Archiwum z dnia 2018.01.02
- 11:12 Mindspot Communication & Media odpowiada za komunikację Ultimate Ears
- 11:34 Dominacja Rekord FM w Radomiu. RMF FM wyprzedził Radio ZET
- 13:38 AMC dostępny w Multimedia Polska
- 14:24 Content marketing od krakowskiego ContentHouse również dla start-upów!
- 14:29 ContentHouse odpowiedzialny strategię content marketingową dla mFinanse (mBank)
- 16:00 RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Radio Kielce i Trójka uzupełniają podium
- 16:25 Rząd negocjuje z Warner Music Poland kupno Polskich Nagrań
- 17:00 Opinie najmocniej wpływają na wiarygodność sklepów internetowych
- 19:00 Kacper Kuszewski nowym jurorem „Twoja twarz brzmi znajomo”. Zastąpi Bartłomieja Kasprzykowskiego
- 19:00 Magdalena Brejnak-Kowalska: z Walk do H2O Creative
- 20:00 LG na targach CES 2018 pokaże nową linię sprzętu audio
- 20:50 „Ewolucja w kilku odsłonach” od 7 stycznia w National Geographic
- 21:00 Magazyny z serii „Lego” na czele sprzedaży w I-III kwartale
- 21:05 Bartosz Jaroszewski kończy współpracę z OS3
- 21:09 Szymon Majewski w roli cukiernika obsługuje Tamarę Arciuch i Bartka Kasprzykowskiego w nowej reklamie Plusa (wideo)
- 21:10 Maciej Soprych rezygnuje z funkcji członka zarządu Optizen Labs
- 21:11 „Cztery pory roku” świętują 40-lecie: wspomnienia dziennikarzy w PR1
- 21:15 W Polsce przybędzie 10 mln numerów zaczynających się od 45
- 21:18 Marta Drogosz PR managerem FlixBus Polska
- 21:22 Zalipianki - ruszyła restauracja Ewy Wachowicz w centrum Krakowa
- 21:25 TVN przekazał KRRiT dodatkowe wyjaśnienia ws. kary za relacje w TVN24
- 21:30 Czeskie filmy i spektakle Teatru Telewizji w zimowej ramówce TVP Kultura
- 21:33 Maciej Wojs: ze WP Sportowych Faktów do TVP Sport
- 21:34 Facebook w Polsce: liderem Play przed Sercem i Rozumem i Robertem Lewandowskim
- 21:35 eMarketer: Instagram za 4 lata będzie miał 930 mln użytkowników, wpływy reklamowe potroją się
- 21:36 Przeglądarki internetowe: Chrome, Safari i Opera w górę w Polsce i na świecie, Firefox z globalnym spadkiem
- 21:37 Radio Opole z nową ramówką. Pięć piosenkarek poprowadzi autorskie audycje
- 21:38 Agencje marketingu internetowego podsumowują 2017 rok i prognozują trendy na 2018
- 21:39 Cena bitcoina to sinusoida sterowana emocjami, jego wartość może spaść o 90 procent
- 21:39 Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff odeszła ze 180heartbeats + Jung v Matt
- 21:40 Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych w Grupie Radiowej Agory
- 21:40 MON zarzucił „Faktowi” kłamstwa ws. wylotu prezydenta do Kuwejtu, wersję „Faktu” potwierdzili inni dziennikarze
- 21:41 Grzegorz Hajdarowicz kupił akcje Gremi Media za 235 tys. zł
- 21:42 Empik za 12,85 mln zł kupuje E-Muzykę, trwa przegląd opcji strategicznych
- 21:43 Marta Piasecka po urlopie macierzyńskim wraca do „Teleexpressu”
- 21:43 Turystyka24.tv: Grzegorz Micuła redaktorem naczelnym, Sergiusz Pinkwart wydawcą
- 21:44 Serial „Botoks” od 31 stycznia na Showmaxie
- 21:45 Prawie połowa wydatków na reklamę radiową trafia do RMF FM i Radia Zet, TOK FM i VOX FM mocno w górę (top10)
- 21:46 „Make Poland Great Again” z 8,65 mln odtworzeń, na Facebooku popularniejszy niż na YouTubie
- 21:46 Showrunnerka „Witchera” zdradza szczegóły powstawania serialu
- 21:47 Jarosław Kowalski wygrał w pierwszej instancji proces o dyscyplinarne zwolnienie z Telewizji Polskiej
- 21:50 KER: „zalepista” w reklamie „Krainy lodu. Przygody Olafa” kojarzy się z wulgaryzmami, spot do zmiany (wideo)
- 21:54 Grzegorz Jankowski z programem „Dobry wieczór Polsko” w Polsat News
- 21:59 Żandarmeria Wojskowa: teksty Onetu o mobbingu są jednostronne. Onet: są zweryfikowane, generałowie nie chcą z nami rozmawiać
- 22:00 Gotowe założenia ustawy o dekoncentracji kapitałowej w mediach
- 22:05 Sylwestra w TVP2 oglądało 4,7 mln widzów, w Polsacie - 2,6 mln, a w TVN - 1,4 mln (dane Nielsena)
- 22:22 Branża internetowa: jaki był 2017 rok dla wydawców, co wydarzy się w 2018?
- 22:40 Festiwal Opolski odbędzie się w czerwcu. Miasto Opole negocjuje nie tylko z TVP
- 22:44 Witold Kołodziejski: TVN ma prawo sympatyzować z opozycją, kara od KRRiT nie jest za polityczne poglądy
- 23:58 Wg TVP debiut „Korony królów” miał 4,2 mln widzów, wg Nielsena - 3,7 mln. Jacek Kurski: liczyłem na takie wyniki