Archiwum z dnia 2018.02.08
- 01:02 Black Swan Fund inwestuje w nową markę mody premium Vanda Novak
- 02:52 Dorota Manicka PR&marketing manager Valkea Media
- 10:13 Tylko co trzecia polska firma gotowa na cyberatak!
- 10:44 RIPOK na piątkę z plusem
- 11:46 POZNAJMY SIĘ LEPIEJ! WALENTYNKOWY WIECZÓR W GALERII KATOWICKIEJ
- 12:28 Medycyna estetyczna – jak przygotowanie do zabiegu ma wpływ na jego efekt?
- 13:26 Eryk Karski w radzie nadzorczej Grupy K2
- 13:40 KRISPOL przedstawił złoty pomysł na biznes podczas tegorocznej Budmy
- 13:41 TOP 5 trendów technologicznych w sektorze ubezpieczeniowym na 2018 rok
- 14:27 Green Parrot poprowadzi social media Cewe
- 15:44 FinAi otrzymał 7,3 mln zł dofinansowania na projekt stworzenia modelu ryzyka kredytowego
- 17:26 Nie startupy, a tradycyjne usługi są domeną młodych polskich przedsiębiorców
- 17:45 Reebok rozszerza współpracę z Cut The Mustard
- 17:53 Marcin Pilarski: z Travelport do zarządu Payback Polska
- 18:43 Rekordowa liczba polskich turystów w malowniczym Ystad. Sprawdź jak wybrać się na tanią wycieczkę do Szwecji
- 18:55 Port of Ystad bije kolejne rekordy
- 19:11 Grey Group Poland wspiera reklamowo debiut Dealz w Polsce
- 20:00 „Zagadkowa Osiecka” nowy cykl Katarzyny Stoparczyk w Trójce
- 20:38 Aforti sponsorem klubu żużlowego GTM Start Gniezno
- 20:45 Enea sponsorem tytularnym klubu tenisa stołowego Siarka Tarnobrzeg
- 21:00 Raven Media wprowadza dwumiesięcznik „Elektrotechnik Automatyk”
- 21:00 McDonald's świętuje 50-lecie Big Maca i w kampanii wraca do przeszłości (wideo)
- 21:05 City XL - nowy smartfon myPhone za 499 zł
- 21:08 Bank Pekao dołącza do płatności mobilnych Blik
- 21:10 Tronc sprzedaje „Los Angeles Times” i „San Diego Union-Tribune” za 500 milionów dolarów
- 21:11 David Beckham i rój komarów w kampanii „Malaria must die” (wideo)
- 21:15 Instytut Solidarności i Męstwa ogłosił konkurs na logo, nagrodą 20 tys. zł
- 21:16 LOT uruchomi połączenia z Warszawy do duńskiego Billund, które sąsiaduje z Legolandem
- 21:18 NBC i Snapchat pokażą materiały z zimowej olimpiady w Pjongczangu
- 21:21 „Bake Off - Ale ciacho! 4” w niedzielne popołudnia zamiast w poniedziałki wieczorem
- 21:22 Multikino we współpracy z Wedlem wprowadza specjalną ofertę dla rodzin
- 21:22 Pierce Brosnan w filmie "Spinning Man" na tropie Guya Pearce'a
- 21:25 „Jessica Jones 2” od 8 marca na Netflixie (zwiastun)
- 21:28 Opera 51 z szybszym surfowaniem po sieci do pobrania
- 21:29 RMF FM zdecydowanym liderem słuchalności w Olsztynie w II półroczu
- 21:30 Snapchat z rosnącymi przychodami, liczbą użytkowników i 350 mln dolarów straty
- 21:31 Klienci Beyond.pl z dostępem do Microsoft Azure
- 21:32 „Przyjaciółki 11” od 1 marca w Polsacie. Emisja w dotychczasowym paśmie (wideo)
- 21:33 Google wprowadza rezerwację biletów lotniczych i hoteli w mobilnej wyszukiwarce
- 21:33 Koniec serialu "Dawno, dawno temu"
- 21:34 Zdjęcia pracowników Apple ujawniają wnętrza Apple Park
- 21:35 PGNiG wybiera w przetargu agencję PR
- 21:37 Canal+ pokaże 90. galę rozdania Oskarów. Transmisja odkodowana dla wszystkich abonentów nc+
- 21:38 Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce
- 21:39 Wszystkie miesięczniki poradnikowe ze spadkami sprzedaży, „Claudia” najbardziej w dół
- 21:39 Spektakl Marka Kochana „Rio” w Teatrze Telewizji. Reżyserem Redbad Klynstra-Komarnicki
- 21:40 W Cyfrowym Polsacie kanały Eurosportu i Eleven Sports w czasie igrzysk olimpijskich bez dodatkowych opłat i z polskim komentarzem
- 21:40 #Konkurs i #Warszawa najpopularniejszymi hasztagami na polskim Facebooku w 2017 roku
- 21:41 Anna Pawłowska-Pojawa z PMPG Polskie Media wróciła do Polskiej Agencji Prasowej
- 21:42 Tomasz Józefacki odszedł z Grupy Neuca, został głównym inwestorem platformy Nais
- 21:42 Katarzyna Pastuszka partnerem zarządzającym Publicon, agencja wzmacnia zespoły i kompetencje
- 21:43 Ambasador Izraela o komentarzach dziennikarzy TVP nt. „żydowskich obozów”: niejeden w Europie zostałby bez pracy
- 21:44 UOKiK wyraził zgodę na przejęcie Propeller Film przez Dentsu Aegis Network Poland
- 21:46 Piotr Gumulec poprowadzi nowe show Polsatu „Umów się ze mną. Take me out”
- 21:47 Rzecznik Trybunału Konstytucyjnego: TVP i Polskie Radio pierwsze akredytowały się na konferencję, dla innych stacji tv zabrakło miejsca
- 21:51 Jacek Karnowski i Ryszard Makowski bronią zatrudnienia Ewy Bugały w Orlenie, spierają się o to z publicystami „Do Rzeczy”
- 21:52 Skargi do KRRiT na antysemickie tweety w TVP Info
- 21:55 TVP1 i Polsat liderami w DVB-T. Kanały MUX-8 z największymi wzrostami
- 22:00 Agora porozumiała się co do zwolnienia 53 pracowników. Wyda na to 1,6 mln zł, potem zaoszczędzi 2-2,5 mln zł rocznie
- 22:01 Dariusz Bohatkiewicz poprowadzi „Magazyn kryminalny” w TVP1. W czwartki pasmo interwencyjne
- 22:01 Wojciech Harpula z „Gazety Krakowskiej” zredagował byłemu posłowi także książkę? Polska Press wyjaśnia sprawę
- 22:02 Bauer tworzy platformę Influence Me do współpracy z twórcami internetowymi
- 22:04 Lufthansa z nową identyfikacją wizualną, z samolotów znika żółte logo z żurawiem
- 22:04 Dziecko z zespołem Downa pierwszy raz bohaterem reklam marki Gerber
- 22:11 Ewa Bugała: z Telewizji Polskiej na dyrektora komunikacji i rzecznika prasowego w Orlenie
- 22:35 „Z miłości do sportu” - Polskie Radio rusza z kampanią, zachęcającą do słuchania relacji z Pjongczangu