Archiwum z dnia 2013.03.05
- 00:35 Korozja mikrobiologiczna
- 01:00 LG sprzedało 10 mln smartfonów LTE
- 01:14 Trójka w dół, Radio ZET nowym liderem w Lublinie
- 01:29 W 2013 r. smartfony po raz pierwszy pokonają tradycyjne komórki
- 01:32 Rynek aplikacji w smartfonach dla Androida, na tabletach rządzi iOS
- 01:48 Stypendium nie zawsze jest opodatkowane
- 03:32 Atmedia zaczynają sprzedaż na kwiecień
- 03:54 Triple PR wypromuje BrandMaker
- 05:24 Opcom wypromuje markę Nic Nac`s
- 05:30 Krzysztof Goliński w Lemon Sky
- 07:44 Jesse L. Martin w filmie "Sexual Healing"
- 08:14 Poczta Polska wybrała Glaubicz Garwolińska Consultans do obsługi w social media
- 08:21 Netia kupuje część infrastruktury dawnego Aster od UPC Polska
- 08:43 Złoto traci na wartości. Pożegnanie hossy
- 08:50 Niezawodne i oszczędne pranie
- 08:52 Coraz więcej kredytów mieszkaniowych o stałej stopie procentowej
- 09:05 Charlie Sheen pomaga Lindsay Lohan
- 09:39 Biedronka: 240 nowych sklepów i 5 tysięcy nowych pracowników w tym roku
- 09:47 Interior Concierge pomoże w urządzaniu domu
- 09:55 KiK w Poznaniu
- 09:55 Makaron z sosem grzybowym, czyli nowe inspiracje Knorr
- 10:00 Jakie suplementy najczęściej stosują kobiety w ciąży?
- 10:08 W filmie "Tomb Raider" młodość Lary Croft
- 10:14 Sklep Torebki.pl świętuje pierwsze urodziny!
- 10:30 Nowe marki LPP w Galerii Słowiańskiej Carrefour
- 10:34 Hay Group wybrała Good One PR
- 10:35 Najcieplej… po zachodzie słońca
- 10:39 Rynki mieszkaniowe w Europie Centralnej i Wschodniej
- 10:59 Getin Bank stawia na jakość sieci franczyzowej
- 11:00 Otwarcie konta online w Banku Pocztowym
- 11:01 Eksport ciągnie polską gospodarkę
- 11:14 „Weź to na chłodno” w kampanii piwa Tatra (wideo)
- 11:15 Krakowski RT Galicya w szeregach Best Western
- 11:22 Z TVN do ATM Grupa SA
- 11:34 Urlop - święte prawo
- 11:53 Matthew Fox: film "World War Z" jest nowatorski
- 11:54 Misfits gwiazdą festiwalu w Jarocinie
- 12:00 Ergo 7: sztuka wyboru
- 12:00 Rewolucja na poczcie – firma wprowadza zupełnie nowe znaczki
- 12:04 Prosty sposób na cichą podłogę
- 12:11 Łatwiejsza spłata hipotek
- 12:18 Raport EY: Polska drugim krajem w regionie pod względem liczby przeprowadzonych transakcji fuzji i przejęć w 2012 roku
- 12:51 Coraz niższe oprocentowanie lokat bankowych
- 12:52 Zmiana oprocentowania produktów oszczędnościowych w walutach obcych
- 12:56 Harrison Ford zagra w "Anchorman: The Legend Continues"
- 13:02 Ślub Jennifer Aniston i Justina Theroux
- 13:11 „Pożyczka z gwarancją najniższej raty” - ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Alior Banku
- 13:14 Urodzinowa kampania reklamuje Garnier BB Przeciw Zmarszczkom (wideo)
- 13:14 Przedstawiciele administracji publicznej oraz wiodących firm wzięli udział w debacie dotyczącej przyszłości energetyki w Polsce
- 13:29 Nowe sklejki dla budownictwa
- 13:42 Tamka 43 na MIPIM 2013 w Cannes
- 13:44 ING Bank Śląski kolejny raz wśród Top Employers
- 13:44 Triple PR w służbie optymalizacji marketingu
- 13:46 POST okazją do zrzucenia kilogramów?
- 13:52 Triple PR w służbie optymalizacji marketingu
- 13:57 Amazon Connection zdobywa nagrodę 2013 Global Mobile Award
- 13:58 Jak można uzyskać szybciej zwrot nadpłaty z PIT
- 14:02 Volvo pokazało w Genewie pierwszy na świecie system chroniący rowerzystów
- 14:16 Facebook postawił w Polsce na Hill+Knowlton Strategies
- 15:14 „Szklanka soku do śniadania” w reklamie Tymbarku (wideo)
- 15:19 III etap cyfryzacji telewizji naziemnej
- 16:05 „Tele Świat” liderem dwutygodników telewizyjnych w 2012 roku
- 16:14 OBI z nadprzyrodzonymi mocami reklamuje, że „tak to robi” (wideo)
- 16:22 Dariusz Werelich szefem działu sprzedaży w Adrino
- 16:29 Toruń z mobilną aplikacją
- 16:29 Konkurs na Kopernika
- 16:30 Więcej miejsc w przedszkolach
- 16:33 „Ale Historia Extra” Agory tym razem o Stalinie
- 16:40 Rusza Universal Channel HD, na początek trafi do Cyfrowego Polsatu
- 16:44 Szymon Majewski z krasnoludkami i królewną reklamuje Mini Ratkę w PKO BP (wideo)
- 16:54 Weekendowe Dni Otwarte w Nowej Wileńskiej
- 17:00 Tomasz Bocheński dyrektorem artystycznym Grupy Polskapresse
- 17:33 Anna Grodzka wspiera tolerancję wobec osób LGBT w akcji MTV (wideo)
- 17:42 Dom Mediowy Mastermind wspólnie z Online Media Group Poland poprowadzi kampanię dla Verco
- 17:44 TVP1 sporo zyskała, TVN wyprzedziła Polsat
- 17:55 Rusza „Życie od kuchni” w TVP2, Robert Sowa kucharzem w show
- 18:00 Skok skoczków po brąz oglądało więcej widzów niż "srebrny" bieg Kowalczyk
- 18:22 Robert Kwiatkowski: media publiczne straciły przewagę nad nadawcami komercyjnymi
- 18:38 „Wielkamocna loteria” promuje Makro Cash & Carry
- 18:44 Jedynka liderem rynku radiowego wśród emerytów i rencistów
- 18:45 Multimedia Polska: wzrost przychodów, spadek zysku netto
- 18:48 Fatboy Slim gwiazdą Orange Warsaw Festival 2013
- 18:55 „Kończ bez strachu” w kampanii prezerwatyw przeciw AIDS (wideo)
- 18:55 „Odkryj jakość” w promocji BoboVity
- 19:00 Eska z milionem fanów, Serce i Rozum coraz bliżej 2 mln, wpadka MEN-u (raport z Facebooka)
- 19:40 KSW 22 w Polsacie i w Polsacie Sport
- 19:44 Pisma people: „Party” liderem w 2012 roku, „Gala” zyskała najwięcej
- 21:00 Artur Brzęczkowski po 12 latach odszedł z Allegro.pl
- 21:22 650 tysięcy Polaków regularnie zarabia w internecie
- 22:00 Media Markt: będzie kontynuacja konkursu „Bierz co chcesz w 150 sekund!”
- 22:33 Top 90 kanałów tematycznych: Eurosport liderem
- 22:55 Mniej felietonów we „Wprost”, ale Król i Środa zostają