratownicy, porwani turyści i niewierni na antenie TTV
- 08:06 Kiedy wejść do strefy euro? Wpierw reformy potem przyjęcie euro
- 09:20 Duże inwestycje w Polsce, nasz kraj wciąż atrakcyjny dla zagranicznych inwestorów
- 10:12 Bankier.pl i otodom.pl: ceny mieszkań wciąż spadają
- 10:44 Panel dyskusyjny Komitetu Założycielskiego e-Izby na konferencji Ecommerce Trends 2013
- 11:05 Sprawdź swoje serce w Galerii AKS Carrefour
- 11:21 Timgu dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”
- 11:22 PBI i Gemius będą mierzyć streaming audio i wideo
- 12:22 eBay: w IV kw. i całym 2012 r. przychód w górę, w dół zysk
- 13:58 Adam jedź! Życzenia dla Małysza od TEEKANNE i kibiców z całego świata
- 14:03 Sprzęt elektroniczny pod szczególną ochroną
- 14:10 Szef IT ASTORa wśród najlepszych CIO 2012
- 14:15 "Tele Tydzień" świętuje 20. urodziny. Jubileuszowe wydanie magazynu
- 14:25 Xavier Douellou z 3M w Radzie Dyrektorów AmCham
- 14:38 W nowym roku moc naturalnego uroku
- 15:12 Niezapomniane podróże
- 15:26 Otwarte Wtorki z NuPlays – zmagania kolejnych zespołów 22 stycznia
- 15:36 Duży krok w stronę recesji! Stopy spadną do poziomu 3,25 proc.
- 15:41 Tele5 wyemituje dokument „Enrico Pavoni - wielki architekt motoryzacji”
- 15:48 Serial „Z Archiwum X” i premierowe filmy – luty w Tele5
- 15:49 Jak znalazłem pracę – konkurs Zielonej Linii
- 15:52 Czat – nową usługą Zielonej Linii
- 15:56 Weekend w Toruniu
- 16:03 Samochód, śnieg i… mandaty
- 16:05 Przytulna sypialnia zimową porą
- 16:09 Fundusz PZU Stabilnego Wzrostu MAZUREK doceniony przez niezależnych analityków
- 16:12 Schneider Electric rozpoczyna kolejną edycję konkursu - Go Green in the City
- 16:30 „Cztery Kąty” tracą, ale nadal są liderem wśród magazynów wnętrzarskich
- 16:35 KRRiT: działanie Lux Veritatis to element gry politycznej
- 16:40 700 tys. widzów ogląda nowy serial TVP1 „Przebłysk jutra”
- 16:44 Wedel w Fabryce Przyjemności reklamuje Ptasie Mleczko (wideo)
- 16:48 RMF FM liderem w grupie wiekowej 25-39 lat, na szóstym miejscu Jedynka
- 16:51 Legi R uno R
- 16:55 Discovery Channel HD zamiast Discovery HD Showcase
- 16:58 „Do Rzeczy” nowym tygodnikiem Pawła Lisickiego. Zerowy numer za darmo
- 16:59 Visa: rewolucja w zakupach internetowych dzięki elektronicznemu portfelowi V.me
- 17:00 Tomasz Machała: Reklama natywna długo oczekiwanym „banner killerem”?
- 17:00 PKP Informatyka z nowym logo
- 17:00 Własny biznes to nie „one man show”
- 17:05 Facebook zmienia zarząd w Polsce
- 17:11 Kamila Łapicka felietonistką tygodnika "W sieci"
- 17:22 „CKM” z dziewczyną Jakuba Koseckiego (foto)
- 17:25 Play wprowadza Formuły S, M i L. Za darmo wewnątrz sieci
- 17:42 Rola wody w procesie oczyszczania organizmu
- 17:54 Dni Babci i Dziadka w NoVa Park
- 18:02 Facebook Graph Search - wielki eksperyment w świecie wyszukiwarek
- 18:04 Piano Media uruchomi internetowy serwis z zajawkami tekstów
- 18:44 Dzienniki regionalne: nowi liderzy czytelnictwa w czterech regionach
- 19:34 Dobry 2012 rok dla portalu Traveliada.pl
- 20:00 Jan Dworak: czas na zmianę systemu abonamentowego, choć wpływy rosną
- 21:33 Po fali skarg „grzeszne” billboardy Blacka uznane za dyskryminujące kobiety
- 22:44 Małgorzata Socha twarzą reklamową Avon Sensuelle
- 23:00 Sprzedaż „W Sieci” to ponad 120 tys. egz.
- 23:11 Getin Bank dalej z Piotrem Fronczewskim, ale nie w obecnej kampanii (wideo)
- 23:25 Gazety mniej z reklam w 2012 r. „GW” i „DGP” najmocniej w dół
- 23:27 „Do Rzeczy” to tytuł wyrazisty, ale konserwatywny