Archiwum z dnia 2017.11.28
- 00:38 Polski rynek reklamowy 1,2 proc. w górę. Zyskują internet i kina, telewizja traci przez malejącą oglądalności
- 01:10 Pełka 360˚ dla Grupy Adiuvo Investments
- 02:01 Ruszyła sprzedaż reklam w serwisie Eurosport.interia.pl
- 09:40 Walka z marnowaniem żywności w Małopolsce- lokalne organizacje angażują się w program edukacyjny Taste&Share
- 09:41 Oranżada Hellena zaprasza na Pierwszą Gwiazdkę – startuje świąteczna kampania reklamowa
- 10:50 Jak ochronić się przed smogiem… w domu?
- 11:32 JPK czyli dobre strony kontroli skarbowej
- 14:09 Śliwka Nałęczowska – „smak pokoleń” od Solidarności
- 14:21 Jakub Mazur: z Event Box Concept do RiverWood
- 15:24 EKUZ czy ubezpieczenie - co wybrać wyjeżdżając na narty?
- 16:18 Zyrtec UCB angażuje internautów w pomaganie
- 19:28 RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Trójka i Radio Kielce uzupełniają podium
- 20:00 Zawodniczki Legends Football League w kampanii Black Energy Drink
- 20:33 Multikino promuje ofertę dla uczniów i studentów kampanią „Stać Cię na emocje”
- 21:00 Góralki ruszają z kampanią na Snapchacie
- 21:00 Initiative globalnym dostawcą mediów dla Lego
- 21:09 Życiowe przyjemności kobiet i mężczyzn w kampanii smartfonów myPhone (wideo)
- 21:09 Kate Winslet wśród ludzi morza w nowym "Avatarze"
- 21:11 Polsat liderem w grupie 4+, TVN - 16-49. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia
- 21:15 1 mln gogli do obsługi VR sprzedanych w III kw., Sony liderem
- 21:17 Burda i MacGraf wydają kolekcję kart piłkarskiej reprezentacji Polski
- 21:20 162 tys. widzów nowego teleturnieju Krzysztofa Ibisza „Joker”
- 21:24 Lesaffre Polska nowym klientem Polymus
- 21:25 „Prawdziwie białe święta” w bożonarodzeniowej kampanii TK Maxx (wideo)
- 21:35 Benicio del Toro i życzenia w bożonarodzeniowej kampanii piwa Heineken (wideo)
- 21:36 Formuła 1 zmienia logo i zapowiada nową strategią wizerunkową
- 21:37 Małgorzata Hejka dyrektorem ds. strategii i innowacji w Spark Foundry
- 21:38 „Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Tomek i Przyjaciele” z największym wzrostem
- 21:39 Meredith przejmie Time Inc. za 1,8 mld dolarów
- 21:40 UOKiK: Aflofarm ma zapłacić 26 mln zł kary za reklamy suplementów diety RenoPuren Zatoki sugerujące, że to leki
- 21:40 27,5 mln Polaków korzysta z internetu, co trzeci tylko mobilnie. Rekordowe zasięgi przy meczach piłkarzy
- 21:41 Kuba Wojewódzki w świątecznej kampanii oranżady Hellena (wideo)
- 21:41 Polacy skomentują bieżące wydarzenia w nowym reality-show TTV. Pilot „Pół żartem, pół serio” 4 grudnia
- 21:41 Fergie poprowadzi "The Four: Battle for Stardom" w telewizji Fox
- 21:43 Michał Karnowski chce, by SDP skrytykowało „przemysł pogardy” wobec prezes TK i jej męża
- 21:44 Facebook dzięki sztucznej inteligencji chce skutecznie walczyć z próbami samobójczymi użytkowników
- 21:45 Michał Wybieralski zawieszony w „Gazecie Wyborczej”, Agora wyjaśnia zarzuty dot. molestowania i mobbingu
- 21:47 Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej szansą na jednolite zasady przetargów. „Musieliśmy zbudować wzajemne zaufanie”
- 21:48 „The Voice of Poland 8” zyskało widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej
- 21:50 „Rolnik szuka żony 4” hitem TVP1. Reality-show śledziło 3,84 mln widzów
- 21:53 2,3 mln widzów nowego serialu „W rytmie serca”, 28,83 mln zł z reklam
- 21:54 „Lombard. Życie pod zastaw 2” w wiosennej ramówce TV Puls. „Od początku wierzyliśmy w ten projekt”
- 21:55 Konkurs im. Władysława Grabskiego rozstrzygnięty. Sukces dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej”
- 22:11 Tomasz Smokowski po odejściu z nc+ znika także z „Misji futbol”, projekt z Andrzejem Twarowskim za ponad pół roku
- 22:22 „3 Wymiary Gitary” w miejsce programu Artura Orzecha, „Trzecia Strona Księżyca” ma wrócić wiosną
- 22:44 70 mln zł na spoty piwa w godz. 20-23, ich wycofanie będzie większym problemem dla browarów niż stacji telewizyjnych (opinie)