„Z miłości do sportu” - Polskie Radio rusza z kampanią, zachęcającą do słuchania relacji z Pjongczangu

Ruszyła kampania promocyjna Polskiego Radia, poświęcona zimowym igrzyskom olimpijskim Pjongczang 2018 na antenach publicznego nadawcy. Ma podkreślać wagę sportowych emocji, a towarzyszy jej hasło „Z miłości do sportu”. Wystartował też specjalny serwis internetowy poświęcony igrzyskom .

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Relacji ze sportowych aren Korei Południowej będzie można słuchać w Jedynce, Trójce, Czwórce oraz PR 24. Na portalu PolskieRadio.pl, w specjalnie z tej okazji przygotowanym serwisie Pjongczang2018.polskieradio.pl, znajdą się m.in. aktualne i najbardziej interesujące dla Polaków informacje ze wszystkich aren, wiadomości napływające z Korei, ciekawostki, galerie zdjęć, komentarze ekspertów, wywiady z zawodnikami i trenerami, eksperckie analizy oraz informacje o obiektach olimpijskich, gdzie toczyć się będzie walka o medale.

Polskie Radio jest jedyną radiofonią w Polsce, która posiada prawa do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang. Zapewnia to Polskiemu Radiu wyłączność w relacjach z obiektów olimpijskich oraz w wywiadach na terenie związanym z Igrzyskami. W kwietniu ub. roku umowę w tej sprawie podpisali przedstawiciele nadawcy i Discovery Communications.

Dzięki współpracy publicznego radia z PKOl słuchacze otrzymają m.in. możliwość bliskiego, kontaktu z najwybitniejszymi polskimi sportowcami, trenerami i ekspertami.  Umowę w tej sprawie strony odnowiły w styczniu br.

Akcja zachęcająca do słuchania relacji z Pjongczang na antenach Polskiego Radia, obejmuje spoty telewizyjne i grafiki prasowe, podkreślające wagę sportowych emocji dla publicznego nadawcy. W okresie od 9 do 25 lutego spot pokażą anteny TVP i Telewizji Polsat oraz Telewizja Republika. Działania obejmą także wybrane tytuły prasowe, w których ukaże się grafika „Z miłości do sportu”.

Kampanię przygotowała Agencja Promocji Polskiego Radia.                  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą