PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Meetrics: wzrost widoczności reklamy wideo w Polsce w trzecim kwartale 2019 roku
Widoczność reklam online w Polsce kolejny kwartał z rzędu poprawia się na tle Europy
Tomasz Piątkowski szefem digital w GroupM
Tomasz Piątkowski szefem digital w GroupM
Hubert Świtalski za Tomasza Piątkowskiego szefem Meetrics w Polsce
Hubert Świtalski za Tomasza Piątkowskiego szefem Meetrics w Polsce
Meetrics będzie mierzyć w Polsce viewability reklam w telewizji OTT
59 proc. reklam w polskim internecie jest widocznych, wskaźnik viewability nadal rośnie
54 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, wskaźnik viewability w Polsce powoli rośnie
54 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, wskaźnik viewability w Polsce powoli rośnie
Meetrics rozwija standard weryfikacji reklam wideo w nowej wersji
Tylko połowa reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.
Meetrics mierzy widoczność reklam na YouTube, tak że w kanałach partnerskich
Meetrics mierzy widoczność reklam na YouTube, tak że w kanałach partnerskich
Meetrics rozpoczyna współpracę z agencją Mexad
Meetrics rozpoczyna współpracę z agencją Mexad
Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox  dołączają do IAA Polska
Publicis Media, Lotte Wedel, Metro Advertising, Meetrics i Adtoox dołączają do IAA Polska
W ostatnim kwartale 2017 roku wskaźnik viewability spadł do 50 proc.
Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce
Meetrics będzie mierzyć widoczność reklam w Wirtualnej Polsce
Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam na Facebooku
Meetrics będzie weryfikować widoczność reklam na Facebooku
Polski rynek z niższą widocznością reklam, ale z dłuższym kontaktem odbiorców z reklamami