Subway z nową identyfikacją wizualną

Sieć restauracji szybkiej obsługi Subway zaprezentowała nową identyfikacją wizualną, która będzie wprowadzana stopniowo do wszystkich lokali w Polsce. Jej głównym elementem jest odświeżony logotyp.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowe logo zostało pokazane na wiosnę w Stanach Zjednoczonych, w Polsce pojawia się wraz z rozpoczynającą się kampanią nowej kanapki BBQ Ribs.

W odświeżonym logotypie Subwaya strzałki ostały uproszczone i przekształcone w wyraźny znak rozpoznawczy. W jasny sposób oddaje on m.in. jeden z wyróżników marki: możliwość wyboru. Nowe logo oraz inne elementy wizualne pojawiają się we wszystkich polskich restauracjach Subway w przekazach medialnych oraz mediach społecznościowych od czwartego kwartału tego roku.

Ewolucja logotypu stanowi kolejny etap rozwoju marki. Poprzedzony został on udoskonaleniem menu oraz założeniem w amerykańskim Subway Digital - zespole zajmującym się badaniem rozwoju technologii oraz tworzeniem strategii digitalowej brandu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"