Dyrektorzy i prezesi najczęściej słuchają RMF FM, duży spadek Jedynki

Dyrektorzy i prezesi zdecydowanie najchętniej słuchają RMF FM. Co więcej, stacja ta zanotowała najwyższy wzrost udziału w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania wśród wyższej kadry zarządzającej w grupie wiekowej 15-75 lat w okresie od stycznia do września 2016 roku wyniósł 23 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się on o 2,3 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Millward Brown, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Trójka z udziałem na poziomie 12,9 proc., po wzroście o 1,3 pkt. proc.

Na ostatnią lokatę podium spadło z kolei Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 2,3 pkt. proc. do 12,4 proc.

Tuż za podium znalazła się Jedynka. Stacja ta zanotowała największy spadek w zestawieniu - o 3,2 pkt. proc. do 8,3 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji