Archiwum z dnia 2016.11.01
- 00:18 Latkowski do Durczoka: nie dam się zastraszyć procesami, zeznania ofiar molestowania potwierdziły nasze teksty
- 00:53 Ostry skręt Trójki w prawo wbrew charakterowi stacji i gustom jej słuchaczy (opinie)
- 10:39 "Dietland" - nowy serial AMC
- 12:41 Powstanie drugi sezon serialu "Długa noc"
- 12:55 Zoom TV ma być rentowny po dwóch latach. „Zapewniony budżet na ten okres”
- 13:08 Dziennikarze TVP1 przed kampanią prezydencką szkoleni przez fundację Komorowskiej i Rzeplińskiej. Kurski: to złamanie standardów
- 19:55 „Lego Ninjago” liderem sprzedaży pism dziecięcych, mocno w górę „Zabawy i Marzenia z Barbie”
- 21:10 Magda Kolenkiewicz: Effie to wymierny argument potwierdzający skuteczną pracę agencji
- 21:11 Tomasz Skowroński: statuetka na celowniku, czyli po co agencjom marketingowym konkursy branżowe
- 21:33 Polsat i TVN liderami tygodnia. Hitami produkcje TVP, „Wiadomości” z 420 tys. widzów więcej niż „Fakty”
- 21:55 Nowe logo Kodaka powrotem do korzeni marki wskutek przesytu nowoczesnością
- 23:00 Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki
- 23:10 Telewizja Polska po audycie złożyła cztery doniesienia do prokuratury