Archiwum z dnia 2017.08.07
- 01:00 Michał Nowosielski: Tej reklamy nie wymyśliła agencja, lecz klient (opinia)
- 01:38 "Never Dream Of Dying" - James Bond jedzie do Chorwacji, Francji i Japonii
- 07:59 Lightscape prowadzi relacje z mediami dla Linux Polska
- 11:50 „Rozbici 2” od 13 sierpnia w TNT
- 12:05 RAFAKO S.A. na Power-Gen Africa
- 13:30 Change Serviceplan wygrał przetarg na kampanię wizerunkową merlin.pl, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce
- 15:51 365 agencja wypromuje Wydawnictwo Piętka
- 16:27 EMPOL kolejny raz wspiera RAFAKO Półmaraton Racibórz
- 17:24 Ruszyła III edycja Festiwalu „Stolica Języka Polskiego” pod mecenatem Alior Banku
- 19:14 Krystian Dulnik i Loretta Geerts w zespole studia postprodukcyjnego Delapost
- 20:34 Wysokość wynagrodzenia w ogłoszeniu o pracę. Taka informacja zwiększa zainteresowanie ofertą
- 20:42 Unia Europejska coraz bliżej zakazu geoblokowania. Opór stawiają przedstawiciele państw członkowskich
- 21:21 "Wilkołak" - nowy film Adriana Panka
- 21:21 Profi Credit sponsorem tytularnym siatkarek BKS Bielsko-Biała
- 21:26 „Miastolubna” - nowa kampania Škody Citigo
- 21:30 Jarosław Gowin zapowiada głębokie zmiany w szkolnictwie wyższym. Powstanie 40 nowych dyscyplin naukowych oraz uczelnie badawcze ważne dla polskiej gospodarki
- 22:00 Transformacja branży reklamowej i fenomen „programmatic”
- 22:05 WPP podwaja wydatki na Snapchata do 200 milionów dolarów
- 22:06 Merlin.pl wraca z nową kampanią wizerunkową, realizacją zajmie się Change Serviceplan
- 22:08 "Messe Noire Coffee. 100% Satanica." - Behemoth ma własną kawę
- 22:10 Serial „Ania, nie Anna” z drugim sezonem
- 22:11 Polsat nowym liderem w I półroczu, TVN24 najwyżej wśród kanałów tematycznych (top 150 kanałów)
- 22:15 Marki płacą Facebookowi za promocję materiałów na swój temat zamiast kupować reklamy u wydawców. „Szukają pomysłów na dotarcie do klientów” (opinie)
- 22:25 Ekspert bezpieczeństwa udostępnia 307 milionów haseł internautów, ponad 17 milionów z Polski
- 22:30 Robert Lewandowski twarzą kampanii Coca-Cola Zero Cukru
- 22:32 Google chciał kupić Snapchata za 30 miliardów dolarów, oferta została odrzucona
- 22:34 Firma Kuzniewski.pl złożyła wniosek o upadłość, wszyscy pracownicy zwolnieni
- 22:35 Apple wyprodukuje zegarek z możliwością rozmów w sieciach komórkowych
- 22:38 Norweska telewizja testuje internautów przed zamieszczeniem przez nich komentarzy
- 22:40 Rafał Brzozowski prowadzącym „Koła fortuny” w TVP2. Muzyczna formuła i samochód do wygrania
- 22:41 Google testuje Stamp, platformę dla wydawców do publikacji treści
- 22:42 Ilona Łepkowska: "Korona królów" to telenowela historyczna, porównania do "Gry o tron" bezzasadne
- 22:43 Najlepsze seriale 2017 roku: "Opowieść podręcznej" i "Atlanta"
- 22:44 Agnieszka Górniakowska odchodzi z redakcji „Wiadomości” TVP1
- 22:45 Michał Glapiński, Szymon Domżał, Kacper Kłos i sześciu innych managerów odchodzi z Saatchi&Saatchi IS
- 22:46 Andrzej Duda: Europejskie standardy w kwestii dekoncentracji mediów także w Polsce
- 22:47 150 tys. widzów „Gry o tron 7” w HBO
- 22:48 Banki wydają mniej w telewizji i radiu, więcej w gazetach. Liderem ING Bank Śląski (analiza)
- 22:50 Topnieje rynek dzienników regionalnych i lokalnych. Wszystkie tytuły na minusie w I półroczu
- 22:55 Senator Jan Rulewski bojkotuje TVP. „Nie jestem w stanie zapobiec fałszerstwom mediów Kurskiego”
- 22:56 TVN sprzedaje kanał z telezakupami Mango 24. Studio Moderna jedynym właścicielem
- 22:58 Rekordowe wyniki oglądalności TVN24 i TVP Info w lipcu, Polsat News 2 zyskał najwięcej
- 23:01 Kukiz do TVP: ujawnicie wszystkie nagrania z Sowy i Przyjaciół. Pereira kpi z sugestii Schetyny (wideo)
- 23:11 Money.pl na czele serwisów gospodarczych, mocno w górę Next.gazeta.pl i Business Insider Polska, w dół TVN24BiS.pl, Forbes.pl i Wyborcza.biz (TOP15)
- 23:15 Marzena Paczuska na przymusowym urlopie. „Sprawdzenie, czy będzie opór przed odwołaniem”
- 23:22 Jacek Kurski i Maciej Stanecki przestali być pracownikami TVP. „Przeszliśmy na kontrakty menadżerskie”
- 23:30 MTV Music nowym kanałem Viacomu w Polsce. VIVA po 17 latach znika z rynku
- 23:33 Artur Potocki: dłuższe wideo z gwiazdami tv jest za drogie, Interia obiektywna i coraz bardziej e-commerce’owa
- 23:37 Daniel Craig zagra jeszcze w dwóch filmach o przygodach Jamesa Bonda