„Do Rzeczy” nowym tygodnikiem Pawła Lisickiego. Zerowy numer za darmo

Pod tytułem „Do Rzeczy” niebawem ukaże się tygodnik opinii kierowany przez Pawła Lisickiego i współtworzony przez byłych dziennikarzy „Uważam Rze”. Zerowy numer tytułu będzie można otrzymać za darmo.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Będzie to tygodnik konserwatywno-liberalny - zapowiada Paweł Lisicki - Konserwatywny, bo szanujący tradycję chrześcijańską i odwołujący się do sprawdzonych i trwałych zasad etycznych w życiu publicznym. Liberalny - bo popierający wolność gospodarczą. Tygodnik, który chce być wyrazistym głosem w polskiej debacie publicznej. Ale ma to być głos niezależny, wolny od partyjnych uwikłań, reprezentujący interes ogółu - dodaje.

Projekt dotąd funkcjonował pod nazwą „Tygodnik Lisickiego”. Jak mówi nam Lisicki, nazwa „Do Rzeczy” wybrana została z kilku propozycji. Przygotowania do wydania pisma trwają, na jego stronie internetowej cały czas ukazują się teksty publicystów, a od wtorku redakcja pracuje już we własnej siedzibie przy ul. Rakowieckiej (więcej na ten temat).

W zespole „Do Rzeczy” znaleźli się głównie byli publicyści i dziennikarze „Uważam Rze” jak Rafał Ziemkiewicz, Bronisław Wildstein, Waldemar Łysiak, Piotr Semka, Cezary Gmyz, Piotr Gociek, Piotr Gursztyn, Igor Zalewski, Piotr Gontarczyk, Sławomir Cenckiewicz, Bogdan Musiał, Marek Magierowski, Joanna Bojańczyk czy Eryk Mistewicz.  Dla tytułu pisać będą też byli dziennikarze „Rzeczpospolitej” - m.in. Wojciech Wybranowski, Jarosław Stróżyk, Kamila Baranowska czy jej były naczelny Tomasz Wróblewski.

Pierwszy numer tygodnika powinien trafić na rynek do końca lutego br., ale wydawca nie ujawnia konkretnego terminu. Wcześniej ukaże się numer zerowy, który bezpłatnie wysłany zostanie do wszystkich osób, które zarejestrują się na stronie www.dorzeczy.pl. Nakład pierwszego wydania wyniesie 200 tys. egz. Gazeta liczyć będzie 100 stron w formacie 205 x 279 mm. Ceny wydawca na razie nie ujawnia („W sieci” jak i „Uważam Rze” kosztują obecnie po 3,90 zł).

grafika

Debiutowi pisma „Do Rzeczy” będzie towarzyszyła będzie kampania promocyjna w stacjach radiowych i telewizyjnych, w internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Nano Marketing, będąca częścią Grupy Kapitałowej PMPG.

Wydawcą „Do Rzeczy” będzie spółka Orle Pióro, w której większość udziałów mają Platforma Mediowa Point Group oraz jej właściciel Michał M. Lisiecki. Mniejszościowym udziałowcem firmy jest spółdzielnia dziennikarska, którą tworzą naczelny i główni publicyści tytułu. Zgodnie ze statutem spółki, zrzeszeni w spółdzielni twórcy mają taki sam wpływ na wybór redaktora naczelnego i linii redakcyjnej, jak inwestorzy strategiczni. Ma to gwarantować niezależność redakcji.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii