Jedynym elementem nawiązującym do świąt Bożego Narodzenia są jedynie choinkowe lampki rozwieszone na hali, w której tańczy sześć młodych dziewcząt. Cztery z nich wystukują muzyczne takty na kubełkach, w których KFC sprzedaje swoje zestawy. W spocie występują wybrane w Wielkiej Brytanii dziewczyny: Kayla, Natalia, Lara, Andrea, Odilia i Nicey.
Chris Gallery z agencji Mother w Londynie która jest autorem reklam mówi, że agencja wspólnie z klientem postanowili nakręcić niezwykle prostą w przekazie reklamę, bo opowiedziana w niej historia nie wymaga żadnych dodatkowych komplikacji. Jego zdaniem właśnie to czego wszyscy chcą w Boże Narodzenie, to „złapać” rodzinę, przyjaciół.Dziewczyny tańczą do piosenki „Good Times” Sama Cooke'a.

Spot kończy się słowami: „Roll together, Feast together”. Kampania poza telewizją będzie obejmować radio, outdoor, social media oraz sieć restauracji KFC. W ramach działań w restauracjach pojawi się też specjalna limitowana edycja kubełków.
Jack Foley, starszy manager marki KFC w Wielkiej Brytanii i Irlandii wyjaśnia, że ta reklama oddaje ducha współczesnych świąt Bożego Narodzenia w Wielkiej Brytanii, a kubełek będący w centrum uwagi prezentuje to, co KFC robi najlepiej czyli zbliża ludzi podczas posiłku.











