Play wprowadza Formuły S, M i L. Za darmo wewnątrz sieci

W ofercie sieci Play pojawiają się nowe taryfy: Formuła S, Formuła M i Formuła L. Każda z niech obejmuje nielimitowane połączenia i wiadomości w obrębie Play pakiety do wszystkich, a za dodatkowymi opłatami także pakiety internetowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Formuły S, M i L są oferowane przez Play w niższych cenach i bez telefonu z umowami na rok oraz w wyższych cenach, z telefonem i umowami na dwa lata. Każda taryfa obejmuje darmowe połączenia, SMS-y i MMS-y w obrębie Play przez cały czas trwania umowy. A także pakiet minut i wiadomości do wszystkich sieci (przy czym w Formule S jest on bezpłatny tylko przez miesiąc). Dodatkowo można za 10 lub 20 zł wykupić pakiety internetowe, które obowiązują też w dostępnej od 10 miesięcy Formule 4.0.

grafika

Nowe Formuły zastępują dwa dotychczasowe plany taryfowe: All Inclusive i Stan Darmowy. Play argumentuje, że wprowadzana właśnie oferta jest prostsza i bardziej przejrzysta dla użytkowników. Operator kieruje ją do klientów przenoszących się do Play z innych sieci, własnych abonentów z umową na czas określony i klientów korzystających z ofert prepaidowych minimum od 3 miesięcy oraz klientów przedłużających umowę.

Nowe taryfy od początku przyszłego tygodnia będzie wspierać kampania reklamowa z udziałem Kuby Wojewódzkiego, Magdaleny Różczki, Agnieszki Dygant i Macieja Stuhra (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

Formuły S, M i L nie są oferowane z nowymi telefonami za złotówkę. Jedyny nowy model, HTC Windows Phone 8S, będzie oferowany w osobnym planie w ramach Formuły 4.0

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska