Merlin.pl wraca z nową kampanią wizerunkową, realizacją zajmie się Change Serviceplan

Agencja kreatywna Change Serviceplan w wyniku wygranego przetargu zrealizuje w tym roku kampanię wizerunkową dla sklepu internetowego Merlin.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Merlin.pl wraca z nową kampanią wizerunkową, realizacją zajmie się Change Serviceplan

Działania w ramach relaunchu marki obejmą kanały ATL - telewizję, outdoor i internet. Change Serviceplan zajmie się przygotowaniem konceptu kreatywnego kampanii, która ma odświeżyć wizerunek marki. Początek kampanii zaplanowano jeszcze w tym roku.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, który wygrał obsługę Merlin Group w zeszłym roku.

Merlin.pl należy od listopada 2015 roku do notowanej na giełdzie spółki Merlin Group, która jest kontrolowana przez Admassive Group. W marcu tego roku spółka w ramach strategii rozwoju powołała Merlin Publishing -  podmiot zajmujący się działalnością wydawniczą oraz produkcją gier i zabawek.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały