ProSiebenSat.1 i Discovery współpracują w obszarze OTT i mobile na rynku niemieckim

Koncerny ProSiebenSat.1 i Discovery Communications ogłosiły plany rozwoju oferty wideo i treść over-the-top w Niemczech poprzez partnerstwo w zakresie streamingu dla swoich kanałów.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
ProSiebenSat.1 i Discovery współpracują w obszarze OTT i mobile na rynku niemieckim
Fot. Alvernia Studios/NEXT FILM

Dzięki współpracy niemieccy widzowie zyskają większy dostęp do programów z oferty ProSieben i Discovery, a w przyszłości także innych nadawców.

Na początku serwis streamingowy udostępni siedem kanałów znajdujących się w aktualnej ofercie aplikacji mobilnej ProSieben 7TV: ProSieben, SAT.1, kabel eins, sixx, ProSieben MAXX, Sat.1 Gold i kabel eins Doku, a dodatkowo także niekodowane na rynku niemieckim kanały z portfolio Discovery - DMAX i TLC.

Obecna usługa OTT (over-the-top) jest pierwszym krokiem w realizacji założeń współpracy. Partnerzy pracują nad strategią udostępniania poprzez platformę relacji sportowych w oparciu o ofertę aplikacji 7TV i Eurosport Player.

W planach jest także utworzenie większej platformy OTT, na której pojawią się również inne kanały i programy Discovery, a w przyszłości potencjalnie kontent od innych partnerów. ProSieben i Discovery są otwarte na rozmowy z innymi nadawcami, którzy chcieliby dołączyć do tego przedsięwzięcia.

- Zależy nam na dotarciu z naszymi markami i programami do każdego widza i na wszystkich możliwych platformach. Dlatego też chcemy współdziałać z partnerami w całej Europie. Cieszymy się z nawiązania innowacyjnej współpracy z ProSiebenSat.1, która otwiera nowy rozdział naszej obecności na rynku niemieckim. Jesteśmy otwarci na kooperację także z innymi partnerami – wszystko po to, aby nasi widzowie mieli dostęp do swoich ulubionych programów wszędzie tam, gdzie chcą je oglądać - mówi Katarzyna Kieli, president & managing director Discovery Networks w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Od 2014 roku aplikacja 7TV została pobrana ok. 6 mln razy. Promocja aplikacji zostanie wzmocniona poprzez dodatkowe działania marketingowe obu partnerów. Prowadzona jest rekrutacja na menedżera, który pokieruje projektem joint venture.

- Współpraca z Discovery Communications jest ważnym krokiem naprzód, który pozwoli nam rozwijać nasze technologie i rozszerzyć ofertę o dodatkowe kanały w przyszłości. Nasi widzowie zyskają dostęp do bogatszego i różnorodnego pakietu treści najwyższej jakości - komentuje Christof Wahl, chief digital entertainment officer w ProSiebenSat.1.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online