Bartosz Jaroszewski kończy współpracę z OS3

Bartosz Jaroszewski, dyrektor kreatywny agencji OS3, z końcem stycznia rozstaje się z firmą - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartosz Jaroszewski kończy współpracę z OS3
Bartosz Jaroszewski

Bartosz Jaroszewski z OS3 był związany od sierpnia 2013 roku, dokąd przeszedł z GoldenSubmarine. Początkowo pełnił funkcję senior art directora, a po dwóch latach pracy awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego. Był odpowiedzialny za nadzór artystyczny oraz poziom kreatywnych koncepcji przygotowywanych przez agencję.

Na razie nie wiadomo, kto przejmie obowiązki Bartosza Jaroszewskiego w agencji OS3. 

Bartosz Jaroszewski doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w FireFly Creation. Współtworzył kampanie dla takich firm i marek jak BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex, PKO BP i Philips. Jego prace były nagradzane w konkursach Creative Sandbox, Mixx Awards i The FWA.

 

 

 

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu