Archiwum z dnia 2017.11.21
- 00:55 Zmarł były prezes Polskiego Radia Jarosław Hasiński
- 10:24 Serial „Mr. Mercedes” w Canal+
- 11:00 Soki Kubuś w „Dziecięcych standardach” (wideo)
- 11:18 Holiday Inn Warsaw City Centre nowym klientem Elżbieta Pełka Creative Services
- 12:47 Delecta promuje pierniczki korzenne „prosto z serca” (wideo)
- 14:02 Zestawy podtynkowe do nowoczesnych łazienek
- 14:09 Drzwi MB-104 Passive z certyfikatem Passive House Institute w Darmstadt
- 14:19 Promocja smartCONNECTED od firmy WIŚNIOWSKI tylko do końca listopada
- 14:45 Sukces w biznesie odniosła dzięki swojej pasji, teraz założycielka szkół tańca I Love Dance Studio bierze udział w dużej kampanii reklamowej
- 16:54 „To Ty jesteś kierowcą” w reklamach Gulf Polska (wideo)
- 17:23 „Mam podobne zdanie w tej kwestii”. 10 zdań, które sprawdzą się podczas rozmowy kwalifikacyjnej
- 17:33 605 nagród od PizzaPortal.pl w loterii „Jesz i masz”
- 18:09 Sposób na wieprzowinę
- 19:23 Smartfon Doogee BL7000 za 849 zł
- 19:25 Partner of Promotion obsłuży komunikacyjnie dwa projekty marki Stihl
- 19:44 Plus wprowadza do oferty platformę edukacyjną Squla (wideo)
- 20:08 Wartość Tencenta przekroczyła 500 miliardów dolarów, koncern jest najcenniejszą firmą w Chinach
- 20:14 Polska na 51. miejscu pod względem skomplikowania systemu podatkowego
- 20:19 Matthew McConaughey w filmie "The Beach Bum"
- 20:49 Insignia wypromuje w social media Ceramikę Paradyż
- 21:03 Minimalistyczna reklama KFC na święta, bez śniegu, choinek, bombek, Mikołaja (wideo)
- 21:05 Grzegorz Miecznikowski rzecznikiem prasowym Parady Równości i fundacji Wolontariat Równości
- 21:10 Uber kupi 24 tysiące aut Volvo na potrzeby autonomicznych taksówek
- 21:11 Kenneth Branagh w filmie "Śmierć na Nilu" znów będzie Herculesem Poirot
- 21:17 RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Awans Eski na podium
- 21:21 Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii „Doceniamy Twój wybór”
- 21:24 Beyoncé najlepiej zarabiającą artystką branży muzycznej
- 21:26 „MacGyver” od 5 grudnia w AXN
- 21:31 Natalia Makowska, Kamil Przybyszewski i José María Alonso w zespole Brand New Galaxy
- 21:36 Łukasz Kubiak: z ARiMR na szefa komunikacji i promocji w PWPW
- 21:40 Allegro w spocie „Talizman” o magii dzielenia się z innymi. Oto nowa kampania świąteczna (wideo)
- 21:43 Totalizator Sportowy szykuje nową strategię komunikacji dla Multi Multi
- 21:44 Anna Dzierzędzka: z MediaComu do Value Media
- 21:44 LPP miało 85,12 mln zł zysku netto w III kw. 2017 r. wobec straty rok temu
- 21:45 „Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 550 tys. widzów. 38,08 mln zł z reklam
- 21:50 208 tys. widzów „Watahy 2”. Względem pierwszego sezonu premiery serialu straciły 127 tys. oglądających
- 21:50 PMPG Polskie Media ze wzrostem wpływów i zysku, prawie 80 proc. z „Wprost” i „Do Rzeczy”
- 21:54 Sportowcy i komentatorzy wspominają zimowe igrzyska olimpijskie w programie „#MojeIgrzyska”
- 21:57 Programy Charliego Rose’a zawieszone, osiem współpracowniczek zarzuca dziennikarzowi molestowanie
- 21:58 Już 59 proc. reklam display kupowanych w modelu programmatic, w Polsce wzrost o 40 proc.
- 22:00 Policjanci zawiadomili prokuraturę o reportażu Wojciecha Bojanowskiego nt. śmierci Igora Stachowiaka - dziennikarze oburzeni
- 22:05 Pensje w branży PR - 22 tys. złotych miesięcznie dla prezesa, 12 tys. dla eksperta i 2,5 tys. dla asystenta
- 22:22 Rafał Masny: nowe kanały z Grupy Abstra jeszcze w tym roku, myślimy o produkcji komedii
- 23:30 TVP1 szykuje telenowelę „Leśniczówka”. Krzysztof Globisz, Anna Seniuk i Marian Dziędziel w obsadzie