Archiwum z dnia 2017.11.17
- 02:06 Światowy Dzień Telewizji na antenach TVP
- 04:42 „Chirurdzy 14” w FOX
- 10:36 eBay rusza z akcją "First Minute Shopping"
- 11:35 Bioderma promuje dermokosmetyki z linii Atoderm (wideo)
- 11:36 Tradycyjnie dużo dobrego na Święta od Goplany i Solidarności!
- 12:04 Audyty żywności programu „Doceń polskie” niezmienne pod honorowym patronatem Ministra
- 12:57 Walka ze smogiem? Wszystko zaczyna się w naszym domu
- 14:26 Tysiące odwiedzających na stoisku Grupy Oknoplast podczas targów Batimat 2017 w Paryżu
- 14:29 WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis - Krakowski Bieg Niepodległości
- 15:34 Firma WIŚNIOWSKI Orłem Wprost 2017
- 16:49 Finanse Millenialsów i młodych z pokolenia Z – wyniki badania
- 17:10 „The Voice of Poland” – półfinaliści nagrywają single!
- 17:26 Polska – dobry punkt w karierze – wyniki badania
- 19:35 Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler reklamują na święta Pasaże Tesco
- 20:08 Polski rynek muzyczny rośnie w siłę. W górę sprzedaż cyfrowa i płyt winylowych
- 21:05 Startup Papukurier z milionem finansowania od Data Ventures i Kogito Ventures
- 21:08 Do przeglądania mobilnego internetu smartfony wykorzystywane dużo częściej niż tablety
- 21:08 T-Mobile Polska rozwija sieć sprzedaży i zwiększa zatrudnienie. Operator w ciągu roku pozyskał prawie dwa razy więcej numerów z innych sieci
- 21:29 Film „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć” w Czwórce (wideo)
- 21:30 Fokus TV nokautuje konkurencję, Discovery Channel wyprzedził TVP Historię
- 21:31 Trybunał Europejski może orzec usuwanie z sieci informacji o poglądach politycznych i karalności, Google protestuje
- 21:32 Esporter.pl nowym serwisem Interii
- 21:35 Beata Lewandowska dyrektor zarządzającą ITBC Communication
- 21:37 Bogusław Linda ambasadorem „Ramię w ramię po równość”, akcji Kampanii Przeciw Homofobii
- 21:38 Facebook będzie transmitował rozgrywki amerykańskiej koszykówki uniwersyteckiej
- 21:39 Orange ma 10 tysięcy stacji 4G, prawie 100 procent Polaków w zasięgu
- 21:40 TVN podnosi ceny reklam w grudniu, najdroższy finał „Masterchefa”
- 21:40 Reklama Biedronki wprowadzała w błąd
- 21:41 Max Factor zmienia strategię, stawia na komunikację do grupy kobiet po 35. roku życia
- 21:42 Były dziennikarz telewizji Polsat Maciej Stroiński założył agencję PR Brainpower
- 21:44 Netia uruchamia platformę VoD, od 4,99 do 9,99 złotych za jeden film
- 21:47 Muzo.fm z nową ramówką i nowymi programami. Do stacji dołącza Michał Cieślik
- 21:50 „Nowa Gazeta Trzebnicka” przegrała przed Sądem Najwyższym sprawę o publikację wizerunku policjantki
- 21:55 Na szkoleniach etycznych w TVP materiały „Faktów” i TVN24 przykładami nierzetelności
- 22:00 „Wprost” złoży zażalenie na postanowienie sądu o zakazie pisania o Chechlińskiej. „Próba ograniczenia wolności mediów”
- 22:02 Wydawca Geek.com i „PC Magazine” kupuje Mashable za 50 mln dolarów, wycena serwisu przez rok zmalała pięciokrotnie
- 22:09 Onet, Interia i Gazeta.pl też poprawiają viewability reklam, nowa oferta Wirtualnej Polski przyspieszy zmiany (opinie)
- 22:11 Serwisy dzienników: na czele Fakt.pl przed Wyborcza.pl i SE.pl, w dół Wyborcza.biz i Gazetaprawna.pl
- 22:22 Tomasz Grynkiewicz: z WP do Netguru