Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)

W drugiej odsłonie kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX.pl nawiązującej do filmu „Chłopaki nie płaczą” występują Michał Milowicz i Andrzej Zieliński. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)

Nowa odsłona akcji składa się z 5 odcinków serialu internetowego „Szef Internetów - nowe rozdanie”. Będą one udostępniane co tydzień, pierwszy pojawi się w środę na profilach OLX.pl na YouTubie i Facebooku.

- Mogę zdradzić, że akcja przeniesie się w nowe miejsce, a motywem przewodnim będą najpopularniejsze kategorie serwisu OLX. Wiemy, że konwencja komedii gangsterskich bardzo podoba się naszym odbiorcom i dlatego chcemy zapewnić im więcej takiej rozrywki, pokazując przy okazji, że OLX może być świetną odpowiedzią na codzienne potrzeby naszych użytkowników - zapowiada Marcin Sienkowski, brand manager OLX.

Za koncept kreatywny i scenariusz serialu odpowiadała agencja 23heroes, a za produkcję i postprodukcję - dom produkcyjny F25.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów