Archiwum z dnia 2018.01.11
- 09:22 "Rut" - The Killers pokazują depresję
- 09:53 Jednolity Rynek Cyfrowy priorytetem UE. Polska mocno promuje swobodę przepływu danych w Europie
- 10:06 Goplana Jeżyki z tytułem Dobra Marka 2017/2018
- 11:00 Michał Stalmaski: z Publicis DWL do agencji Vacaloca
- 13:22 Spotkanie opłatkowe pracowników EKO-OKNA S.A – koncert Ani Wyszkoni
- 13:24 „Daj się znaleźć na całego” zachęca GoldenLine.pl w reklamach
- 13:25 #PLAYDLAWOŚP… czyli moc atrakcji w szczytnym celu
- 13:47 Akcja „Uskrzydlamy 2017” dobiegła końca
- 13:56 Co przyniesie 2018 rok dla branży e-commerce w Polsce?
- 14:39 Związek Cyfrowa Polska wspiera polską kulturę
- 15:26 Jakie zmiany w zatrudnieniu cudzoziemców przyniósł rok 2018?
- 15:26 Jakie zmiany w zatrudnieniu cudzoziemców przyniósł rok 2018?
- 16:00 Magdalena Misiarz PR&event managerem w Neon Shake
- 16:02 Co łączy Empire State Building, Wieżę Eiffla i Halę Koszyki? Wełna skalna!
- 16:46 Asap&Asap Communication prowadzi media społecznościowe marki Beckers
- 17:09 Zuzanna Motaska i Joanna Stryczniewicz w 365 PR
- 17:14 Tauron rozszerza współpracę z Tailors Group
- 17:51 STS sponsorem e-sportowca Pawła „innocenta” Mocka
- 17:55 Rybnik z aplikacją mobilną „halo! Rybnik” na Androida i iOS
- 19:00 „Black Lightning” od 23 stycznia w Netflixie (wideo)
- 19:12 Jatomi Fitness znika z polskiego rynku
- 19:42 Dominika Tarczyńska nie jest już rzecznikiem prasowym Najwyższej Izby Kontroli
- 20:00 Maspex, eurobank, USP Zdrowie, Mastercard, Double Check, Kantar Media i Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz członkami IAA Polska
- 20:05 Heart&Brain wprowadzi na rynek nową markę wódki premium z portfolio CEDC
- 20:55 Producenci wydają globalnie bilion dolarów rocznie na działania sprzedażowe
- 21:00 Galaxy J2 Pro (2018) - nowy smartfon Samsunga
- 21:00 TNT zamawia cały sezon serialu "Snowpiercer: Arka przyszłości"
- 21:03 CES 2018: Volkswagen z Nvidią stawiają na AI, nowy I.D. Buzz
- 21:05 „Altered carbon” od 2 lutego w Netflixie (wideo)
- 21:07 „Górnicy PL” lokalną produkcją Discovery Channel. Emisja od 18 stycznia
- 21:08 „Deep State” od 9 kwietnia w FOX (wideo)
- 21:08 Piąty sezon serialu "Dolina Krzemowa" bez Erlicha Bachmana
- 21:09 Nowy serial Netflixa „The End of the F***ing World” z pochwałami krytyków i Reeda Hastingsa
- 21:10 Hulu z miliardem przychodów reklamowych, 17 milionów subskrybentów w USA
- 21:11 Surowce będą drożały. Tempo wzrostu zależy od rozwoju sytuacji między Iranem a Arabią Saudyjską
- 21:15 Anja Rubik twarzą nowej kampanii Jimmy Choo
- 21:18 Discovery Channel przeniesie główną siedzibę z Maryland do Nowego Jorku
- 21:20 AT&T zrywa umowę z Huawei podejrzewanym o szpiegostwo
- 21:21 Natalia Klimaszewska dołącza do zespołu Catvertiser
- 21:22 Niezwykle subtelną animowaną produkcją reklamuje się Audi w Hiszpanii
- 21:22 Carlos Santana gwiazdą Tauron Life Festival Oświęcim 2018
- 21:25 Orange z najszybszym internetem mobilnym, wyprzedził T-Mobile
- 21:29 Koszalin ma nowe logo i hasło „Centrum Pomorza” od Rio Creativo
- 21:32 Anna Pęzioł-Wójtowicz odwołana z funkcji rzecznika Ministerstwa Obrony Narodowej
- 21:33 Zakaz handlu w niedziele. Sejm przyjął nową ustawę
- 21:35 Spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych, tylko „Cała Ty” na plusie
- 21:36 Reklama Ikei jak test ciążowy - sprawdza, czy dostaniesz zniżkę na dziecięce łóżeczko
- 21:37 Aplikacja Info pozwala Plusowi blokować smartfony użytkowników. „Klienci są o tym informowani”
- 21:38 MullenLowe będzie reklamować CCC w social media na 17 rynkach
- 21:39 Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP martwi się o wolność słowa w Niemczech
- 21:40 UOKiK zgodził się na przejęcie Grupy Inea przez fundusz MIRA, sieć ma wyjść poza Wielkopolskę
- 21:41 Beata Turlejska-Zduńczyk odchodzi z J. Walter Thompson Group Poland, agencja szuka nowego prezesa
- 21:41 Kara dla TVN uchylona. Stacja nie musi płacić 1,5 mln zł
- 21:41 Piotr Osiński: z Saatchi&Saatchi IS do Wunderman MENA w Dubaju
- 21:42 „Nie spal się na starcie” - Fundacja Aflofarm przestrzega nastolatki przed paleniem papierosów (wideo)
- 21:43 Telewizja Polska podaje szczegóły własnego badania oglądalności z danymi od Netii. Jacek Kurski: to projekt przejściowy
- 21:44 Wózki spacerowe od RMF FM na 28. urodziny stacji
- 21:45 „Życie w Twoich rękach” w wizerunkowej kampanii PZU (wideo)
- 21:46 Starcom przejmuje od Mindshare obsługę mediową Maspexu
- 21:46 Nielsen odpowiada TVP: Powszechnie przyjętym i obowiązującym na większości rynków na świecie standardem badań oglądalności jest tzw. panel based audience measurement
- 21:47 Wirtualna Polska zamyka Bloog.pl, powodem malejąca popularność
- 21:48 Igor Sokołowski wraca do TVN24. Nadal będzie pracował na kolei
- 21:49 Agnieszka Odachowska odchodzi z Grupy Onet-RAS Polska
- 21:50 Rafał Porzeziński przestaje kierować radiową Jedynką. „To nie jest łatwa decyzja”
- 21:50 Artur Kurasiński ujawnia przychody: ponad 344 tysiące złotych w 2017 roku. „Pieniądze to najlepszy weryfikator zasięgów”
- 21:55 Biedronka stawia na ekologię i wprowadza nową markę goBio
- 22:00 „4Fun naekranie” nowością 4Fun TV, „Złota 20” i „Muzyka daje radość” w 4Fun Gold
- 22:11 OLX, Wirtualna Polska i Gazeta.pl ze spadkami - YouTube i CDA mocno w górę (Gemius/PBI z grudnia 2017)
- 22:15 Branża badawcza: jaki był 2017 rok, co wydarzy się w 2018 roku?
- 22:22 Polsat zawalczy o uchylenie sądowego zakazu informowania o działalności Małgorzaty Chechlińskiej. „Praca dziennikarzy zbezczeszczana”
- 22:33 Jacek Kurski: nie zrywamy umowy z Nielsenem, ale zachęcamy reklamodawców do naszego badania