Archiwum z dnia 2017.05.05
- 10:51 Nowy Kaspersky Endpoint Security for Business
- 11:59 Prawa i obowiązki we wspólnotach mieszkaniowych
- 16:48 MZOS-TiIT zaprasza w maju
- 16:54 Biblioteczna amnestia
- 17:12 „IT Girls” - specjalne wydanie „Wysokich Obcasów” o technologiach od strony kobiecej
- 17:32 Piknik z Ułanami na Zamku Piastowskim
- 18:58 Nowa, smerfastyczna promocja Mlekołaków
- 19:03 E-sport w 2017 r. wygeneruje prawie 700 mln USD przychodu, blisko 1,5 mld USD w 2020 r.
- 20:27 ProSiebenSat.1 i Discovery współpracują w obszarze OTT i mobile na rynku niemieckim
- 21:49 Powstanie drugi sezon serialu "Opowieść podręcznej"
- 21:59 Sklepy zyskują na programach lojalnościowych
- 22:00 Musztardy i ketchupy Kieleckie w nowej kampanii (wideo)
- 22:02 Lufthansa i Austrian Airlines wprowadzają płatny internet na krótszych trasach, 3-12 euro za lot
- 22:05 Trójka nowym liderem rynku radiowego w Lublinie. Radio ZET spadło na miejsce trzecie
- 22:09 Sprzedaż tabletów w I kw. w dół, Apple przed Samsungiem
- 22:10 „Czułe historie” z Gwyneth Paltrow w reklamie Tous na Dzień Matki (wideo)
- 22:11 Tiger Energy Drink z nowymi reklamami pod hasłem „Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” (wideo)
- 22:15 Soki Dr Witt w nowych butelkach i wariantach reklamowane po 11 latach przerwy (wideo)
- 22:17 XE70 - nowa seria telewizorów Sony 4K HDR
- 22:20 Jogurt Fantasia reklamowany w wersjach z czekoladą Wedel (wideo)
- 22:21 Nastroje konsumenckie w Europie na najwyższym poziomie od 9 lat
- 22:22 "Najszybszy Koncert Świata" w Vox FM. Po raz pierwszy z mobilną sceną i studiem
- 22:25 Producent lodów Grycan dogadał się z Lidlem: lody Ballino wrócą, ale w zmienionych opakowaniach
- 22:30 Metamorfoza dwutygodnika "Sukcesy i porażki"
- 22:33 Do Google i Facebooka trafia 20 proc. reklam, Time Warner przed Yahoo i Verizonem, Axel Springer przed Twitterem (TOP30)
- 22:35 „Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować” w reklamach piwa Żywiec APA i Białe (wideo)
- 22:36 W I kw. sprzedaż smartfonów w górę. Samsung znów liderem
- 22:38 Figurki ze smerfami promują zakupy w Lidlu z owocami i warzywami (wideo)
- 22:39 „Ania, nie Anna” nowym serialem Netflixa (wideo)
- 22:40 WP Opinie: Kataryna felietonistką, Michał Fedorowicz wydawcą prowadzącym
- 22:42 HBO pisze scenariusze do spin-off serialu „Gra o tron”
- 22:43 Justyna Duszyńska dyrektorem sprzedaży w Marquard Media Polska
- 22:44 Więcej treści od Food Network i HGTV na Snapchat Discover
- 22:45 „Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people, ostro w dół „Gala”
- 22:46 Projekt ustawy o dekoncentracji mediów w połowie roku. „Nowe przepisy trudne do wyegzekwowania w internecie”
- 22:49 Trzeci sezon serialu "Miasteczko Twin Peaks" - bohaterowie 25 lat później
- 22:49 Marek Magierowski odchodzi z Kancelarii Prezydenta RP
- 22:55 Mniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce, reklama tranzytowa 12 proc. w dół
- 22:55 Dziennikarze o spocie PO z dzieckiem promującym Marsz Wolności: skandaliczny czy skuteczny? (wideo)
- 23:05 „Alfabet strachu” od 7 maja w TTV. „Mocny program, który zaskoczy widzów” (zwiastun)
- 23:11 TVP planuje kolejną część sagi „Nad Rozlewiskiem”
- 23:26 Piotr Dziemiańczuk nie jest już szefem informacji w TVP Info
- 23:30 Scripps Networks Interactive z wyższymi przychodami i niższym zyskiem, wpływy TVN wzrosły o 4,1 proc.
- 23:33 Piotr Lichota odwołany, Klaudiusz Pobudzin nowym szefem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej