Archiwum z dnia 2017.10.10
- 02:24 Media4Fun rozpoczyna współpracę z Rafael Film, poszerza ofertę o kino gatunkowe
- 10:16 Okna, drzwi i rolety w zasięgu ręki. Bądź SMART!
- 10:38 Mówię okno, myślę aluminium
- 11:29 Kobiecy tydzień w Krakowie
- 11:59 RAFAKO S.A. celuje w rynek azjatycki - Asia Power Week z udziałem raciborskiej Spółki
- 12:00 TNT z nową kampanią wizerunkową (wideo)
- 12:11 „Królestwo zwierząt” od 16 października w TNT
- 13:17 Instytut Mikroekologii otwiera filię w Warszawie
- 13:24 Z Japonii do Raciborza, czyli VI edycja Budo Gali i 10-lecie raciborskiego dojo
- 14:55 Ciekawostki o czerwonej herbacie Pu-Erh marki Big-Active
- 16:43 Maciej Sikorski został Dyrektorem ds. Sprzedaży w Runmageddonie
- 16:52 Fakro partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne dwa lata
- 18:29 Harbi Meat – smaki Bliskiego Wschodu na wyciągnięcie ręki
- 19:00 Jakub Kiraga: z H+K Strategies na PR managera Grandes Kochonos Digital
- 20:00 Zuzanna Michalska i Piotr Sójka w Foszer Sawicki
- 20:22 Smartfony w Plush Abo
- 20:30 Transmisje z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu w technologii Windows Mixed Reality
- 20:44 Drugi sezon "Stranger Things": Tytuły odcinków
- 20:50 Oshee oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
- 20:59 Orange daje tyle GB ile Polacy zdobyli goli w drodze po awans na MŚ w Rosji
- 21:22 "Big Hugs" - nowa płyta Teletubisiów
- 21:25 Katarzyna Kochaniak: z Inside Outside PR do Arskom Group
- 21:27 Monika Mierzejewska brand managerem w Pandorze Jewelry CEE
- 21:38 Netflix i David Fincher zapowiadają "Mindhunter"
- 21:55 Jurek Owsiak ustalił datę przyszłorocznego Przystanku Woodstock
- 21:59 TVP Info z nową pozycją w Vectrze. "Wzmacniamy misję TVP na platformach TV"
- 22:00 forBET reklamuje, że jest „sponsorem polskiego sportu” (wideo)
- 22:00 Po połączeniu dwóch gigantów sektora naftowo-paliwowego na inwestycje trafi 2 mld zł. Pomogą one zwiększyć bezpieczeństwo energetyczne kraju
- 22:01 Na zaburzenia psychiczne cierpi prawie jedna czwarta społeczeństwa. Polacy wciąż unikają wizyt w gabinecie psychiatry
- 22:02 Vision Express musi zapłacić 195 tys. zł kary od UOKiK-u za reklamy promocji „3 w 1”
- 22:07 McCann Worldgroup szuka na ulicach miast prawdziwego oblicza konsumentów w akcji „Truth About Street”
- 22:11 "Botoks" pokonał "Pitbulla"
- 22:11 Subway z nową identyfikacją wizualną
- 22:11 Helen Mirren i Luke Evans w filmie Luca Bessona
- 22:18 600 Świeżaków za darmo w jubileuszowym konkursie magazynu KropkaTV
- 22:24 Jakub Szymczuk po 10 latach pracy odchodzi z „Gościa Niedzielnego”
- 22:25 Pracownicy agencji McCann Worldgroup zrealizują uliczne badania wśród konsumentów
- 22:28 Comedy Central szeroko promuje „Drunk History - Pół litra historii”
- 22:29 Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar i Michał Pol wśród wykładowców kierunku Digital Media na Uniwersytecie SWPS
- 22:30 Joanna Derda zastępcą redaktor naczelnej „Zwierciadła”
- 22:30 Anna Szaluś nowym szefem działu reklamy w Wydawnictwie Zwierciadło
- 22:30 Listopadowy „Twój Styl” z Agatą Kuleszą na okładce i kalendarzem na 2018 rok
- 22:31 „Szanuję. Słucham” w akcji Centrum Myśli Jana Pawła II o jakości dyskusji publicznej (wideo)
- 22:32 Getin Bank reklamuje konto Proste Zasady (wideo)
- 22:33 „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego” w kampanii SuperGrosz.pl (wideo)
- 22:34 Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek w KukBuku
- 22:35 Jonathan Sanchez dyrektorem ds. strategii i kreacji na Europę kontynentalną w agencji Grayling
- 22:36 Marka Dove przeprosiła za rasistowską reklamę w social media
- 22:37 Michalina Wilk na czele centrum reklamowego w Grupie naTemat
- 22:38 Telewizja Republika zmienia logo. W ramówce nowe cykle Goćka i Kani, programy z tweetami i telefonami od widzów
- 22:39 97 tys. widzów nowego sezonu programu „Prezydenci i premierzy” w Polsat News
- 22:40 Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)
- 22:40 Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu. ZET Gold awansowało na drugie miejsce
- 22:41 Platige Image rezygnuje z emisji obligacji, pozyska finansowanie od banków
- 22:42 Justyna Bajer: z LifeTube’a na szefową Noizz w Grupie Onet-RASP
- 22:42 Jesienne ramówki Polsatu i TVN najaktywniejsze reklamowo w internecie
- 22:42 Magdalena Sroka odwołana ze stanowiska dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- 22:43 „Twój Styl” liderem sprzedaży w lipcu. „Zwierciadło” zyskało najwięcej
- 22:44 Marcin Dorociński na ratunek wilkom w kolejnej odsłonie kampanii marki Ostoya
- 22:45 Polsat chce pokazać piłkarskie mistrzostwa świata Rosja 2018. Kurski: nie rozmawiamy oficjalnie, ale jest o czym
- 22:50 Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube’a
- 22:51 Wojciech Surmacz gospodarzem „W tyle wizji” w TVP Info
- 22:52 UOKiK sprawdza czy Allegro stosuje praktyki monopolistyczne na rynku. „To, że Allegro faworyzuje własny sklep jest faktem”
- 22:55 1,7 mln widzów teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia”. TVP1 wiceliderem rynku
- 22:56 Luke Skywalker przerażony w zwiastunie "Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi"
- 22:57 Telewizja Republika chce zwiększyć widownię do miliona osób dziennie, stawia na rozwój treści komercyjnych i programy misyjne, w przyszłości multipleks i giełda
- 23:00 Mecze polskiej reprezentacji w TVP na co najmniej pięć lat. „To nowy wymiar patriotyzmu, powinniśmy być z narodem”
- 23:11 Artur Dmochowski, prezes PAP został zawieszony przez radę nadzorczą. Czabański: wysłuchamy argumentów obu stron
- 23:33 Awans polskiej kadry do mundialu to wzrost wartości marketingowej piłkarzy i ich trenera
- 23:44 Przewodniczący KRRiT: składka audiowizualna najbardziej preferowana przez rząd, samoregulacja lepsza niż ustawa