- Meetrics jest cennym źródłem informacji m.in. o skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych. Od teraz klienci mają do wyboru wewnętrzne statystyki WP zweryfikowane badaniem Meetrics oraz możliwość zastosowania własnego narzędzia analitycznego - tłumaczy Joanna Skwarna, dyrektor rozwoju produktu reklamowego i video online w Wirtualnej Polsce.
- Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która oficjalnie weryfikuje jakość reklam internetowych. Komplet certyfikatów MRC dotyczących Viewability i tzw. fraudów jest podstawą wiarygodności naszych pomiarów. Dzięki nim realizacja kampanii reklamowych w Wirtualnej Polsce będzie jeszcze bardziej transparentna - dodaje Tomasz Piątkowski, country manager Meetrics w Polsce.
Umowa WP z Meetrics została podpisana na 12 miesięcy.
Z początkiem br. Wirtualna Polska wprowadziła system rozliczeń z klientami tylko za emisje reklam widzianych przez użytkowników. Są one oparte na standardach w tym zakresie ogłoszonych jesienią ub.r. przez IAB Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rodo-przepisy-od-maja-2018-roku-moga-namieszac-w-marketingu-internetowym-ograniczy-wykorzystywanie-danych-o-uzytkownikach-opinie ##











